dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MAGS OVO 41738/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Hlavné mesto SR Bratislava
Telefón: +421 903507435
Email: maria.nemethova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MAGS OVO 41738/2022
Hlavný kód CPV
65000000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzkyschopnosti verejných toaliet, vrátane zabezpečenia personálu, čistoty toaliet a dopĺňania hygienických potrieb. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti v závislosti od miesta poskytnutia služby v nasledovných priestoroch: a) v podchode pre peších na Hodžovom námestí, b) v podchode pre peších na Patrónke, c) v zadnej časti Novej Radnice. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodávka produktov súvisiacich s predmetom zákazky, výkon drobných opráv a zabezpečenie splnenia všetkých zákonných povinností potrebných na prevádzku uvedeného zariadenia v súlade s platnými právnymi predpismi na území Slovenskej republiky.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Prevádzka verejných toaliet v správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy - Hodžovo námestie
Časť č.: Časť: 1
Dodatočné kódy CPV
90910000-9

90920000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava, v podchode pre peších na Hodžovom námestí
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzkyschopnosti verejných toaliet, vrátane zabezpečenia personálu, čistoty toaliet a dopĺňania hygienických potrieb.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Doba platnosti rámcovej dohody je 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, s možnosťou uplatnenia opcie na predĺženie doby trvania rámcovej dohody s tým, že celková doba trvania nesmie presiahnuť 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Prevádzka verejných toaliet v správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy - Patrónka
Časť č.: Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
90910000-9

90920000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava, v podchode pre peších na Patrónke
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzkyschopnosti verejných toaliet, vrátane zabezpečenia personálu, čistoty toaliet a dopĺňania hygienických potrieb.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Doba platnosti rámcovej dohody je 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, s možnosťou uplatnenia opcie na predĺženie doby trvania rámcovej dohody s tým, že celková doba trvania nesmie presiahnuť 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Prevádzka verejných toaliet v správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy Nová radnica
Časť č.: Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
90910000-9

90920000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava,v zadnej časti Novej Radnice
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzkyschopnosti verejných toaliet, vrátane zabezpečenia personálu, čistoty toaliet a dopĺňania hygienických potrieb.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Doba platnosti rámcovej dohody je 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, s možnosťou uplatnenia opcie na predĺženie doby trvania rámcovej dohody s tým, že celková doba trvania nesmie presiahnuť 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 052-135711
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYČasť č.: 1:Prevádzka verejných toaliet v správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy - Hodžovo námestie :
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-10-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 6
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 6
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 256 334,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

Časť č.: 2:Prevádzka verejných toaliet v správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy - Patrónka:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-10-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 6
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 6
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 213 600,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

Časť č.: 3:Prevádzka verejných toaliet v správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy Nová radnica:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-10-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 6
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 6
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 191 866,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-07T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné