dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2021/MPE/034/vys.
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Pezinok
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305022
Radničné nám. 7, 90214 Pezinok

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Pezinok
Telefón: +421 911545482
Email: hodosiova@enteris.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2021/MPE/034
Hlavný kód CPV
90500000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zber, odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu (ďalej len BRKO) vytvoreného a zozbieraného na území mesta Pezinok a prenájom zberných nádob. Zber BRKO sa uskutoční pri bytových domoch (komplexná bytová výstavba - KBV) a v rodinných domoch (individuálna bytová výstavba -IBV). Druh odpadu v zmysle Vyhlášky č. 365/2015, Príloha č. 1: kat. číslo 20 01 08 (biologicky rozložiteľný kuchynský odpad a reštauračný odpad). Predpokladané celkové množstvo BRKO v trvaní 36 mesiacov je 2160 t (možná tolerancia 15%), t. j. 1 836 až 2484 t.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

90512000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Pezinok
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zber, odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu (ďalej len BRKO) vytvoreného a zozbieraného na území mesta Pezinok a prenájom zberných nádob. Zber BRKO sa uskutoční pri bytových domoch (komplexná bytová výstavba - KBV) a v rodinných domoch (individuálna bytová výstavba -IBV). Druh odpadu v zmysle Vyhlášky č. 365/2015, Príloha č. 1: kat. číslo 20 01 08 (biologicky rozložiteľný kuchynský odpad a reštauračný odpad). Predpokladané celkové množstvo BRKO v trvaní 36 mesiacov je 2160 t (možná tolerancia 15%), t. j. 1 836 až 2484 t. Poskytnutie služby zahŕňa: a) prenájom zberných nádob na BRKO o objeme 240 litrov v počte 170 kusov a ich rozmiestnenie v komplexnej bytovej výstavbe (KBV) (k zmene počtu zberných nádob môže dôjsť v priebehu trvania Zmluvy v tolerancii +/- 10 %), dodanie 3500 balení po 52 kusov 15 litrových pevných recyklovateľných vreciek (na košík s rozmermi Š22 x D25 x V30) v rolke (balenie) pre každú domácnosť v individuálnej bytovej výstavbe (IBV) bez distribúcie, b) samotný zber výmena 240 litrových nádob 1x do týždňa za čisté, prázdne, vydezinfikované nádoby v KBV a zber vreciek z IBV vozidlami určenými na zber bioodpadu a odvoz plných nádob a vreciek do zariadenia na zhodnocovanie BRKO a c) zhodnotenie BRKO.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 245-645993
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 581 349,60
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-26T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné