dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
1376/2022/11
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925298
Email: svetlusa.felcanova@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1376/2022/11
Druh zákazky
Stručný opis
Nákup 4 ks diskov AW611A (613922) SPS-HDD EVA 600GB 10K SFF 6G M6625 SAS a 4 ks diskov 872475-B21 (872735-001) HPE 300GB SAS 12G Enterprise 10K SFF do diskových polí.
Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
Hodnota (Uveďte celkovú hodnotu obstarávania. Informácie o jednotlivých zákazkách uveďte v oddiele V): 1 280,00
bez DPH
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Priame rokovacie konanie
Podmienka použitia priameho rokovacieho konania: zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením
Odôvodnenie: Z dôvodu zlyhania/poruchy diskov v diskových poliach na Úrade vlády SR, ktorých výpadok môže spôsobiť značné narušenie chodu informačných systémov na Úrade vlády SR, môže prísť až k úplnému výpadku a strate dát. Jedno z polí je aktuálne v degradovanom režime, tzn. že jeden z diskov v rámci diskového poľa vypadol. V prípade výpadku ďalšieho disku prestane diskové pole úplne fungovať. Je potrebné urgentne zabezpečiť nahradenie chybného disku a zároveň obstarať náhradné disky na sklad, aby bol verejný obstarávateľ pripravený promptne reagovať na akýkoľvek ďalší výpadok. Verejný obstarávateľ uplatnil priame rokovacie konanie ako nadlimitnú zákazku z dôvodu, že má zriadený nadlimitný dynamický nákupný systém pod názvom: "Nákup IKT" na tovary, ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV), najmä v rozsahu skupiny 302 a nákup diskov v tejto zákazke má kód CPV 30234100-9 Magnetický disk.
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
ZADANIE ZÁKAZKY
Predpokladaný dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-09T00:00:00
Názov a adresa hospodárskeho subjektu
Zadajte, koľkokrát sa použije časť V.2.3: 1
AUTOCONT s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36396222
Krasovského 14 , 85101 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Array
Email: dusan.radic@autocont.sk

Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 280,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-08T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné