dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Dod.č1.opr/OP
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Oravský Podzámok
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00314731
Oravský Podzámok 61, 02741 Oravský Podzámok

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Oravský Podzámok
Telefón: +421 435893107
Email: starosta@oravskypodzamok.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.oravskypodzamok.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: budova bývalej MŠ v obci Oravský Podzámok
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy existujúcich nevyužitých a chátrajúcich priestorov bývalej materskej školy na sociálne komunitné centrum. Areál sa nachádza v intraviláne obce Oravský Podzámok, vo východnej časti obce. Existujúci areál bývalej MŠ pozostáva z viacerých objektov, stavebné úpravy budú v dvoch objektoch. V SO 01 bude situovaný Denný stacionár pre seniorov s príslušným zázemím pre pasantov aj zamestnancov. V stavebne oddelenom SO 02 bude situované Zariadenie podporovaného bývania spolu pre 12 ubytovaných v štyroch obytných bunkách, každá s príslušným sociálnym zázemím, vrátane prislúchajúcich technických a skladovacích priestorov. Všetky priestory v komunitnom centre sú prispôsobené pre pohyb a užívanie osobami ZŤP. Kapacitné údaje o objekte: Účelové jednotky: SO 01 Denný stacionár pre seniorov Prízemie: bezbariérový vstup pre pasantov, šatňa, denná miestnosť, výdaj stravy, sociálne zázemie, oddychová miestnosť, kaplnka, denná miestnosť asociálne zázemie pre zamestnancov, oddelený vstup pre zamestnancov SO 02 Zariadenie podporovaného bývania Prízemie: bezbariérový vstup pre pasantov, dve samostatné bytové jednotky každá pre 3 osoby s príslušným sociálnym zázemím, plynová kotolňa, spoločná práčovňa so sušiarňou, oddelený hospodársky vstup, schodisko s plošinou pre pohyb ZŤP Poschodie: dve samostatné bytové jednotky každá pre 3 osoby s príslušným sociálnym zázemím, hosťovská miestnosť pre návštevy, sušiareň, spoločný sklad. Všetky miestnosti v objekte sú určené výlučne pre klientov zariadenia na zabezpečenie ich obslužných činností. Vonkajšie komunikácie budú mať povrchovú vrstvu z asfaltového betónu. Ostatné plochy sú zatrávnené, oživené nízkou zeleňou. Terénne úpravy budú rešpektovať súčasný charakter pozemku. Vzhľadom na miestne pomery bude objekt odkanalizovaný existujúcou kanalizačnou prípojkou do existujúcej nepriepustnej žumpy. Novo navrhnuté kanalizačné prípojky pripájajú odkanalizované objekty na sústavu existujúcich revíznych kanalizačných šachiet. Objekt bude zásobovaný pitnou vodou z verejného vodovodu existujúcou vodovodnou prípojkou DN 50 s meraním celkovej spotreby v existujúcej vodomernej šachte, odtiaľ bude pokračovať existujúcim potrubím do objektu. V objekte je navrhnutá plynová kotolňa. Prívod plynu je navrhnutý Stl plynovou prípojkou DN 32/400 kPa, pripojenou na Stl distribučný plynovod DN 50/400 kPa. Za RaOMZ pokračuje Ntl domový rozvod plynu potrubím DN 40/2 kPa. Objekt bude napojený z existujúcej verejnej distribučnej vzdušnej siete cez prípojkovú skriňu, umiestnenú na podpernom bode NN. Prívod bude zemou káblom AYKY-J 4x35 zaústenom v skupinovom rozvádzači RE. Odtiaľ bude novo navrhnutý rozvod vedený do podružných rozvádzačov pre jednotlivé stavebné objekty. Stavba sa skladá z objektov: SO 01 Denný stacionár pre seniorov SO 02 Zariadenie podporovaného bývania SO 03 Spevnené plochy SO 04 Vodovodná prípojka SO 05 Kanalizačná prípojka SO 06 Stl prípojka plynu SO 07 NN prípojka
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Výzva IROP-PO2-SC211-2018-27
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Centrum sociálnych služieb sv. Jozefa Oravský Podzámok
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-05-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 438 496,62
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-10T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: budova bývalej MŠ v obci Oravský Podzámok
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy existujúcich nevyužitých a chátrajúcich priestorov bývalej materskej školy na sociálne komunitné centrum. Areál sa nachádza v intraviláne obce Oravský Podzámok, vo východnej časti obce. Existujúci areál bývalej MŠ pozostáva z viacerých objektov, stavebné úpravy budú v dvoch objektoch. V SO 01 bude situovaný Denný stacionár pre seniorov s príslušným zázemím pre pasantov aj zamestnancov. V stavebne oddelenom SO 02 bude situované Zariadenie podporovaného bývania spolu pre 12 ubytovaných v štyroch obytných bunkách, každá s príslušným sociálnym zázemím, vrátane prislúchajúcich technických a skladovacích priestorov. Všetky priestory v komunitnom centre sú prispôsobené pre pohyb a užívanie osobami ZŤP. Podrobne viď.II.2.4)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 451 029,45
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Povaha a rozsah úprav je podrobne uvedená v Dodatku č.1. https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/3214307
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 438 496,62
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 451 029,45
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné