dnes je 16.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1552/2022/OVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925775
Email: jana.kubani@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1552/2022/OVO
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie čiastkovej dodávky a inštalácie hardvéru (HW), softvéru (SW) a odborných prác pre potreby realizácie projektu Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti na Úrade vlády SR. Bližšie informácie o predmete zákazky sú uvedené v prílohe č. 2 a v prílohe č. 7 súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72212000-4

80500000-9

72222100-8

72511000-0

72212730-5

72200000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie čiastkovej dodávky a inštalácie hardvéru (HW), softvéru (SW) a odborných prác pre potreby realizácie projektu Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti na Úrade vlády SR. Bližšie informácie o predmete zákazky sú uvedené v prílohe č. 2 a v prílohe č. 7 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, Prioritná os 7 Informačná spoločnosť a zo zdrojov štátneho rozpočtu. Zmluva o poskytnutí NFP č. Z311071ACI5 zo dňa 22.02.2021. V zmysle uzavretej Zmluvy o poskytnutí NFP a v zmysle Výzvy OPII-2019/7/8-DOP je suma finančných prostriedkov vyčlenená na HW a SW do 30 % schválenej výšky NFP.
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 042-109149
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY0:ZMLUVA O DIELO č. 856/2022:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-08-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 657 460,83
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Identifikácia známych subdodávateľov: 1. ANECT a.s., Vídeňská 204/125, Přízřenice, 619 00 Brno, Česká republika, predmet subdodávky: konzultačné a implementačné služby, podiel subdodávky 15%. 2. NETIA s.r.o., Hliníky 259/, 679 72 Kunštát, Česká republika, predmet subdodávky: konzultačné a implementačné služby, podiel subdodávky 3%. 3. Binary Confidence s.r.o., Špitálska 53, 811 01 Bratislava, predmet subdodávky: konzultačné a implementačné služby, podiel subdodávky 2%.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-06T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné