dnes je 29.3.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OM22UKB049
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná knižnica v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164631
Michalská 1, 81417 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná knižnica v Bratislave
Telefón: +421 949581914
Email: halmo@obstarame.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ulib.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440004
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: OM22UKB049
Hlavný kód CPV
30233160-0
Druh zákazky
Stručný opis:
1.1.Predmetom zákazky je upgrade Jaguárových mechaník páskových knižníc IBM 1.2.Jedná sa o páskovú knižnicu IBM TS3500, konkrétne o Jaguárové mechaniky TS1140/E07. 1.3.Modernizácia (upgrade) 12 ks Jaguárových mechaník TS1140/E07 páskových knižníc IBM na verziu TS1150/E08, aby bola v budúcnosti zabezpečená servisovateľnosť týchto mechaník a kompatibilita s aktuálnymi magnetickými páskami CDA (IBM 3592 tape cartridges JC). 1.4.Mechaniky páskovej knižnice IBM TS1140/E07 v počte 6 ks na lokalitu podľa miesta realizácie je potrebné odobrať z jednotlivých lokalít, následne vykonať na nich upgrade na typ mechaník TS1150/E08 v rovnakom počte. Upgradované mechaniky páskovej knižnice treba v príslušnom počte vrátiť a nainštalovať na miesto realizácie podľa sériového čísla mechaník. 1.5.Zákazka zahŕňa aj zakúpenie supportu od IBM pre všetky upgradované mechaniky páskovej knižnice na 24 mesiacov od dátumu ich inštalácie na pôvodné miesto realizácie uvedené nižšie. 1.6.Univerzitná knižnica v Bratislave presne definuje, ktoré mechaniky páskovej knižnice je potrebné odobrať (pred realizáciou dodá zoznam ich sériových čísiel). Bližšie informácie sa nachádzajú v Súťažných podkladoch
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 261 559,91
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Lokalita A Centrálny dátový archív, Klariská 5, 811 03 Bratislava (6 ks mechaník); Lokalita B Centrálny dátový archív, Námestie J. C. Hronského 1,036 01 Martin (6 ks mechaník).
Opis obstarávania:
1.1.Predmetom zákazky je upgrade Jaguárových mechaník páskových knižníc IBM 1.2.Jedná sa o páskovú knižnicu IBM TS3500, konkrétne o Jaguárové mechaniky TS1140/E07. 1.3.Modernizácia (upgrade) 12 ks Jaguárových mechaník TS1140/E07 páskových knižníc IBM na verziu TS1150/E08, aby bola v budúcnosti zabezpečená servisovateľnosť týchto mechaník a kompatibilita s aktuálnymi magnetickými páskami CDA (IBM 3592 tape cartridges JC). 1.4.Mechaniky páskovej knižnice IBM TS1140/E07 v počte 6 ks na lokalitu podľa miesta realizácie je potrebné odobrať z jednotlivých lokalít, následne vykonať na nich upgrade na typ mechaník TS1150/E08 v rovnakom počte. Upgradované mechaniky páskovej knižnice treba v príslušnom počte vrátiť a nainštalovať na miesto realizácie podľa sériového čísla mechaník. 1.5.Zákazka zahŕňa aj zakúpenie supportu od IBM pre všetky upgradované mechaniky páskovej knižnice na 24 mesiacov od dátumu ich inštalácie na pôvodné miesto realizácie uvedené nižšie. 1.6.Univerzitná knižnica v Bratislave presne definuje, ktoré mechaniky páskovej knižnice je potrebné odobrať (pred realizáciou dodá zoznam ich sériových čísiel). Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. 2. Ak v odseku 3 nie je ustanovené inak, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 3. Uchádzač alebo záujemca ( so sídlom alebo miestom podnikania v SR) nie je povinný predkladať niektoré doklady, nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy. Bližšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia uvedených v odseku 1. písm. a) až f), zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-06-06T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-08-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-05-05T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné