dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SICR-2023-Promenada
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa infraštruktúry cestovného ruchu, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 54454158
Námestie Maratónu mieru 68/1, 04266 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa infraštruktúry cestovného ruchu, s.r.o.
Telefón: +421 918766009
Email: info@sicr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.sicr.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/461250
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: SICR-2023-PZ-Promenada
Hlavný kód CPV
45221113-7
Druh zákazky
Stručný opis
Promenáda na Šírave má riešiť novú dominantu územia na brehu Zemplínskej Šíravy medzi hotelom Glamour a Thermalparkom Šírava ako celoročne využívanú pešiu promenádu. Cieľom Promenády na Šírave je zvýšiť atraktivitu územia a prispievať k zlepšeniu služieb v danom území. Územie, na ktorom sa stavba bude nachádzať, je v miernom sklone k vodnej hladine.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 862 770,45
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len ZVO). 1.1.2 Hospodársky subjekt preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) ZVO - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie ÚVO, alebo - predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO (vyžaduje sa predloženie kópií všetkých dokladov vrátane úradných prekladov (naskenované originály alebo úradne osvedčené kópie)) preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia), ktoré nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu stanovenej lehoty na predkladanie ponúk podľa bodu IV.2.2 Výzvy na predkladanie ponúk a bodu 20.1 časti A: Pokyny na vypracovanie a predloženie ponuky, súťažných podkladov. UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získavať údaje podľa § 32 ods. 3 ZVO. Nevyžaduje sa, aby hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní preukazoval splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. g) a h) ZVO, keďže verejný obstarávateľ ich pri vyhodnocovaní nebude uplatňovať. 1.1.3 Podľa § 32 ods. 7 ZVO je podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c) splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO. 1.1.4 Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 1.1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.1.6 Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED) alebo čestným vyhlásením (viď.bod 16.6 časti A. Pokyny na vypracovanie a predloženie ponuky, súťažných podkladov). Verejný obstarávateľ dáva k dispozícii elektronickú verziu formulára JED vo formáte .XML, ktorá je uverejnená ako súčasť dokumentov poskytovaných k zákazke elektronickými prostriedkami podľa bodu I.3) a bodu VI.3.1) Výzvy na predkladanie ponúk. Pre vyplnenie elektronickej verzie formulára JED prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie (služba ESPD) uverejnil Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len ÚVO) Príručku k elektronickej službe na vyplnenie a opätovné použitie JEDu (http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1445/JED-prirucka_ESPD). Pre vysvetlenie k vypĺňaniu obsahu JEDu uverejnil ÚVO manuál - verzia 2 (http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1523/JED%20- %20manuál%20v2 ). Verejný obstarávateľ umožňuje, aby hospodársky subjekt vyplnil v časti IV Podmienky účasti len oddiel :GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI. 1.1.7 Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa uchádzačom odporúča postupovať v súlade s upozornením ÚVO Zmeny súvisiace so zoznamom hospodárskych subjektov, uverejneným na https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/informacie-kzoznamuhospodarskych-subjektov-2ff.html 1.1.8 Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti stanovených v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a preukazovaných podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov: Kľúčový odborník 1 Kľúčový odborník 2 Spôsobilosť, vzdelanie a prax za jednotlivých kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a)Predložením profesijného životopisu s minimálnym obsahom: -meno a priezvisko kľúčového odborníka, -súčasný zamestnávateľ a pracovná pozícia, -prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania, -vlastnoručný podpis kľúčového odborníka. b)Ďalšie osobitné dokumenty, resp. doklady pri jednotlivých odborníkoch uvedené nižšie c)Čestné vyhlásenie uchádzača alebo inej osoby prostredníctvom ktorej preukazuje uchádzač splnenie podmienok účasti, podpísané štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene, že kľúčový odborník je jeho zamestnancom alebo má s ním iný právny vzťah a definícia tohto vzťahu.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-03-29T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
K súťažným podkladom je umožnený prístup v systéme IS EVO na adrese https://eplatforma.vlada.gov.sk/ v lehote podľa bodu IV.2.2. 2) Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť): Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne prostredníctvom systému IS EVO vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená elektronickými prostriedkami v systéme IS EVO.Vysvetlenie bude poskytnuté elektronickými prostriedkami v systéme IS EVO a v profile verejného obstarávateľa. 3) Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodu 1,2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. 4) Systém IS EVO automaticky umožňuje sledovanie otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške: 10 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 6) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve, najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Úspešný uchádzač bude postupovať podľa pokynov v kapitole E. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky, súťažných podkladov. 7) Uchádzač predloží Rozpočet výkaz výmer s uvedením cien, názvov položiek, merných jednotiek a množstiev merných jednotiek vypracovaného v súlade s Prílohou č. 3 súťažných podkladov a oceneného na základe požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8) V súlade s § 56 ods. 12 ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že lehota podľa § 56 ods.8 ZVO je 10 pracovných dní. 9) Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 10) Táto podlimitná zákazka sa zadáva postupom podľa §112 ods. 7 písm. b) ZVO, bez použitia elektronickej aukcie. 11) - Zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu obidvoma Zmluvnými stranami a účinnosť po jej zverejnení na webovom sídle verejného obstarávateľa dňom splnenia odkladacej podmienky podľa článku 17 bod 17.7. zmluvy. Táto zmluva podlieha povinnému zverejňovaniu zmlúv podľa osobitného predpisu. - Zmluva môže nadobudnúť účinnosť len počas lehoty viazanosti ponúk špecifikovanej v kapitole A, bod 9.1 súťažných podkladov. 12) - Úspešný uchádzač zašle verejnému obstarávateľovi prostredníctvom portálu IS EVO úradne overenú kópiu uzatvorenej poistenej zmluvy (vrátane jej dodatkov) zodpovednosti za škodu spôsobenú na živote, zdraví a majetku Objednávateľa a tretích osôb, ktorá by mohla byť spôsobená prevádzkovou činnosťou Zhotoviteľa, a to minimálne na sumu vo výške celkovej zmluvnej ceny Diela
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-10T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné