dnes je 29.3.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Liptovský Hrádok
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00315494
Hviezdoslavova 170, 03301 Liptovský Hrádok

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Liptovský Hrádok
Telefón: +421 907409793
Email: pavol.krajci@agency4academy.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1
Hlavný kód CPV
32321200-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka a montáž zvukovej techniky, svetelnej techniky vrátane doplnenia rozvádzačov a realizácia príslušných stavebných úprav pre elektroinštaláciu v objekte Kultúrneho domu na ul. J.D. Matejovie v meste Liptovský Hrádok. Súčasťou dodávky sú aj sterilizátory vzduchu (sanitárne zariadenia) s príslušenstvom. Za týmto účelom sa zákazka delí na dva logické celky (dve časti) a zároveň ide o zmiešanú zákazku na dodanie tovaru a realizáciu stavebných prác podľa § 30 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Hlavným predmetom zákazky je dodávka tovarov.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Logický celok č. 1 (Technika a práce)
1/2:
Dodatočné kódy CPV
32342000-2

31000000-6

45300000-0

Miesto vykonania
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Kultúrny dom Liptovský Hrádok (Jozefa Dekréta Matejovie 591/14, 033 01 Liptovský Hrádok)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka a montáž zvukovej techniky, svetelnej techniky vrátane doplnenia rozvádzačov a realizácia príslušných stavebných úprav pre elektroinštaláciu v objekte Kultúrneho domu v meste Liptovský Hrádok. Ide o zmiešanú zákazku na dodanie tovaru a realizáciu stavebných prác podľa § 30 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Hlavným predmetom zákazky je dodávka tovarov. Opis predmetu zákazky je súčasťou návrhu na plnenie predmetu zákazky a tvorí Prílohu č. 1 týchto Súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od uchádzača technické listy / typologické označenie produktov navrhnutých ako plnenie v rámci ponuky uchádzača v predmetnom verejnom obstarávaní.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
302071BNR6:
Doplňujúce informácie
Modernizácia a inovácia kultúrneho domu v meste Liptovský Hrádok za účelom adaptácie na dôsledky spôsobené pandémiou COVID-19 (302071BNR6) v rámci Integrovaného regionálneho operačného programu (IROP); kód výzvy: IROP-PO7-SC77-2021-75 - Podpora udržateľnosti a odolnosti kultúrnych inštitúcii.

Názov
Logický celok č. 2 (Sterilizátory)
2/2:
Dodatočné kódy CPV
33191000-5

Miesto vykonania
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Kultúrny dom Liptovský Hrádok (Jozefa Dekréta Matejovie 591/14, 033 01 Liptovský Hrádok)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka sterilizátorov vzduchu (sanitárne zariadenia) s príslušenstvom do objektu zrekonštruovaného a novo-vybaveného objektu Kultúrneho domu v meste Liptovský Hrádok. Ide o dodávku tovaru (v tejto časti zákazky sa nejedná o zmiešanú zákazku). Opis predmetu zákazky je súčasťou návrhu na plnenie predmetu zákazky a tvorí Prílohu č. 1 týchto Súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od uchádzača technické listy / typologické označenie produktov navrhnutých ako plnenie v rámci ponuky uchádzača v predmetnom verejnom obstarávaní.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
302071BNR6:
Doplňujúce informácie
Modernizácia a inovácia kultúrneho domu v meste Liptovský Hrádok za účelom adaptácie na dôsledky spôsobené pandémiou COVID-19 (302071BNR6) v rámci Integrovaného regionálneho operačného programu (IROP); kód výzvy: IROP-PO7-SC77-2021-75 - Podpora udržateľnosti a odolnosti kultúrnych inštitúcii.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1/2:
Názov: Logický celok č. 1 (Technika a práce)
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-09T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 4
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 199 443,35
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 199 154,24
bez DPH

2/2:
Názov: Logický celok č. 2 (Sterilizátory)
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-03T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 4 259,60
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 3 950,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-10T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné