dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 08063/2022/ODDVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36836567
Majerská cesta 94, 97496 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Telefón: +421 948984740
Email: jana.fekiacova@bbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bbrsc.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 08063/2022/ODDVO
Hlavný kód CPV
34144700-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru, nových úžitkových motorových vozidiel kategórie NA-N1 určených na prepravu tovaru a osôb. Predmet zákazky je definovaný ako A. kategória motorových vozidiel NA-N1 v prevedení dvojkabína (1+5 miest) valník s plachtou a výstražnou svetelnou signalizáciou v počte 11 ks a B. kategória vozidiel NA-N1 v prevedení krátka kabína (1+2 miesta) valník s plachtou a výstražnou svetelnou signalizáciou v počte 8 ks. Predmet zákazky bude slúžiť na výkon jednotlivých činností v rámci údržby ciest v Banskobystrickom kraji. Predmet zákazky musí byť v súlade so zákonom č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov a musí spĺňať minimálne požadované technické parametre stanovené verejným obstarávateľom bližšie špecifikovaných v Časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY Súťažných podkladov (ďalej aj SP). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
34136000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa a to: Majerská cesta 94, 974 96 Banská Bystrica.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru, nových úžitkových motorových vozidiel kategórie NA-N1 určených na prepravu tovaru a osôb. Predmet zákazky je definovaný ako A. kategória motorových vozidiel NA-N1 v prevedení dvojkabína (1+5 miest) valník s plachtou a výstražnou svetelnou signalizáciou v počte 11 ks a B. kategória vozidiel NA-N1 v prevedení krátka kabína (1+2 miesta) valník s plachtou a výstražnou svetelnou signalizáciou v počte 8 ks. Predmet zákazky bude slúžiť na výkon jednotlivých činností v rámci údržby ciest v Banskobystrickom kraji. Predmet zákazky musí byť v súlade so zákonom č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov a musí spĺňať minimálne požadované technické parametre stanovené verejným obstarávateľom bližšie špecifikovaných v Časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY Súťažných podkladov (ďalej aj SP). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 030-074347
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYMotorové vozidlá kategórie NA-N1 na prepravu tovaru a osôb v celkovom počte 19 ks:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 550 943,33
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-05T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné