dnes je 24.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2_2022-cerpanie RD
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná transfúzna služba SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30853915
Ďumbierska 3/L, 83101 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná transfúzna služba SR
Telefón: +421 259103002 Fax: +421 2259103020
Email: michal.biganic@ntssr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ntssr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NTS-3-2019-NZ-VS
Hlavný kód CPV
33100000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je kúpa aferetických separátorov plazmy a spotrebného materiálu pre odber plazmy od darcov. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru a servis prístrojov aferetických separátorov plazmy, uvedené v bode 2.2 časti C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Ponúkaný predmet zákazky musí spĺňať požiadavky dané všeobecne záväznými predpismi a nariadeniami vlády Slovenskej republiky, ako i smernicami Európskej únie, a to najmä: Zákon č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky, o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Zákon č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov, Nariadenie vlády SR č. 582/2008 Z. z., ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody zdravotníckych pomôcok v znení neskorších predpisov. Podrobný opis predmetu zákazky je, vzhľadom na značný textový rozsah, uvedený v Prílohe č. 3.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národná transfúzna služba SR, Ďumbierska 3/L, 833 14 Bratislava, SLOVENSKÁ REPUBLIKA a jej pracoviská uvedené v Prílohe č. 10 Miesta dodania súťažných podkladov.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je kúpa aferetických separátorov plazmy a spotrebného materiálu pre odber plazmy od darcov. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru a servis prístrojov aferetických separátorov plazmy, uvedené v bode 2.2 časti C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Ponúkaný predmet zákazky musí spĺňať požiadavky dané všeobecne záväznými predpismi a nariadeniami vlády Slovenskej republiky, ako i smernicami Európskej únie, a to najmä: Zákon č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky, o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Zákon č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov, Nariadenie vlády SR č. 582/2008 Z. z., ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody zdravotníckych pomôcok v znení neskorších predpisov. Podrobný opis predmetu zákazky je, vzhľadom na značný textový rozsah, uvedený v Prílohe č. 3.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Uprednostňuje sa separátor, ktorého výsledný produkt (plazma) má nižší obsah bunkových elementov trombocytov.:3:
Uprednostňuje sa separátor, ktorého výsledný produkt (plazma) má nižší obsah bunkových elementov leukocytov.:3:
Uprednostňuje sa separátor, ktorý umožňuje monitorovanie tlaku krvi a reguláciu rýchlosti odberu a návratu krvi (prietoku krvi) s plne automatickým prispôsobením rýchlosti odberu a návratu krvi.:1:
Uprednostňuje sa separátor s väčšou farebnou dotykovou obrazovkou s ikonami pre obsluhu.:1:
Uprednostňuje sa separátor so zvukovou signalizáciou a zároveň vizuálnou signalizáciou viditeľnou z čelnej strany v 180 ° uhle.:1:
Uprednostňuje sa separátor s čo najnižším mimotelovým objemom v odberovej súprave (sete) počas procedúry - pri plnom naplnení odberovej súpravy.:2:
Uprednostňuje sa separátor s čo najnižším obsahom zvyškových erytrocytov v súprave po ukončení procedúry pri procedúre bez použitia náhradného roztoku.:2:
Uprednostňuje sa separátor umožňujúci obojstranný prenos dát do/z LIS (lab. inf. systém) a konfiguráciu procedúry na diaľku na základe dát o darcovi uložených v databáze odberového centra.:1:
Uprednostňuje sa separátor umožňujúci identifikáciu obsluhy prístroja, identifikáciu darcu a používaného zdravotníckeho materiálu prostredníctvom čítačky čiarového kódu.:1:
Uprednostňuje sa separátor umožňujúci bezdrôtový prenos dát po odbere do LIS, ktorý nevyžaduje žiadny manuálny zásah obsluhy a prebieha plne automaticky.:1:
Uprednostňuje sa separátor umožňujúci v prípade straty spojenia uložiť min. 10 procedúr v pamäti prístroja.:1:
Uprednostňuje sa odberová súprava označená čiarovým kódom priamo na samotnej súprave.:1:
Uprednostňuje sa odberová súprava, ktorá umožňuje odhadnúť objem krvi v súprave počas procedúry.:1:
Uprednostňuje sa separátor, ktorý má zabezpečenú mechanickú ochranu vaku (fľaše)na uskladnenie plazmy pred externými vplyvmi.:1:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 80
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 233-570931
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2020-02-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk:
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 22 479,98
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Plnenie zo zmlúv uzatvorených na základe Rámcovej kúpnej zmluvy na dodanie tovaru č. 19/2020 zo dňa 28.02.2020 - plnenie za 1. Q 2022.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-09T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné