dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: V014-2/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mária Vyšovská - MARIANNA
Vnútroštátne identifikačné číslo: 33077681
Námestie sv. Mikuláša 21, 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktná osoba: Mária Vyšovská - MARIANNA
Telefón: +421 903533101
Email: info@psagentura.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: N013/2020
Hlavný kód CPV
42215200-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmet zákazky je rozdelený na dve časti: Logický celok č. 1: Linka na výrobu pekárenských a cukrárenských výrobkov - 1 ks Logický celok č. 2: Stroj na výrobu trvanlivého pečiva - dvojhlavové dávkovanie - 1 ks Podrobnú špecifikáciu predmetu verejného obstarávania Rozvoj spolupráce firmy Mária Vyšovská MARIANNA so strednou odbornou školou obsahuje Príloha č. 1 Súťažných podkladov.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 1
OPIS
Názov
Stroj na výrobu trvanlivého pečiva - dvojhlavové dávkovanie - 1 ks
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
39711200-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Levočská 31, 06401 Stará Ľubovňa
Opis obstarávania:
Logický celok č. 2: Stroj na výrobu trvanlivého pečiva - dvojhlavové dávkovanie - 1 ks Podrobnú špecifikáciu predmetu verejného obstarávania Rozvoj spolupráce firmy Mária Vyšovská MARIANNA so strednou odbornou školou obsahuje Príloha č. 1 Súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII-MH/DP/2020/11.3-25
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 168-406699
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY2:Názov: Logický celok č. 2: Stroj na výrobu trvanlivého pečiva - dvojhlavové dávkovanie - 1 ks:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-07-25T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 87 845,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto oznámenie o výsledku verejného obstarávania ruší predchádzajúce oznámenie, ktoré obsahovalo nesprávny údaj o celkovej hodnote zákazky. Cena vysúťaženého logického celku č. 1 je 136 850,00 Eur bez DPH. Cena vysúťaženého logického celku č. 2 je 87 845,00 Eur bez DPH. Celková hodnota obstarávania bez DPH by teda správne mala byť 87 845,00 + 136 850,00 = 224 695,00 Eur bez DPH. Čiastka uvedená v pôvodnom oznámení o výsledku vo výške 225 165,00 Eur bez DPH nie je uvedená správne, nakoľko reflektuje sumu zo zrušeného obstarávania pre časť 1. Verejný obstarávateľ zrealizoval redakčnú opravu k oznámeniu o výsledku, avšak po opakovanom odmietnutí uverejnenia odosiela nové oznámenie o výsledku so správnymi údajmi.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-05T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné