dnes je 29.3.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 02_2023_NL
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
METRO Bratislava, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35732881
Primaciálne námestie 1, 81101 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: METRO Bratislava, a.s.
Telefón: +421 903456672
Email: miriama.scamborova@metroba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.metroba.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467364
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 02_2023_NL
Hlavný kód CPV
71240000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vypracovať a dodať projektovú dokumentáciu v rozsahu zámer pre zisťovacie konanie posúdenia vplyvu na životné prostredie (EIA) alebo jeho zmeny, správu o hodnotení vplyvov navrhovanej činnosti na životné prostredie alebo jej zmeny, a to v súlade s ustanoveniami zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) a vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP) a výkon odborného autorského dohľadu projektanta pre Časť 1: Parkovací dom - P+R Zlaté piesky a pre Časť 2: Parkovací dom - P+R ZOO. Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách na linku https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/2009.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 231 846,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Parkovací dom - P+R Zlaté piesky
Časť č.: Časť 1
Dodatočné kódy CPV
71320000-7

71300000-1

71242000-6

71246000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Muchovo námestie 12, 852 71 v MČ Bratislava Petržalka
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vypracovať a dodať projektovú dokumentáciu v rozsahu zámer pre zisťovacie konanie posúdenia vplyvu na životné prostredie (EIA) alebo jeho zmeny, správu o hodnotení vplyvov navrhovanej činnosti na životné prostredie alebo jej zmeny, a to v súlade s ustanoveniami zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR), vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP) a výkon odborného autorského dohľadu projektanta pre Časť 1: Parkovací dom - P+R Zlaté piesky. Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách na linku https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/2009.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
117 451,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
16:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 3 000 EUR pre Časť 1: Parkovací dom - P+R Zlaté piesky. Podrobnosti o skladaní zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Lehoty plnení v rámci zákazky sú stanovené v Zmluve o dielo. V tomto oznámení sa dĺžka trvania zákazky nastavila s odhadom na 16 mesiacov, pretože súčasťou Zmluvy o dielo je aj výkon odborného autorského dohľadu projektanta počas predpokladanej výstavby 2025-2026. Spoločnosť METRO Bratislava a.s. a Hlavné mesto SR Bratislava (ďalej aj ako Objednávateľ alebo Odberateľská organizácia) postupujú v tomto obstarávaní v súlade s ustanoveniami § 1 ods. 8 ZVO in-house verejné obstarávanie, pričom sa toto verejné obstarávanie neuskutoční spoločne v mene a na účet všetkých zúčastnených verejných obstarávateľov, ale beneficientom výsledku verejného obstarávania je výlučne Hlavné mesto SR Bratislava, ktoré s úspešným uchádzačom uzatvorí Zmluvu o dielo pre každú časť zákazky samostatne. Riadením tohto verejného obstarávania je poverená spoločnosť METRO Bratislava a.s., pričom z tohto pohľadu sa dá pokladať aj za poskytovateľa podporných činností vo verejnom obstarávaní. Nositeľom práv a povinností zo Zmluvy o dielo bude však už výlučne Hlavné mesto SR Bratislava na strane Odberateľa/ Objednávateľa. Písomnou zmluvou v tejto veci je Zmluva o spolupráci a poskytnutí služieb zo dňa 23.1.2023 medzi METRO Bratislava a.s. a Hlavným mestom SR Bratislava. Tento postup však nemá žiadne účinky a vplyv na proces verejného obstarávania, naceňovanie predmetu zákazky a samotné ponuky uchádzačov.

Názov
Parkovací dom - P+R ZOO
Časť č.: Časť 2
Dodatočné kódy CPV
71320000-7

71300000-1

71242000-6

71246000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Muchovo námestie 12, 852 71 v MČ Bratislava Petržalka
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vypracovať a dodať projektovú dokumentáciu v rozsahu zámer pre zisťovacie konanie posúdenia vplyvu na životné prostredie (EIA) alebo jeho zmeny, správu o hodnotení vplyvov navrhovanej činnosti na životné prostredie alebo jej zmeny, a to v súlade s ustanoveniami zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR), vypracovanie úplnej projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP) a výkon odborného autorského dohľadu projektanta pre Časť 2: Parkovací dom - P+R ZOO. Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách na linku https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/2009.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
114 395,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
16:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 3 000 EUR pre Časť 2: Parkovací dom - P+R ZOO. Podrobnosti o skladaní zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Lehoty plnení v rámci zákazky sú stanovené v Zmluve o dielo. V tomto oznámení sa dĺžka trvania zákazky nastavila s odhadom na 16 mesiacov, pretože súčasťou Zmluvy o dielo je aj výkon odborného autorského dohľadu projektanta počas predpokladanej výstavby 2025-2026. Spoločnosť METRO Bratislava a.s. a Hlavné mesto SR Bratislava (ďalej aj ako Objednávateľ alebo Odberateľská organizácia) postupujú v tomto obstarávaní v súlade s ustanoveniami § 1 ods. 8 ZVO in-house verejné obstarávanie, pričom sa toto verejné obstarávanie neuskutoční spoločne v mene a na účet všetkých zúčastnených verejných obstarávateľov, ale beneficientom výsledku verejného obstarávania je výlučne Hlavné mesto SR Bratislava, ktoré s úspešným uchádzačom uzatvorí Zmluvu o dielo pre každú časť zákazky samostatne. Riadením tohto verejného obstarávania je poverená spoločnosť METRO Bratislava a.s., pričom z tohto pohľadu sa dá pokladať aj za poskytovateľa podporných činností vo verejnom obstarávaní. Nositeľom práv a povinností zo Zmluvy o dielo bude však už výlučne Hlavné mesto SR Bratislava na strane Odberateľa/ Objednávateľa. Písomnou zmluvou v tejto veci je Zmluva o spolupráci a poskytnutí služieb zo dňa 23.1.2023 medzi METRO Bratislava a.s. a Hlavným mestom SR Bratislava. Tento postup však nemá žiadne účinky a vplyv na proces verejného obstarávania, naceňovanie predmetu zákazky a samotné ponuky uchádzačov.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Viac informácií je uvedených v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-06-07T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-12-29T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Obstarávateľská organizácia týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 ZVO v systéme ERANET na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/2009 2. Obstarávateľská organizácia záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie nemá obstarávateľská organizácia evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti Podmienky a manuál. 4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies. 5. Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 3 000 EUR pre Časť 1: Parkovací dom - P+R Zlaté piesky a vo výške 3 000 EUR pre Časť 2: Parkovací dom - P+R ZOO. Podrobnosti o skladaní zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk v každej z dvoch častí zákazky je najnižšia cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky. 7. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 ZVO. 9. Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument alebo čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľská organizácia neurčí dlhšiu lehotu. 10. Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o dielo s jedným hospodárskym subjektom v každej časti zákazky. 11. Uzavretá Zmluva o dielo pre každú časť zákazky nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. V súlade s Oznámením o vyhlásení verejného obstarávania, obstarávateľská organizácia týmto informuje záujemcov, že Zmluvu o dielo pre každú časť zákazky samostatne uzatvorí s úspešným uchádzačom majetkovo a organizačne prepojená osoba Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie č. 1, 814 99 Bratislava, IČO: 00603481, DIČ: 2020372596.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-05-05T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné