dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 598/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Telefón: +421 220293179
Email: kravcikova.ivana@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/466902
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 598/2023
Hlavný kód CPV
48710000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie hardvéru a softvéru, ktorý bude zabezpečovať zálohovanie dát pre prevádzku aplikačných serverov prioritne pre informačný systém obchodno ekonomického dispečingu. Zariadenia budú umiestnené v dvoch dátových centrách ŽSR v Bratislave. Súčasťou predmetu zákazky sú aj ďalšie činnosti definované v časti Ostatné činnosti. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v Kapitole B.1 Súťažných podkladov
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 600 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Železničné telekomunikácie, Kováčska 3, 832 06 Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie hardvéru a softvéru, ktorý bude zabezpečovať zálohovanie dát pre prevádzku aplikačných serverov prioritne pre informačný systém obchodno ekonomického dispečingu.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
600 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
36:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO:Podrobné vymedzenie podmienok účasti osobného postavenia je v súťažných podkladoch. Obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci oprávneným použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V nadväznosti na uvedené uchádzač preukazuje podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia spôsobom súladným s § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO, alebo predbežne nahradí spôsobom podľa § 39 (Jednotným európskym dokumentom, viď. prílohu č. 5 súťažných podkladov) alebo spôsobom súladným s § 152 ods. 1 ZVO alebo predložením zápisu do zoznamu alebo potvrdenia o zápise do zoznamu, ktorý je rovnocenný zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 3 ZVO resp. informáciou o tom, že spoločnosť je zapísaná v zozname vedenom iným členským štátom.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 ZVO písm. a) zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Podrobné vymedzenie podmienok účasti osobného postavenia, ekonomického a finančného postavenia, technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sú uvedené v Súťažných podkladoch a v ďalších dokumentoch poskytnutých obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk.
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov obstarávateľa vyčlenených na tento účel. Platobné podmienky sú uvedené v Kapitole B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, že bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov, je táto skupina dodávateľov povinná vytvoriť medzi sebou do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy určitú právnu formu v súlade s osobitnými platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri plnení predmetu zákazky, a túto právnu formu riadne oznámila a preukázala obstarávateľovi najneskôr pred podpisom zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-06-16T23:59:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2023-11-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom IS EVO, ktorý je dostupný na https://eplatforma.vlada.gov.sk/ (ďalej len IS EVO). 2. Po otvorení ponúk komisia na vyhodnotenie ponúk bude v nadväznosti na § 55 ods. 1 a § 66 ods. 7 písm. b) ZVO postupovať spôsobom tzv. super reverznou verejnou súťažou. Komisia v nadväznosti na ustanovenie § 55 ods. 1 ZVO zostaví poradie uchádzačov na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí vyhodnotí ponuku podľa § 53 ZVO a následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, komisia vykoná vyhodnotenie podľa predchádzajúcej vety u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky podľa požiadaviek obstarávateľa znáša uchádzač bez finančného nároku voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. Ak je to nevyhnutné, obstarávateľ môže v lehote na predkladanie ponúk doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, čo preukázateľne poskytne elektronicky prostredníctvom IS EVO všetkým prostredníctvom profilu https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2583, najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Tieto informácie nesmú byť v rozpore s oznámením o vyhlásení verejného obstarávania. 5. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú obsahom súťažných podkladov ako aj ďalších dokumentov poskytnutých obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk. 6.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-05T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné