dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1259551/23
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Vysoká škola múzických umení v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397431
Ventúrska 3, 81301 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Vysoká škola múzických umení v Bratislave
Telefón: +421 254432445
Email: linkesova@vsmu.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vsmu.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467734
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1259551/23
Hlavný kód CPV
79800000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Prenájom multifunkčných kopírovacích tlačových zariadení so súvisiacimi službami a Zabezpečenie kompletného servisného pokrytia a dodávky spotrebného materiálu pre vlastné multifunkčné kopírovacie farebné tlačové zariadenie.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 113 318,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní, pričom tieto skutočnosti si vie verejný obstarávateľ overiť sám v dostupných registroch. V prípade, ak sa vyskytnú pochybnosti o pravdivosti informácií vo vyššie uvedených, dokumentoch, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať od uchádzača ich dodatočné predloženie. Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa vyššie uvedené podmienky účasti a ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (ak konflikt záujmov podľa § 23 zákona o verejnom obstarávaní nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). Splnenie podmienok účasti uchádzač preukazuje čestným vyhlásením, ktoré tvorí Prílohu č. 5 tejto výzvy.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-22T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-10T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné