dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Turizmus regiónu Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42259967
Sabinovská ul. č. 16 Array, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Turizmus regiónu Bratislava
Telefón: +421 907409793
Email: pavol.krajci@agency4academy.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441468
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1
Hlavný kód CPV
60000000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie bezplatnej zážitkovej turistickej dopravy s ťažiskom na cykloturistiku. Hlavným cieľom je zvýšenie cezhraničnej turistiky využitím nového cyklomostu cez rieku Moravu v oblasti Marchegg Vysoká pri Morave. Sekundárnym cieľom je podpora lokálneho produktu formou zvýšenia návštevnosti turistických atraktivít a regionálnych producentov na území bratislavského regiónu využívajúcu udržateľnú mobilitu.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 171 080,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní musí byť oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi doklad preukazujúci, že je oprávnený poskytovať službu nepravidelnej autobusovej dopravy alebo prevádzkovania technických zariadení ľudovej zábavy - turistický vláčik alebo výkonu povolania prevádzkovateľa osobnej cestnej dopravy. 2. Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená. 3. Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo b) v súlade s §114 ods. 1 ZVO čestným vyhlásením, alebo b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. 4. Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z vyššie uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 5. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neaplikuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle § 34 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia použitého uchádzačom na zabezpečenie kvality.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre splnenie podmienky uvedenej v bode III.1.3 obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že má na dobu trvania rámcovej dohody minimálne nasledovné vozidlá: - 3 vozidlá s kapacitou 25 sedadiel (napr. veľkosť minibus) - 3 vozidlá s klimatizáciou alebo otvorenou strechou - 3 vozidlá s minimálnou konštrukčnou rýchlosťou 50 km/h - 2 vozidlá s možnosť cúvania pre parkovanie a otáčanie sa spolu s prívesným vozíkom (trasy A, B) - 3 vozidlá s možnosťou jazdy po nespevnenom povrchu - 2 vozidlá s možnosťou pripnutia prívesného vozíka /zariadenia na prevoz bicyklov s minimálnou kapacitou 25 bicyklov (pre trasy A,B) - 3 vozidlá vybavené audiosystémom pre prehrávanie sprievodného slova minimálne v 2 jazykoch súčasne - 3 vozidlá spĺňajúce všetky bezpečnostné a technické štandardy platné pre prepravu osôb v cestnej premávke Verejný obstarávateľ požaduje predložiť osvedčenie o evidencii vozidla (technický preukaz) alebo ekvivalentný doklad. Uchádzač predloží doklady podľa predchádzajúcej vety na celú ponuku. Teda musí disponovať minimálne tromi vozidlami (3 doklady / osvedčenia o evidencii / technické preukazy), z ktorých je evidentné že uchádzač nimi disponuje. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 ZVO - uchádzač predloží písomnú zmluvu medzi ním a inou osobou, z ktorej musí vyplývať záväzok inej osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Podľa § 34 ods. 3 ZVO musí iná osoba spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa bodu III.1.1) tejto výzvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-15T00:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie je realizované postupom zákazky s nízkou hodnotou podľa §117 ods. 6 písm. b) ZVO. 2. Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a v sekcií VIDEONÁVODY. 3. Doručovanie podaní - v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie. Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 4. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo úprava súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo k prípadne iným doplňujúcim podkladom budú obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v zodpovedajúcej zákazke na linku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/441468. 5. Časti súťažných podkladov, ako aj časti prípadne inej poskytnutej sprievodnej dokumentácie, ktoré je potrebné záujemcom vyplniť k predloženiu ponuky, obstarávateľ zverejňuje v súboroch v editovateľných formátoch na linku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/441468. 6. Verejný obstarávateľ v súlade s § 11 ZVO nesmie uzavrieť rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov) a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia, alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ rovnako neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorého konečným užívateľom výhod je osoba podľa §11 ods. 1 písm. c) ZVO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-08T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné