dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: CRD-1631/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Telefón: +421 259722206
Email: zuzana.mackova@nrsr.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/448299
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: CRD-1631/2022
Hlavný kód CPV
45223000-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky na uskutočnenie stavebných prác je dodávka a montáž sezónneho javiska a hľadiska na Leopoldovom nádvorí Bratislavského hradu, ich uvedenie do prevádzky schopného stavu na základe statického posudku vypracovaného a dodaného uchádzačom / zhotoviteľom. Dodanie predmetu zákazy sa uskutoční v súlade s výzvou na predkladanie cenovej ponuky a na základe: - Jednostupňovej projektovej dokumentácie, časť architektúra s názvom Dispozícia pódia a hľadiska, navrhovaný stav, číslo výkresu 4 vypracovaného 02/2010 A. Královičovou a autormi P. Bouda a I. Masár, ktorá je Prílohou č. 1 výzvy na predkladanie ponuky. Z hľadiska budúceho využitia predmetom zákazky sú dva nasledujúce samostatne funkčné celky: - konštrukcia pódia / javiska - konštrukcia hľadiska.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 179 278,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Či je záujemca / uchádzať oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom tejto zákazky skúma verejný obstarávateľ sám, prostredníctvom založenie si informatívneho výpisu z Obchodného registra Slovenskej republiky, resp. Živnostenského registra Slovenskej republiky alebo ich ekvivalentu do spisu.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač za účelom preukázania podmienok účasti predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie predmetu tejto zákazky. Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnutá osoba spĺňa nasledovné minimálne požiadavky: 1. Stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad podľa príslušných právnych predpisov krajiny sídla uchádzača. Uchádzač predloží okrem platného osvedčenia aj životopis osoby, ktorý musí obsahovať: a) titul, meno a priezvisko, štátnu príslušnosť príslušnej osoby, b) históriu zamestnaní (rok, miesto výkonu, zamestnávateľa, pozícia, aktuálny zamestnávateľ). Ak je daná osoba zapísaná / vedená v Informačnom portáli Slovenskej komory stavebných inžinierov postačí, aby uchádzač namiesto platného osvedčenia uviedol vo svojej ponuke webový odkaz / link na údaje tejto osoby zapísanej v predmetnom informačnom systéme. 2. Inžinier pre statiku stavieb s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad podľa príslušných právnych predpisov krajina sídla uchádzača. Uchádzač predloží okrem platného osvedčenia aj životopis osoby, ktorý musí obsahovať: a) titul, meno a priezvisko, štátnu príslušnosť príslušnej osoby, b) históriu zamestnaní (rok, miesto výkonu, zamestnávateľa, pozícia, aktuálny zamestnávateľ). Ak je daná osoba zapísaná / vedená v Informačnom portáli Slovenskej komory stavebných inžinierov postačí, aby uchádzač namiesto platného osvedčenia uviedol vo svojej ponuke webový odkaz / link na údaje tejto osoby zapísanej v predmetnom informačnom systéme. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môžu byť predložené aj ako kópie dokladov bez úradného osvedčenia. 3. Na preukázanie odbornej spôsobilosti podľa bodu 1. a 2.,môže uchádzač využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Pokiaľ uchádzač poskytne stavbyvedúceho s odborným zameraním pozemné stavby a / alebo inžiniera pre statiku stavieb, ktorí nebudú samotným uchádzačom (členom orgánov uchádzača) resp. zamestnancom / dohodárom uchádzača, verejný obstarávateľ požaduje predloženie písomnej zmluvy podľa tretej a štvrtej vety. Uchádzač môže využiť technické a odborné kapacity inej osoby pri preukazovaní odbornej kvalifikácie osôb iba v prípade, ak tieto osoby/osoba budú reálne vykonávať stavebné práce, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-03T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ umožňuje a zároveň odporúča ešte pred predložením cenovej ponuky záujemcom / uchádzačom obhliadku miesta plnenia, existujúcich konštrukcií, transportných trás na miesto plnenia a do skladových priestorov, a to za účelom oboznámenia sa s ich stavom a s cieľom kvalitného, odborného spracovania ponuky uchádzača. Kontaktná zodpovedná osoba / zamestnanec verejného obstarávateľa pre uskutočnenie obhliadky je: Ing. Zoltán Vágó, mailová adresa: zoltan.vago@nrsr.sk, tel. číslo: 0918 470011. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (najnižšej ceny), a to u uchádzača, ktorý sa umiestni na prvom mieste. Verejný obstarávateľ upozorňuje na povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora a na splnenie povinností podľa § 11 zákona o VO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-13T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné