dnes je 29.3.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SO 04 Verejný rozvod vody - Kuklov
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Kuklov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309656
Kuklov 203, 90878 Kuklov

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Kuklov
Telefón: +421 346582125 Fax: +421 346582125
Email: obeckuklov@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kuklov.ocu.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447913
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 20220909
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Obec Kuklov ako verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len verejný obstarávateľ) Vás vyzýva na predloženie cenovej ponuky v prieskume trhu (ďalej len cenovej ponuky) s názvom: SO 04 Verejný rozvod vody - Kuklov. Verejný obstarávateľ uskutočňuje postup zadávania zákazky s nízkou hodnotou formou uskutočnenia prieskumu trhu a to odoslaním výzvy na predloženie cenovej ponuky hospodárskym subjektom oprávneným uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky. V postupe zadávania zadávaní zákazky s nízkou hodnotou, ktorá nemá zákonom stanovené formálne pravidlá postupu jej zadávania, bude verejný obstarávateľ postupovať tak, aby vynaložené náklady na obstaranie predmetu zákazky a jeho zadanie boli hospodárne, všetko za dodržania základných princípov verejného obstarávania a za podpory riadnej hospodárskej súťaže a v súlade s § 117 zákona o verejnom obstarávaní.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 45 494,51
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a)Osobné postavenie (Uskutočňovanie stavebných prác) uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra. Požiadavka vyplýva zo zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (§ 32 ods. 2 písm. e) zákona). Uchádzač tento doklad predkladať nemusí. Verejný obstarávateľ si túto skutočnosť overí v dostupných verejných registroch. b)Uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu; Čestné vyhlásenie (Príloha č. 6).
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa technickej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Potvrdenie o vykonaní stavebných prác musí obsahovať minimálne identifikačné údaje o zhotoviteľovi, objednávateľovi, s uvedením opisu predmetu plnenia, uvedením cien, miesta a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Uchádzač predloží zoznam stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie), doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (ďalej len potvrdenie o vykonaní stavebných prác).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Miesto a termín dodania predmetu zákazky: Obec Kuklov, k. ú. Kuklov v rozsahu podľa zadania. Termín dodania: Zhotoviteľ sa zaväzuje dielo vykonať (zrealizovať) maximálne do 6 mesiacov od prevzatia staveniska; v prípade objektívnych okolností, ktoré nenastali z dôvodov na strane objednávateľa alebo dodávateľa v najbližšom vhodnom termíne po dohode zmluvných strán. Objednávateľ odovzdá zhotoviteľovi stavenisko do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Najneskorší termín dodania je 31. 3. 2023.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-30T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ekvivalent: V prípade, ak táto výzva, alebo doklady a dokumenty poskytnuté v rámci príloh tejto výzvy (Výkaz výmer) identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, alebo identifikuje konkrétneho dodávateľa alebo konkrétne technické riešenie, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené výrobky, technológie a zariadenia určené a zároveň nebude predstavovať zvýšené náklady pre verejného obstarávateľa. Pri výrobkoch, zariadeniach, materiáloch a/alebo príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite pri dodržaní vyššie uvedených požiadaviek. Ak uchádzač uplatní návrh na ekvivalent, predloží ho v ponuke v samostatnom dokumente nazvanom zoznam ekvivalentných položiek, pričom predmetný zoznam predložených ekvivalentných položiek musí obsahovať pôvodnú požiadavku na danú položku z výkazu výmer podľa tejto výzvy a návrh ekvivalentu. Konflikt záujmov: Ak sa verejný obstarávateľ v zmysle § 23 ZVO dozvie o konflikte záujmov, prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu s cieľom zabránenia pretrvávania konfliktu záujmov. Ak nebude možné odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, ktorými sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie verejného obstarávania alebo úprava jej povinností a zodpovednosti, verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon auditu/kontroly súvisiaceho s dodávaným tovarom, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Útvar vnútorného auditu a nimi poverené osoby, b) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, Ponuka predložená/doručená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk podľa bodu 15. tejto Výzvy, nebude ďalej zaradená do hodnotiaceho procesu. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť podmienky súťaže. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky. Verejný obstarávateľ následne zašle uchádzačom informáciu o odmietnutí ponuky spolu s odôvodnením. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od podpisu tejto zmluvy s úspešným uchádzačom, ak ešte nedošlo k plneniu z tejto zmluvy a financovanie predmetu tejto Zmluvy nebolo schválené Uznesením Obecného zastupiteľstva Kuklovo, to znamená, že financovanie predmetu tejto zmluvy musí by kryté v rozpočte obce.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-09T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné