dnes je 23.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 02/PLZ/STA 6.22
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Hrušov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00319341
Hrušov 526, 99142 Hrušov

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Hrušov
Telefón: +421 918963377
Email: bs5262@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hrusov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/442198
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 02/PLZ/STA 6.22
Hlavný kód CPV
45211350-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom stavebnej zákazky je výstavba vodozádržných opatrení v obci Hrušov za účelom zadržania dažďovej vody retenciou v navrhovanom území a zníženia celkového množstva vody pri prívalových dažďoch na zjemnenie povodňovej vlny. Stavebná zákazka je realizovaná v troch stavebných objektoch: SO 01 Zelená strecha OcÚ - rieši retenciu dažďovej vody na objekte Obecného Úradu a Kultúrneho domu / SO 02 Zadržanie dažďovej vody zo strechy OcÚ vybudovanie retenčného jazera a retenčnej podzemnej nádrže, s bezpečnostným prepadom do existujúceho rigola / SO 03 Zadržanie dažďovej vody zo svahu amfiteátra. Podrobný popis zákazky je uvedený v Sprievodnej správe a Technickej správe súčastí stavebnej projektovej dokumentácie. Požadovaná doba realizácie zákazky je 6 mesiacov odo dňa prevzatia staveniska zhotoviteľom.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 203 735,80
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. a) až h) ZVO, čo preukáže spôsobom podľa §32 ods.2. písm. a) až f) ZVO. Uchádzač predloží aktuálne platný výpis z Registra partnerov verejného sektora.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO preukáže vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničnej banky a to úverov-ý prísľub, ktorým banka alebo pobočka zahraničnej banky uchádzačovi prisľúbi, že v prípade, že sa stane úspešným uchádzačom a požiada banku alebo pobočku zahraničnej banky o poskytnutie úveru, bude mu poskytnutý v objeme vo výške 10% z PHZ na účely finančného plnenia zákazky, ktorej predmetom je realizácia zákazky Vodozádržné opatrenia v obci Hrušov, alebo iný rovnocenný dokument (ak je uplatnený ako napr. záväzný prísľub tretej osoby a pod.) musí byt' nie starší ako 14 dní ku dňu predloženia ponuky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač potvrdenie banky môže nahradiť výpisom z účtu z banky uvedenej v cenovej ponuke uchádzača nie starším ako 7 dní pred predložením cenovej ponuky. Výpis z účtu musí byť potvrdený alebo overený bankou, kde je účet uchádzača vedený.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byt' doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom : a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení s doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ sa týmto presvedčí, že uchádzač má skúsenosti s predmetom zákazky a je odborne a technicky schopný zrealizovať požadovaný predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky, pričom hodnota požadovaných referencií nepresahuje výšku PHZ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky v minimálnom objeme v kumulatívnej hodnote 400.000,00 EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich päť rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie ponúk. V predloženom zozname musí byť minimálne jedna zrealizovaná zákazka stavebných prác v hodnote 100% a jedna zrealizovaná zákazka stavebných prác minimálne v hodnote 50% predpokladanej hodnoty stavebnej zákazky, ktorá je premetom tejto verejnej súťaže. Uchádzač doplní predložený zoznam s potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok a to referenciou, pokiaľ bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ v zmysle § 12 zákona ZVO. 2) Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy / riadiacich zamestnancov - stavbyvedúci, ktorý musí spĺňať nasledovné podmienky: a) Preukázateľná profesionálna skúsenosť v oblasti riadenia minimálne 3 stavieb z čoho musí byť minimálne 1 stavba v kumulatívnej hodnote 100% PHZ hodnoty zákazky v EUR bez DPH tejto verejnej súťaže. b) Doklad o odbornej spôsobilosti Osvedčenie SKSI v zmysle zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalent dokladu. c) Profesijný životopis. 3) Podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na § 35 ZVO, opisom technického vybavenia, použitým uchádzačom na zabezpečenie kvality. 4) Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. 5) Podľa § 35 ZVO systém manažérstva kvality: Certifikát na systém manažérstva kvality podľa normy ISO 9001.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o konaní elektronickej aukcie sú uvedené v prílohe č.5. Súťažných podkladov - Aukčný poriadok.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-30T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom, záujemcami alebo uchádzačmi 1. Komunikácia a výmena informácií (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom a prostriedkami, ktoré zabezpečia úplnosť údajov a obsahu uvedených v ponuke a zaručia ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO ver. 18.0 (Informačný systém Elektronického verejné obstarávanie, ďalej len IS EVO), ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. Všetko o IS EVO (najmä príručky a video návody) nájdete na adrese https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. 3.Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované a zverejnené na www.uvo.gov.sk. 4.Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-08T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné