dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 24/2017
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 258311034
Email: monika.szaboova@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 24/2017
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zákazky
OPIS
Názov
Cesta I/61 Bratislava - Senec, DÚR, Oznámenie 8a po vypracovaní DÚR, DSP v podrobnosti DRS, Oznámenie 8a po vypracovaní DSP v podrobnosti DRS, dodatok SZ, DP, AD, KD
Časť č.: 0
Dodatočné kódy CPV
71320000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, Bratislava
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Vypracovanie dokumentácie na územné rozhodnutie (DÚR), oznámenia o zmene navrhovanej činnosti (Oznámenie 8a) po vypracovaní DÚR, dokumentácie na stavebné povolenie v podrobnosti dokumentácie narealizáciu stavby (DSP v podrobnosti DRS), oznámenia o zmene navrhovanej činnosti (Oznámenie 8a) povypracovaní DSP v podrobnosti DRS, dodatok stavebného zámeru (dodatok SZ), dokumentácie na ponuku (DP), výkon autorského dozoru (AD) a výkon koordinátora dokumentácie (KD) pre stavbu: Cesta I/61 Bratislava - Senec v dĺžke 13,935 km.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 420
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 245-561873
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: ZM/2018/0442
Časť č.: DZM/2018/0442/0003
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2018-12-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 2 836 019,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
K bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie: Predpokladaný termín dodania: DÚR - do 420 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy (11.2.2020), Oznámenie 8a po DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, DSP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DSP, Oznámenie 8a po DSP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie 8a po DSP, Dodatok SZ - do 60 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Dodatku SZ, DP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DP, AD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti AD, KD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti KD. K bodu VII.1.5) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie Predpokladaný termín dodania: DÚR - do 499 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy (30.4.2020), Oznámenie 8a po DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, DSP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DSP, Oznámenie 8a po DSP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie 8a po DSP, DSZ po DÚR - do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Dodatku č. 3, DP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DP, AD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti AD, KD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti KD.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-05-26T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
71320000-7
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, Bratislava.
Opis obstarávania:
Vypracovanie dokumentácie na územné rozhodnutie (DÚR), oznámenia o zmene navrhovanej činnosti (Oznámenie 8a) po vypracovaní DÚR, dokumentácie na stavebné povolenie v podrobnosti dokumentácie narealizáciu stavby (DSP v podrobnosti DRS), oznámenia o zmene navrhovanej činnosti (Oznámenie 8a) povypracovaní DSP v podrobnosti DRS, dodatok stavebného zámeru (dodatok SZ), dokumentácie na ponuku (DP), výkon autorského dozoru (AD) a výkon koordinátora dokumentácie (KD) pre stavbu: Cesta I/61 Bratislava - Senec v dĺžke 13,935 km.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 499
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 3 149 177,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom Dodatku č.3 je časová zmena dodania Dokumentácie stavebného zámeru už po vypracovaní DÚR oproti pôvodne zazmluvnenému Dodatku stavebného zámeru po DSP a po obsahovej stránke nebude spracovaný ako Dodatok SZ ale ako Dokumentácia stavebného zámeru v zmysle vyhlášky MVR SR č. 83/2008 a Zákona o verejných prácach 254/1998 Z. z. v znení neskorších predpisov a Usmernenia MDPT SR OVRE k TP 03/2006 z 31.8.2009.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 3 149 177,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 3 149 177,00
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné