dnes je 24.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: TV_ZMZ_2019
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Nemocnica s poliklinikou Trebišov, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36597376
SNP 1079/76, 07501 Trebišov

Slovensko
Kontaktná osoba: Nemocnica s poliklinikou Trebišov, a.s.
Telefón: +421 908225248
Email: vo1@svetzdravia.com
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: TV_ZMZ_2019
Hlavný kód CPV
33150000-6
Druh zákazky
OPIS
Názov
Videobronchoskopy
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
33168100-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Nemocnica s poliklinikou Trebišov, a. s., Ul. SNP 1079/76, 075 01 Trebišov
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom tejto časti predmetu zákazky dodanie 1 ks nového nerepasovaného intubačného videobronchoskopu pre OAIM a 1 ks nového nerepasovaného intubačného videobronchoskopu pre COS ako základných medicínskych zariadení potrebných pre komplexné zabezpečenie zdravotnej starostlivosti na oddelení OAIM a COS vhodných na diagnostiku a miniinvazívne zákroky s pracovným kanálom. Predmetom tejto časti zákazky je dodanie uvedených zariadení vrátane záruky na 24 mesiacov, dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na mieste dodania, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky a uvedenie zariadenia do prevádzky, prvého zaškolenia obsluhy..
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP 302021M084
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 055-136653
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.: 6
Názov: Videobronchoskopy
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-01-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 29 916,66
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-04T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
33168100-6
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Nemocnica s poliklinikou Trebišov, a. s., Ul. SNP 1079/76, 075 01 Trebišov
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti predmetu zákazky dodanie 1 ks nového nerepasovaného intubačného videobronchoskopu pre OAIM a 1 ks nového nerepasovaného intubačného videobronchoskopu pre COS ako základných medicínskych zariadení potrebných pre komplexné zabezpečenie zdravotnej starostlivosti na oddelení OAIM a COS vhodných na diagnostiku a miniinvazívne zákroky s pracovným kanálom. Predmetom tejto časti zákazky je dodanie uvedených zariadení vrátane záruky na 24 mesiacov, dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na mieste dodania, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky a uvedenie zariadenia do prevádzky, prvého zaškolenia obsluhy.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 29 916,66
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
D1- Výrobca oznámil listom ukončenie výroby monitoru ako súčasť dodávky tovaru a jeho aktualizáciu na novší model bez zmeny ceny, dodatok sa uzatváral podľa § 18 ods. 1 písm. a) bola predĺžená lehota dodania tovaru pre logistické problémy pri dodávke tovaru súvisiace s novou rozšírenou vlnou pandémie a nedostatok čipov, ktoré bolo odôvodnené listom od výrobcu, dodatok sa uzatváral podľa § 18 ods. 1 písm. c)
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 29 916,66
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 29 916,66
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné