dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 03/2023-1
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Pezinok
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305022
Radničné nám. 7, 90214 Pezinok

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Pezinok
Telefón: +421 336901143
Email: vlasta.cholujova@msupezinok.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/461320
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 03/2023-1
Hlavný kód CPV
64200000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zriadenie virtuálnej IP ústredne v cloude u dodávateľa a pripojenie do verejnej telekomunikačnej siete (ďalej ako VTS) a poskytovanie hlasových komunikačných služieb v období 2 rokov. Zároveň požadujeme zriadenie internetového pripojenia pre vybrané pobočky. Parametre novej hlasovej služby: napojenie na verejnú telefónnu sieť SIP trunk pre pripojenie k poskytovateľovi hlasových služieb (operátorovi) manažment systém na lokálnu aj vzdialenú správu HKI (hlasovej komunikačnej infraštruktúry) centrálna konfigurácia koncových zariadení umožňovať akúkoľvek kombináciu IP pevných tak aj bezdrôtových telefónov napájanie IP telefónnych prístrojov bude riešené variantne s možnosťou adaptéra, alebo PoE (Power over Ethernet) musí mať možnosť používať SIP telefóny ako pobočkové linky a SIP linky pre prepojenie HKI s inými IP komunikačnými systémami. Musí byť dostatočne flexibilný pokiaľ ide o kapacitu, aktualizácie systému a jeho schopnosť podporovať IP (predpoklad je maximálne 150 klapiek, ktoré môžu byť geograficky vzdialené) Integrovaný systém hlasovej pošty (hlasový záznamník) pre všetkých účastníkov (klapky) s kapacitou min. 120 min. softvér pre sledovanie a vyhodnocovanie nákladov na prevádzku (môže byť web aplikácia) s možnosťou vyhotovenia ako detailných, tak aj sumárnych zostáv uskutočnených odchádzajúcich volaní zo všetkých koncových zariadení. Informácie o uskutočnených volaniach budú obsahovať minimálne nasledujúce údaje: klapku, dátum volania, čas volania, volané číslo, dĺžku volania, cenu za odchádzajúce volanie. Možnosť exportu údajov do štandardného tabuľkového procesora.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 35 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e), uchádzač/záujemca je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v súlade s § 32 ods. 3 predkladať verejnému obstarávateľovi doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f), uchádzač/záujemca nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a), preukázanie svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 34 ods. 1 písm. a) doloženým zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží referenciu zoznam zrealizovaných minimálne troch zákaziek za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, každá v hodnote uvedenej PHZ na poskytovanie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t.j. poskytovanie internetových a hlasových služieb
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-03-22T23:59:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-10T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné