dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PLZ 2021/0501
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Sobrance
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00325791
Štefánikova 23, 07301 Sobrance

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Sobrance
Telefón: +421 566522210 Fax: +421 566522410
Email: sekretariat@sobrance.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sobrance.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440182
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PLZ 2021/0501
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii miestnych komunikácií, chodníkov, spevnených plôch a parkovísk v meste Sobrance. ČLENENIE STAVBY SO 01Miestne komunikácie SO 01-1Ul. Komárovce - I. (miestna komunikácia popri potoku) SO 01-2Ul. Komárovce - II. (miestna komunikácia od mosta - južným smerom) I.časťOd mosta po odstavnú plochu - vrátane odvodnenia časti komunikácie SO 01-3Ul. Komárovce - III. (ulička za cintorínom) SO 01-4Ul. Mieru (IBV) I.časťVstupná - rozšírenie komunikácie, vrátane odvodnenia II.časťStredná - realizácia krytov jestvujúcej komunikácie III.časťKoncová - predĺženie komunikácie k pozemkom RD - vrátane pridružených stav.prác SO 01-5Ul. Švermova SO 01-6Ul. Nová (od križovatky št. cety E50 - po č.d. 10, vrátane križovatky Bernolákova a zákruty) SO 01-7Ul. Komenského - I. (IBV pri garážach) SO 02Chodníky SO 02-1Ul. SNP - pravá strana (vrátane vjazdov) SO 02-2Ul. Komenského - Nová ZŠ (chodník, vrátane parkoviska zo zatr. dlažby Vega) SO 02-3Ul. Gagarinova (spojnica už zrealizovaných chodníkov) SO 02-4Ul. Gagarinova - Slovakia Trend (spojnica už zrealizovaných chodníkov) SO 02-5Ul. Komenského - Slovenská Pošta (chodník pred parkovacím státim a časť cesty) SO 03Parkoviská a ucelené časti SO 03-1Ul. Komenského - pozdĺžne parkovanie (zatr. dlažba Vega popri ceste, vrát. úpravy chodníka) SO 03-2Ul. Komenského - BD 27 (chodník popri BD vo vnútrobloku) SO 03-3Ul. Komenského - Nová ZŠ (zatr. dlažba Vega popri ceste, vrát. úpravy chodníka) SO 03-4Ul. Tyršova - BD D (zatr. dlažba Vega na ploche pred garážami) SO 04Ostatné plochy - búracie práce NEOBSTARÁVA SA!!! SO 04-1Ul. Tyršova - odstránenie teplovodu (betónový výstupok medzi BD D a F) Podrobné vymedzenie rozsahu stavebných práce je uvedené v prílohe týchto súťažných podkladov v projektovej dokumentácii vrátane výkazu výmer (zadanie).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 585 160,38
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí na základe rozhodnutia verejného obstarávateľa a podľa § 112 ods. 4 ZVO spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 ZVO a ich splnenie preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2, písm. ZVO, alebo podľa § 152 ZVO. 1.2 Verejný obstarávateľ má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania na území SR nie je povinný predložiť doklad na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO. 1.3Ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO vedený Úradom pre verejné obstarávanie, z ktorého bude zrejmé, že uchádzač je oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky, a že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike, alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, uchádzač nepredkladá doklady podľa vyššie uvedených bodov 1.2 a 1.3. 1.4 Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 1.5 Vyžaduje sa predloženie scanov originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak. Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 2.1 § 33 ods. 1 písm. c) súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch alebo údajov z nich Verejný obstarávatel požaduje od uchádzaca predložit formou prehlásenia, zo súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch, údaje na preukázanie schopnosti splácat svoje záväzky ukazovatele likvidity za roky 2019, 2020 a 2021 resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo zacatia prevádzkovania cinnosti. V prehlásení uchádzac uvedie, aký stupen likvidity 2. stupna a likvidity 3. stupna dosahuje. Vzorec a údaje, ktoré do vzorca na výpocet likvidity vchádzajú sa nachádzajú v casti Metódy a kritériá v zmysle § 38 ods. 9 zákona v tejto casti sútažných podkladov. K prehláseniu uchádzac predloží aj súvahu alebo výkaz o majetku a záväzkoch za roky 2019, 2020 a 2021, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo zacatia prevádzkovania cinnosti. Súvahu alebo výkaz o majetku a záväzkoch za roky 2019, 2020 a 2021 predloží uchádzac v origináli alebo overenej fotokópii. Takéto predloženie potvrdených výkazov nemá povinnost predložit ten subjekt, ktorého úctovné závierky sa nachádzajú vo verejnej casti registra úctovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk. V prípade, že doklady predkladá uchádzac so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložit doklady ekvivalentné k súvahe alebo výkazu o majetkoch a záväzkoch za roky 2019, 2020 a 2021, ktorými preukazuje splnenie podmienok úcasti v pôvodnom jazyku a súcasne musia byt preložené do slovenského jazyka. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. V prípade uchádzaca, ktorého úctovné závierky sa nachádzajú vo verejnej casti registra úctovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk uchádzac nie je povinný predložit verejnému obstarávatelovi cestné vyhlásenie, v ktorom budú uvedené ekonomické ukazovatele týkajúce sa Likvidity 2. stupna a Likvidity 3. stupna preukazujúce, že uchádzac splna podmienky úcasti požadované verejným obstarávatelom v zmysle § 33 ods.1 písm. c) zákona v rokoch 2019, 2020 a 2021, resp. za roky, ktoré sú dostupné vzávislosti od vzniku alebo zacatia prevádzkovania cinnosti. Verejný obstarávatel si splnenie podmienky úcasti overí na webovej stránke spolocnosti FinStat, s.r.o. - www.finstat.sk a do dokumentácie verejného obstarávania založí printscreen splnenia/nesplnenia tejto podmienky úcasti uchádzacom. Bližšie informácie k ekonomickému a finančnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 2. v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne požadovaná úroveň štandardov podľa vyššie uvedených bodov 2.1: Podmienku účasti podľa § 33 ods. 1 písm. c) zákona splní uchádzač: I.Ktorého hodnota ukazovateľa Likvidita 2. stupňa je rovná alebo vyššia ako 0,7 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa Likvidity 2. stupňa za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné ( to znamená, ak sú dostupné za tri roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za dva roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ Likvidity 2. stupňa musí byť rovný alebo vyšší ako 0,7. II.Ktorého hodnota ukazovateľa Likvidita 3. stupňa je rovná alebo vyššia ako 1,5 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa Likvidity 3. stupňa za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné ( to znamená, ak sú dostupné za tri roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za dva roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ Likvidity 3. stupňa musí byť rovný alebo vyšší ako 1,5. Minimálna požadovaná výška štandardov pre vyššie uvedený bod 2.2: Minimálny vyžadovaný obrat musí byť vo výške 1.000.000,00 eur bez DPH (slovom: Jedenmilióneur), spolu za roky 2019, 2020 a 2021, resp. v závislosti od vzniku alebo začatia podnikania v uvedených rokoch. Vyžaduje sa predložiť prehľad o celkovom dosiahnutom obrate. Všetky predložené účtovné výkazy musia byť predložené ako fotokópie a musia byť podpísané štatutárnym orgánom záujemcu, prípadne predložené formou čestného vyhlásenia s odkazom na elektronicky zverejnené dokumenty s uvedením dosiahnutého celkového obratu, za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. 2.3 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a f) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Bližšie informácie k ekonomickému a finančnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 2. v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní: 3.1 § 34 ods. 1 písm. b) - Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. rekonštrukcia ciest, chodníkov, parkovísk, spevnených plôch, cyklochodníkov a pod.. Prílohu predloženého Zoznamu stavených prác budú tvoriť za obdobie 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením týchto údajov: objednávateľ: názov, sídlo, IČO; zhotoviteľ: názov, sídlo IČO; stavba: názov, miesto; popis a rozsah (výmera v m2) uskutočňovaných prác s uvedením zmluvnej ceny vrátane DPH, termínov realizácie, kontaktnej osoby, telefonického kontaktu, pečiatky a podpisu oprávneného zástupcu odberateľa. V prípade, že referencie predkladané uchádzačom neobsahujú všetky požadované údaje, uchádzač tieto uvedie v Zozname stavebných prác. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať. 3.2 § 34 ods. 1 písm. h) - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, v náväznosti na § 36 Systém environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy: uchádzač preukáže opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. 3.3§ 34 ods. 1 písm. d) opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality: Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti tzv. integrovaného systému kvality prostredníctvom predloženia dokladov: certifikátu manažérstva kvality podľa ISO 9001:2015, alebo ekvivalentný doklad, a zároveň predložením certifikát manažérstva plynulého podnikania platný certifikát o zavedenom systéme plynulého podnikania podľa ISO 22301:2019 v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky alebo ekvivalentný doklad. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 3. a 4. v súťažných podkladoch-Minimálna požadovaná úroveň štandardov, zverejnené v Profile.