dnes je 18.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: FNsP FDR/RVO/1507/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165549
Námestie L. Svobodu 1, 97517 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Telefón: +421 484413240
Email: mbosela@nspbb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fnspbb.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: FNsP FDR/RVO/1507/2022/32773
Hlavný kód CPV
50421200-4
Druh zákazky
OPIS
Názov
Servis zdravotníckej techniky pozáručný servis a pravidelná údržba zdravotníckej techniky značiek GE, Philips, Siemens.
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom plnenia predmetu zákazky je Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, Námestie L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Pozáručný servis a pravidelná údržba RTG systémov s C ramenom značky Philips v počte 4ks. Predmetom servisnej činnosti sú nasledovné zariadenia: RTG BV Endura 9 v.č.534 (rok výroby 2007); RTG BV Endura 9 v.č.594 (rok výroby 2011); RTG BV Endura 12 v.č.4826 (rok výroby 2017); RTG BV Endura 12 v.č.4827 (rok výroby 2017) Dĺžka pozáručného servisu a pravidelnej údržby: 36 mesiacov
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 065-167866
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 0
Časť č.: 2
Názov: Servis zdravotníckej techniky pozáručný servis a pravidelná údržba zdravotníckej techniky značiek GE, Philips, Siemens.
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-03-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 105 449,76
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-09-08T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
50421200-4
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom plnenia predmetu zákazky je Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, Námestie L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica.
Opis obstarávania:
Pozáručný servis a pravidelná údržba RTG systémov s C ramenom značky Philips v počte 4ks. Predmetom servisnej činnosti sú nasledovné zariadenia: RTG BV Endura 9 v.č.534 (rok výroby 2007); RTG BV Endura 9 v.č.594 (rok výroby 2011); RTG BV Endura 12 v.č.4826 (rok výroby 2017); RTG BV Endura 12 v.č.4827 (rok výroby 2017) Dĺžka pozáručného servisu a pravidelnej údržby: 36 mesiacov
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 105 449,76
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dôvodom zmeny v servisnej zmluve je zmena na strane poskytovateľa t.j. pôvodný poskytovateľ sa zlúčil s novým poskytovateľom.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 105 449,76
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 105 449,76
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné