dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 004575/2022-MIB-141
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00699021
Hlboká cesta 2, 83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Email: stanislav.oravec@mzv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.foreign.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
48730000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákaziek zadávaných v rámci dynamického nákupného systému je poskytnutie licencií a podpory pre zariadenia na prevádzku systému ochrany sieťovej infraštruktúry, ktoré má verejný obstarávateľ v súčasnosti vo vlastníctve (kategórie č. 1 až 5) a dodávka nových zariadení pre prevádzku systému ochrany sieťovej infraštruktúry vrátane licencií a podpory pre nové zariadenia (kategória č. 6). Predmet zákazky tvoria plnenia bežne dostupné na trhu, ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) v rozsahu skupín 487, 722 a 324. Dynamický nákupný systém je rozdelený do nasledovných kategórií: Kategória č. 1: Licencie a podpora pre zariadenia Palo Alto Kategória č. 2: Licencie a podpora pre zariadenia FortiGate 600E Kategória č. 3: Licencie a podpora pre zariadenia FortiWeb FWB-VM04, licencie a podpora pre nástroj na riadenie bezpečnostných incidentov a udalostí FortiSIEM a technická podpora pre produkt FortiAuthenticator Kategória č. 4: Licencie a podpora nástroja na ochranu pred hrozbami z internetu a e-mailu Forcepoint Web a Email Security Kategória č. 5: Technická podpora pre produkty VMware vSphere Essentials Plus Kit, VMware vCenter Server 6 Standard for vSphere a VMware vSphere 6 Standard for 1 processor Kategória č. 6: Zariadenia pre prevádzku systému ochrany sieťovej infraštruktúry vrátane licencií a podpory k týmto zariadeniam.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48732000-8

72250000-2

72253200-5

48731000-1

32420000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa uvedené v bode I.1) tohto oznámenia
Opis obstarávania:
Predmetom zákaziek zadávaných v rámci dynamického nákupného systému je poskytnutie licencií a podpory pre zariadenia na prevádzku systému ochrany sieťovej infraštruktúry, ktoré má verejný obstarávateľ v súčasnosti vo vlastníctve (kategórie č. 1 až 5) a dodávka nových zariadení pre prevádzku systému ochrany sieťovej infraštruktúry vrátane licencií a podpory pre nové zariadenia (kategória č. 6). Predmet zákazky tvoria plnenia bežne dostupné na trhu, ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) v rozsahu skupín 487, 722 a 324. Dynamický nákupný systém je rozdelený do nasledovných kategórií: Kategória č. 1: Licencie a podpora pre zariadenia Palo Alto Kategória č. 2: Licencie a podpora pre zariadenia FortiGate 600E Kategória č. 3: Licencie a podpora pre zariadenia FortiWeb FWB-VM04, licencie a podpora pre nástroj na riadenie bezpečnostných incidentov a udalostí FortiSIEM a technická podpora pre produkt FortiAuthenticator Kategória č. 4: Licencie a podpora nástroja na ochranu pred hrozbami z internetu a e-mailu Forcepoint Web a Email Security Kategória č. 5: Technická podpora pre produkty VMware vSphere Essentials Plus Kit, VMware vCenter Server 6 Standard for vSphere a VMware vSphere 6 Standard for 1 processor Kategória č. 6: Zariadenia pre prevádzku systému ochrany sieťovej infraštruktúry vrátane licencií a podpory k týmto zariadeniam. Záujemca môže predložiť svoju žiadosť o účasť pre jednu, viacero alebo všetky kategórie dynamického nákupného systému. Bližšie informácie o predmete zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky a všetky ostatné informácie budú obsiahnuté v jednotlivých výzvach na predkladanie ponúk v rámci zriadeného dynamického nákupného systému pri zadávaní konkrétnych zákaziek. Verejný obstarávateľ uvádza, že licencie, podpora a nové zariadenia uvedené v súťažných podkladoch a ich počty sú predpokladané a vychádzajú z predpokladov verejného obstarávateľa na obdobie trvania dynamického nákupného systému. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo obstarať aj iné licencie, podporu a zariadenia pri dodržaní podmienok ich zatriedenia v rovnakej skupine CPV ako sú vyššie uvedené skupiny a ich zaradenia do jednej z vyššie uvedených kategórií. V súlade s § 6 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní bola predpokladaná hodnota dynamického nákupného systému určená ako maximálna predpokladaná hodnota všetkých zákaziek, ktoré sa predpokladajú počas trvania dynamického nákupného systému. Verejný obstarávateľ bude zadávať konkrétne zákazky v dynamickom nákupnom systéme samostatne pre jednotlivé kategórie uvedené vyššie v nepravidelných intervaloch a rôznom rozsahu v závislosti od aktuálnych potrieb. Dynamický nákupný systém bude trvať do uplynutia 48 mesiacov od jeho zriadenia alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty, podľa toho, čo nastane skôr.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 195-471130
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY14:Obnova licencií a podpory FortiSIEM:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-22T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 34 802,35
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Dynamický nákupný systém bol zriadený dňa 2.11.2020. Oznámenie o výsledku verejného obstarávania sa posiela za všetky zmluvy uzatvorené v rámci dynamického nákupného systému za obdobie 4. štvrťroka 2022. 2. V postupe zadávania zákazky č. 14 v rámci zriadeného dynamického nákupného systému nebolo uplatnené zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií alebo obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-01-04T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné