dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 663/360/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Zborov nad Bystricou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00314366
Zborov nad Bystricou 223, 02303 Zborov nad Bystricou

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Zborov nad Bystricou
Telefón: +421 414391381
Email: starosta@zborovnadbystricou.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zborovnadbystricou.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441657
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 663/360/2022
Hlavný kód CPV
90513100-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmet zákazky spočíva v zbere, odvoze a likvidácii tuhého komunálneho odpadu a biologicky rozložiteľného odpadu z domácností, ktorý vznikne na území Obce Zborov nad Bystricou v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 58 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí mať oprávnenie podnikať v oblasti predmetu zákazky (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra alebo potvrdenie príslušného orgánu, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na poskytovanie požadovanej služby), t.j. uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu. V prípade, že faktúra nebude mať všetky náležitosti, verejný obstarávateľ je oprávnený ju vrátiť na doplnenie, v takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť doručením opravenej faktúry verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ neposkytne žiadne zálohové platby.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí mať oprávnenie podnikať v oblasti predmetu zákazky (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra alebo potvrdenie príslušného orgánu, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na poskytovanie požadovanej služby), t.j. uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač musí mať oprávnenie podnikať v oblasti predmetu zákazky (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra alebo potvrdenie príslušného orgánu, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na poskytovanie požadovanej služby), t.j. uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-15T00:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Spoločný slovník obstarávania (CPV): 90511100-3 Zber tuhého komunálneho odpadu 90500000-2 Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom 90510000-5 Likvidácia a spracovanie odpadu 90511200-4 Zber odpadu z domácností 90513100-7 Likvidácia odpadu z domácností Typ uzatváranej zmluvy : Zmluva o poskytovaní služby Verejný obstarávateľ stanovuje podmienku termínu plnenia zmluvy od 01.07.2022 do 30.06.2023. Cenovú ponuku nemožno rozdeliť. Predpokladaná hodnota zákazky :Verejný obstarávateľ určí predpokladanú hodnotu zákazky a vyhodnotí prieskum trhu identifikáciou úspešného uchádzača. Predmet zákazky spočíva v zbere, odvoze a likvidácii tuhého komunálneho odpadu a biologicky rozložiteľného odpadu z domácností, ktorý vznikne na území Obce Zborov nad Bystricou v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Ponuka uchádzača musí byť podpísaná uchádzačom, štatutárnym orgánom uchádzača alebo oprávnenou osobou za uchádzača a musí obsahovať: -identifikačné údaje uchádzača ako obchodné meno a sídlo, IČO, DIČ, telefón, e-mail, bankové spojenie, číslo účtu - návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk vypracovaný v súlade s touto výzvou, t.j. cenová ponuka: -tuhý komunálny odpad: cena v ? s DPH / 1 tona -cena za manipulačný poplatok : cena v ? s DPH / 1 tona -biologicky rozložiteľný odpad z domácností 120 l nádoba: cena v ? s DPH / 1 nádoba V cenovej ponuke musí byť zahrnutá aj doprava na miesto plnenia.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-09T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné