dnes je 29.3.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10/2023/MM
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35937874
Panónska cesta 2, 85104 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Telefón: +421 220824678
Email: miloslav.matonog@vszp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vszp.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467719
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45442100-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia vnútorných malieb a lokálnych vysprávok stien, vrátane dodávky materiálu vo vybraných priestoroch hlavnej budovy pobočky Košice, Senný trh 1. Súčasťou zákazky je aj zakrývanie a premiestňovanie nábytku, likvidácia vzniknutého odpadu, denné a záverečné upratanie. Predmet zákazky bude realizovaný postupne v etapách, po nadzemných podlažiach v priebehu roka 2023. každá etapa predstavuje kompletnú realizáciu jedného podlažia. Celková plošná výmera určená k maľovaniu je 8.111 m2. V prípade, ak sa v dokumentácii obstarávania/ vo Výkaz výmer vyskytuje/naznačuje konkrétny názov výrobku, verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi ponúknuť ekvivalentný výrobok. Ekvivalent znamená výrobok zhodných alebo lepších parametrov, s určením a použitím zhodným s uvedeným výrobkom. Podrobný rozsah a bližšia špecifikácia predmetu zákazky sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk podklady a v Zmluve o dielo.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 41 701,22
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO): e) je oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu a/alebo uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky overuje verejný obstarávateľ, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. - uchádzač uvedené preukazuje doloženým Čestným vyhlásením. Uchádzač môže splnenie podmienok účasti preukázať prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 114 ods. 1 alebo § 152 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: uchádzač preukáže zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, 1.ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej súhrnnej hodnote vo výške 50 000 EUR bez DPH alebo v ekvivalentnej výške v cudzej mene.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1.Uchádzač je počas celej doby realizácie predmetu zákazky, resp. jej časti, povinný postupovať v súlade s platnými právnymi predpismi, taktiež s Plánom BoZP majiteľa/prevádzkovateľa budovy. Bod 2. a bod 3. pre nedostatok kapacity formulára sú uvedené nižšie v bode VI.3)DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-22T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. VO umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Ponuky sa budú predkladať elektronicky podľa § 49 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania elektronickej platformy IS EVO Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje zadoručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 2. Zábezpeka ponuky sa nepožaduje. 3. Verejný obstarávateľ pre vyhodnotenie ponúk použije tzv. superreverzný postup. 4. Dotknuté verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inováciíí, ani nie je zamerané na sociálny aspekt. Ďalšie podmienky vykonania zákazky: 2. Úspešný uchádzač je povinný najneskôr ku dňu podpisu zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi poistnú zmluvu alebo ekvivalent (fotokópiu - sken) na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa) uzatvorenej na poistnú sumu vo výške minimálne 50.000,- EUR. Úspešný uchádzač musí mať platnú poistnú zmluvu počas trvania zmluvného vzťahu. 3. Uchádzač je oprávnený uskutočňovať maliarske/natieračské práce, ktoré sú predmetom zákazky len počas pracovných dní a počas pracovnej doby verejného obstarávateľa. Mimo pracovných dní a pracovnej doby je zhotoviteľ oprávnený vykonávať práce len s písomným súhlasom verejného obstarávateľa, resp. ním poverenej osoby. Uchádzač sa zaväzuje, že obmedzenie podľa predchádzajúcej vety zobral pri predložení ponuky na vedomie, zohľadnil túto skutočnosť pri predkladaní ponuky a že uvedená skutočnosť neovplyvní dokončenie diela.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-10T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné