dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Dúbravka
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603406
Žatevná 2, 84402 Bratislava - mestská časť Dúbravka

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Dúbravka
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tenders.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440261
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je výmena pôvodných hliníkových okien a okenných zostáv za biele plastové výplne v objekte materskej školy Švantnerova v mestskej časti Bratislava-Dúbravka. Zákazka zahŕňa: - Odstránenie pôvodných okenných výplní, odvoz a likvidácia odpadu, - Nahradenie pôvodných výplní novými bielymi plastovými výplňami otvorov podľa technickej a rozmerovej špecifikácie uvedenej v Prílohe č. 3a-c. - Začistenie stien, murárske vysprávky, vymaľovanie, dočistenie priestorov. Dĺžka realizácie rekonštrukcie je podmienená uzávierkou MŠ počas letných prázdnin. Z tohto dôvodu realizácia výmeny okien musí prebehnúť v termíne najneskôr do 22.8.2022.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 70 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f). Osobné postavenie: 1. § 32 ods. 1 písm. e) ZVO: musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu, uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. 2. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Splnenie podmienok podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) ZVO Verejný obstarávateľ overí na základe informácií zverejne dostupných zdrojov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická a odborná spôsobilosť: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: zoznamom uskutočnených stavebných prác za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením názvu zákazky, cien, lehôt dodania, miesta realizácie a odberateľov, kontakt na zodpovednú osobu odberateľa (telefonický kontakt, email kontakt). Dokladom je referencia, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto Zákona, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. m) podrobný technický list predmetu zákazky s uvedením konkrétnych ponúkaných parametrov v zmysle Prílohy č. 3a-c.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 1.: Týmto spôsobom uchádzač preukáže poskytnutie min. 3 zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru, v kumulatívnom objeme v hodnote 70 000,00 EUR bez DPH, v rozsahu za posledné 3 roky.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-05-16T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-10T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné