Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OVO2-2018/000657
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo:
00151866
Pribinova 2 Array, 81272 Bratislava - Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Telefón:
+421 250944564
Fax:
+421 250944008
Email:
monika.valentovicova@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL):
http://www.minv.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
Zákazka zahŕňa spoločné obstarávanie: Nie
Zákazku prideľuje ústredný obstarávací orgán: Nie
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/39
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky: Áno
Adresa (URL): https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/39
Chcete vyplniť aj adresu: Nie
Elektronická komunikácia si vyžaduje využitie nástrojov a zariadení, ktoré nie sú všeobecne k dispozícii.: Nie
ODDIEL II: PREDMET ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: OVO2-2018/000657
Hlavný kód CPV
18110000-3
Druh zákazky
Tovary
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup Vrchných odevov, ktoré sú určené pre príslušníkov Policajného zboru a príslušníkov Hasičského a záchranného zboru.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 874 410,00
Mena: EUR
bez DPH
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti: Nie
OPIS
Dodatočné kódy CPV
18221200-6
18234000-8
18221000-4
18235400-9
18230000-0
18443000-6
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústredný sklad Ministerstva vnútra SR, Príboj 560, 976 13 Slovenská Lupča.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup Vrchných odevov, ktoré sú určené pre príslušníkov Policajného zboru a príslušníkov Hasičského a záchranného zboru v súlade s nižšie uvedenou špecifikáciou, spĺňajúcou platné normy. Vrchné odevy sú určené pre príslušníkov Policajného zboru a príslušníkov Hasičského a záchranného zboru na nosenie počas celého roka podľa jednotlivých druhov vo výkone služby. Miesto plnenia predmetu zákazky: Ústredný sklad Ministerstva vnútra SR, Príboj 560, 976 13 Slovenská Lupča.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality: Nie
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
10 874 410,00:Mena: EUR
bez DPH:Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť
hospodársky subjekt, ktorý spĺňa
taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 4 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie
podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený
uchádzačom. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Ekonomické a finančné postavenie
Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu: Nie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu: Nie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí v súlade s § 34 ods. 1 písm. a) zákona preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť
zoznamom poskytnutých dodávok tovarov za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s
uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ
alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
v Úradnom vestníku Európskej únie. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,
súčasťou zoznamu dodávok musia byť referencia/referencie v súlade so zákonom.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 34 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky
a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona:
Verejným obstarávateľom (ďalej "VO") stanovená predmetná podmienka účasti vyplýva z potreby preukázania
minimálnych praktických skúseností uchádzača s dodávkou tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je tento predmet zákazky. Celková hodnota požadovaných zoznamov dodávok vychádza z predpokladanej hodnoty zákazky a náročnosti obstarávaných tovarov. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky, resp.s obdobnými odbornými skúsenosťami dodávka rovnakého predmetu zákazky ako je požadovaný predmet zákazky a sú oprávnení a schopní ho dodať.
V prípade,že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcich sa tech. alebo odbor.spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej,alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávania, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa §34 zákona musí byť zrejmé splnenie min.úrovní požadovaných VO a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om podľa §39 ods.1 zákona.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické alebo odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody/kúpnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí
preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením zoznamom musí uchádzač preukázať, že za požadované obdobie realizoval dodávku rovnakého alebo podobného tovaru ako je požadovaný predmet zákazky (bundy, nohavice, vesty, nepremokavé súpravy a podobne) v minimálnej súhrnnej hodnote - výške 5 000 000,00 EUR bez DPH, jednotlivo najmenej však vo výške 30 000,00 EUR bez DPH.Pri prepočte meny na menu euro sa použije kurz ECB platný v deň odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Zo zoznamu dodávok tovaru predloženého uchádzačom, musia vyplývať vyššie uvedené požiadavky, a to po formálnej ako aj obsahovej stránke (najmä: názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania odberateľa, predmet zmluvy/plnenia- stručný opis predmetu plnenia, hodnota tovaru v EUR bez DPH, skutočná lehota dodania, kontaktná osoba za odberateľa - meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail za účelom prípadného overenia predkladaných informácií).
Informácie o vyhradených zákazkách
Zákazka je vyhradená pre chránené pracovné dielne a hospodárske subjekty, ktorých hlavným cieľom je sociálna a profesionálna integrácia postihnutých alebo znevýhodnených osôb: Nie
Uskutočnenie zákazky je vyhradené pre rámcové programy chránených pracovných miest: Nie
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky: Nie
ODDIEL IV: POSTUP DRUH POSTUPU
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody: Áno
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia: Áno
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Zúčastniť sa EA môžu len uchádzači, ktorí predložili ponuku elektronicky, prostredníctvom systému EKS a ktorých ponuky spĺňajú požiadavky určené verejným obstarávateľom v oznámení o vyhlásení VO a v súťažných podkladoch a ktorých VO vyzval na účasť v EA prostredníctvom doručenej výzvy na účasť v EA. Verejný obstarávateľ ďalšie dodatočné informácie o EA uvádza v prílohe č.4 SP.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2018-12-17T10:00:00Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať: Nie
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie: Nie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia: Nie
Použijú sa elektronické platby: Nie
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods.7 zákona, teda VO uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa §40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona.
2. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, verejný obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi.
3. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške: 100 000,00 EUR (slovom jednostotisíc EUR). Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v bode 14 súťažných podkladov.
4. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ pri zadávaní tejto nadlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 zákona.
5. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti z nasledovných dôvodov:
-predmetné tovary dodávajú na trhu viaceré spoločnosti, ktoré sú prevažne malými alebo strednými podnikmi, v
dôsledku čoho nie je ohrozená čestná hospodárska súťaž,
- predmet zákazky v celom rozsahu je schopných dodávať viacero dodávateľov na trhu,
- predmet zákazky tvorí jeden logický celok a predstavuje rovnaký typ tovaru.
6. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy/Rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy/Rámcovej dohody. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy/Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.V zmysle vyššie uvedeného by bolo rozdelenie predmetu zákazky na časti pre verejného obstarávateľa neefektívne a
nehospodárne.
7.Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v
súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.
8. Predmetné verejné obstarávanie nie je:
a) zelené verejné obstarávanie
b) obstarávanie inovácií, ani
c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba:
Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL):
http://www.uvo.gov.sk
Chcete vyplniť časť VI.4.2) Orgán zodpovedný za mediáciu: Nie
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba:
Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL):
http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2018-11-12T00:00:00