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne požadovaná úroveň štandardov podľa vyššie uvedených bodov 3.1 a 3.3 : 3.1Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. rekonštrukcia ciest, chodníkov, parkovísk, spevnených plôch, cyklochodníkov a pod., v priebehu predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, a v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v objeme minimálne 550 000.000 ? bez DPH (slovom: Pätstopäťdesiattisíceur) súhrnne za päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. A zároveň sa požaduje predložiť minimálne 1 potvrdenie o uspokojivom vykonaní prác: v minimálnom rozsahu výstavby 400.000 ? bez DPH/1 zákazka (slovom: Štyristotisíceur), realizovanú rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. rekonštrukcia ciest, chodníkov, parkovísk, spevnených plôch, cyklochodníkov a pod. Verejný obstarávateľ akceptuje a vyhodnotí referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, pričom uchádzač môže predložiť tieto referencie vo svojej ponuke. 3.2 Opatrenia environmentálneho manažérstva - možno preukázať registráciou v schéme EMAS (Certifikát EMAS), prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. 3.3 Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti tzv. integrovaného systému kvality prostredníctvom predloženia dokladov: certifikátu manažérstva kvality podľa ISO 9001:2015, alebo ekvivalentný doklad a zároveň predložením certifikát manažérstva plynulého podnikania platný certifikát o zavedenom systéme plynulého podnikania podľa ISO 22301:2019 v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky alebo ekvivalentný doklad. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 3. a 4. v súťažných podkladoch-Minimálna požadovaná úroveň štandardov, zverejnené v Profile.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude realizovať prostredníctvom certifikovaného systému IS EVO, ver. 18.0
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-05-31T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.V zmysle § 20 ods. 2 ZVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému EVO na www.uvo.gov.sk. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom EVO. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 v bode 10.Súťažných podkladov. 2. Zákazka bude realizovaná prostredníctvom certifikovaného systému IS EVO 18.0. Pri predkladaní ponúk v elektronickej podobe sa uchádzač riadi pokynmi uvedenými na portáli ÚVO (www.uvo.gov.sk) https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Pri vyhotovení ponuky v elektronickej verzii sa uchádzač riadi pokynmi verejného obstarávateľa, ktoré sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe a ani v elektronickej (e-mailovej podobe). Súťažné podklady si môže záujemca stiahnuť v profile verejného obstarávateľa na portáli Úradu pre verejné obstarávanie. 4. V prípade, že subjekt ešte nie je zaregistrovaný v privátnej zóne na portáli www.uvo.gov.sk, pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO, je potrebné vykonať registráciu subjektu v privátnej zóne. 5. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku. 6. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH. 7.Verejný obstarávateľ zaradí v rámci vyhodnotenia ponúk elektronickú aukciu implementovanú v systéme EVO ver. 18.0. 8.V rámci danej zákazky bude použitá otvorená elektronická aukcia, z tohto dôvodu verejný obstarávateľ odporúča postupovať podľa Príručky k novej verzii modulu e-Aukcie zverejnenej na portáli EVO. 9. Do elektronickej aukcie bude zaradený uchádzač, ktorý predloží ponuku podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch a splní určené podmienky. 10. Zaradeným uchádzačom po otvorení elektronickej aukcie systém EVO automaticky vygeneruje notifikačný e-mail. 11. Technické predpoklady: pre bezproblémovú účasť je nutné mať na pracovnej stanici: - operačný systém Windows - stabilné pripojenie na internet - nainštalovaný niektorý z podporovaných webových prehliadačov. Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty prešifrovanie komunikácie so serverom pomocou HTTPS - nastavený jazyk Slovenčina. Zároveň je potrebné zabezpečiť doručovanie notifikačných e-mailov generovaných systémom EVO tzn. nastavenie mailového servera uchádzača tak, aby prijímané mailové správy neboli blokované, vyhodnocované ako SPAM resp. ako škodlivé a boli správne doručené. 12.Technické prekážky na strane verejného obstarávateľa, ktoré je možné preukázať, oprávňujú verejného obstarávateľa zopakovať elektronickú aukciu v rámci danej zákazky na ten istý predmet obstarávania. O tejto skutočnosti budú prostredníctvom systému EVO bezodkladne informovaní všetci uchádzači a bude im oznámený ďalší postup. 13. Zábezpeka na zabezpečenie viazanosti ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 17.000,- eur (slovom Sedemnásťtisíceur). Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch, bod 24..
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-10T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné