dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MK/A/2022/23217
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Košice
Telefón: +421 556419236
Email: katarina.chovanova@kosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451949
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MK/A/2022/23217
Hlavný kód CPV
37535200-9
Druh zákazky
Stručný opis
Dodávka edukačných a kreatívnych tabúľ v počet 407 ks vrátane montáže na zemné skrutky v zmysle špecifikácie predmetu zákazky - príloha č.1. Tabuľa je dodávaná s jednou nerezovou nohou, na ktorú sa tabuľa upevňuje. Tabule budú navzájom pospájané do viacerých zostáv. Ku každej zostave sa dodáva jedna nerezová noha naviac. Farebné prevedenie tabúľ bude upresnené s úspešným uchádzačom. Rozmer tabule:. š: min. 0,8 m, v: min. 0,6 m, Materiál tabule: HDPE plast Noha na upevnenie tabule: nerezová rúra, d: 1600 mm, priemer: 54 mm Zemná skrutka: pozink, 650 x 76 mm. Výrobky musia byť bezpečné a certifikované podľa STN EN 1176.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 174 588,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať osobné postavenie podľa § 32 ods. e) a f) zákona: 1.Uchádzač musí byť oprávnený dodávať požadovaný tovar, 2.Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, Na preukázanie splnenia podmienok účasti je potrebné k jednotlivým bodom podmienok účasti predložiť nasledovné doklady: 1.uchádzač oprávnenie na dodanie tovaru predkladať nemusí (Ak je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov, verejný obstarávateľ overí jeho oprávnenie v registri na Úrade pre verejné obstarávanie alebo overí jeho oprávnenie v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci. Ak by vyhľadávanie v príslušnom registri nebolo možné, v takom prípade bude uchádzač požiadaný o doplnenie daného dokladu), 2.uchádzač predloží podpísané čestné vyhlásenie - príloha č. 3. o tom, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Miesto dodania: 39 materských škôl v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Košice Lehota dodania predmetu zákazky: do 30.12.2022 Splatnosť faktúry: 30 dní Záručná doba na predmet plnenia: 36 mesiacov Ostatné zmluvné podmienky sú uvedené v návrhu kúpnej zmluvy - príloha č. 2
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-22T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia pre uvedenú zákazku sa uskutočňuje prostredníctvom systému na elektronickú komunikáciu - JOSEPHINE na linku: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/34243/summary, kde je zverejnená príslušná dokumentácia a kde budú zverejňované všetky informácie k danému verejnému obstarávaniu. O prípadné vysvetlenie výzvy a ďalších podkladov je potrebné požiadať včas prostredníctvom záložky KOMUNIKÁCIA. 2. Uchádzač predloží svoju cenovú ponuku vo forme ocenenej špecifikácie predmetu zákazky - vyplnením prílohy č. 1, čím potvrdí, že dodá tovar podľa špecifikácie verejného obstarávateľa. 3 Verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní najprv vyhodnotí ponuky na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Následne sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí alebo u ďalších uchádzačov v poradí. Podmienky účasti sa budú hodnotiť podľa podmienok stanovených v tejto výzve a príloh k nej. Ak z predložených dokladov nebude možné jednoznačne vyhodnotiť splnenie podmienok účasti alebo nebude možné posúdiť, či ponúka spĺňa požiadavky na predmet zákazky, bude uchádzač požiadaný o vysvetlenie/doplnenie dokladov alebo ponuky s lehotou najmenej jeden pracovný deň. Ponuka uchádzača nebude vyhodnocovaná, ak uchádzač: - nepredloží doklad na požadovanú podmienku účasti alebo - nepredloží vysvetlenie v stanovenom termíne alebo - nebude spĺňať niektorú z podmienok účasti alebo - nebude spĺňať požiadavky na predmet zákazky 4.Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v stanovenom termíne sa oznámi výsledok vyhodnotenia ponúk. Uchádzačovi, u ktorého sa ponuka nevyhodnocovala sa oznámi, z akých dôvodov jeho ponuka nebola hodnotená, neúspešnému uchádzačovi sa oznámi, z akých dôvodov je neúspešný, a úspešnému uchádzačovi sa oznámi že uspel. Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk bude zverejnená v elektronickom systéme na komunikáciu vo verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk. 5. U uchádzača nesmie byť dôvod na vylúčenie pre konflikt záujmov podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. Uchádzač doklad o konflikte záujmov nepredkladá. V prípade vylúčenia uchádzača, dôkazné bremeno je na verejnom obstarávateľovi. 6. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého na základe dôveryhodných informácií, bez potreby vydania predchádzajúceho rozhodnutia akýmkoľvek orgánom verejnej moci, má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel s iným hospodárskym subjektom dohodu narušujúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž, a to bez ohľadu na akýkoľvek majetkový, zmluvný alebo personálny vzťah medzi týmto uchádzačom a daným hospodárskym subjektom. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-09T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné