dnes je 23.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 42/2022/NLZ
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Pribinova 4195/25, 81109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 2220928102
Email: branislav.hudec@vicepremier.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
64215000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Riešenie by malo predstavovať univerzálne riešenie pre všetky požiadavky na internú hlasovú komunikáciu v rámci organizácie s možnosťou prepojenia do verejnej telefónnej siete. Navrhované riešenie musí v sebe z používateľského hľadiska ponúkať minimálne nasledovné vlastnosti: hlasové služby, služby video hovorov, hlasové konferencie o 3 a viac členov, služby IVR (Interactive Voice Response), hlasový záznamník, softvérových klientov pre koncových používateľov, sledovanie dostupnosti a možnosť odosielania okamžitých správ.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
64200000-8

64211000-8

64210000-1

32552100-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika
Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ uzatvorí rámcovú dohodu ktorej predmetom bude ZABEZPEČENIE BEZPEČNEJ KOMUNIKAČNEJ PLATFORMY PRE INTERNÉ POTREBY KOMUNIKÁCIE V REÁLNOM ČASE na dobu určitú, a to na dobu 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu (poznámka: finančný limit predstavuje cenu uvedenú úspešným uchádzačom) podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 155-442686
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY42/2022/NLZ:ZABEZPEČENIE KOMUNIKAČNEJ PLATFORMY PRE POTREBY KOMUNIKÁCIE V REÁLNOM ČASE FORMOU IP TELEFÓNIE:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ zrušil použitý postup zadávania zákazky na Zabezpečenie komunikačnej platformy pre potreby komunikácie v reálnom čase formou IP telefónie podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko po vyhlásení verejného obstarávania sa zmenili okolnosti, za ktorých sa verejné obstarávanie vyhlásilo a vyskytli sa dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval. Zmena okolností a dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré verejný obstarávateľ dospel k rozhodnutiu zrušiť použitý postup zadávania zákazky je zmena opisu predmetu zákazky, a to aj v kontexte uplatnených žiadostí o vysvetlenie od záujemcov, ktorí poukázali na nejednoznačnosti a neúplnosti opisu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ, pre odstránenie akýchkoľvek nejasností sa rozhodol napraviť uvedené pochybenie, pôvodný postup zadávania zákazky zrušiť a zároveň vyhlásiť zákazku na ten istý predmet opätovne uplatnením postupu nadlimitnej verejnej súťaže.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-08T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné