dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Nadlimitné zákazky
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
ÚpIA-EL3/3-292/2022-OOPS
Zadávateľ zákazky je: verejný obstarávateľ
Druh postupu
Užšia súťaž
Druh zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Telefón: +421 960322251
Email: kristina.hornikova@mil.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.mosr.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
OPIS
Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom/obstarávateľom
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Táto zákazka je delená na 4 časti. Predmetom tejto zákazky je uzatvorenie kúpnych zmlúv na dodanie tovaru - munície, rôznych typov, podľa špecifikácie, podmienok a požiadaviek verejného obstarávateľa, uvedených v tomto Oznámení (pre záujemcov v I. fáze verejného obstarávania) a neskôr v Súťažných podkladoch a Výzve na predkladanie ponúk (v II. fáze tohto verejného obstarávania - pre záujemcov, ktorí splnia podmienky účasti a požiadavky uvedené v tomto Oznámení a budú vyzvaní na predloženie ponuky). V súlade so zákonom o verejnom obstarávaní budú Súťažné podklady spolu s Výzvou na predloženie ponuky zaslané tým záujemcom, ktorí splnia podmienky účasti a požiadavky uvedené v tomto Oznámení, v lehote na to vyhradenej. (ďalej ako "Bližšia špecifikácia, požiadavky a nároky verejného obstarávateľa budú uvedené v súťažných podkladoch"). - Záujemca môže predložiť žiadosť o účasť na jednu časť zákazky, niekoľko častí alebo všetky časti zákazky. - Žiadosť o účasť sa predkladá na každú časť zákazky samostatne. - Ak záujemca predkladá viacero žiadostí o účasť (na viacero častí zákazky), môže doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti (viď bod III.2 tohto Oznámenia) predložiť len v jednej zo žiadostí o účasť, a v ostatných žiadostiach ktoré predkladá len identifikuje/uvedie časť v ktorej doklady predložil. Verejný obstarávateľ záujemcov upozorňuje, že jednotlivé časti zákazky si vyžadujú rozdielne preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 131 "Technický a odborná spôsobilosť" viď bod III.2.3) "Technická spôsobilosť" tohto Oznámenia (potvrdenie na obchodovanie s vojenským materiálom skupiny VM3 a VM4) podľa časti zákazky, na ktorú ponuku predkladá.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Informácie o subdodávkach
Časti
Počet častí: 4
Informácie o variantoch
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Celkové množstvo alebo rozsah
- Výsledkom tohto verejného obstarávania je uzavretie zmluvného vzťahu medzi Kupujúcim (verejný obstarávateľ) a Predávajúcim (úspešný uchádzač). - Zmluvný vzťah bude v súlade s § 56 zákona o verejnom obstarávaní formou jednorazovej Kúpnej zmluvy na dodanie tovaru. - Táto zákazka je delená na 4 časti podľa typu/špecifikácie tovaru. - Každá časť bude zazmluvnená samostatne, teda verejný obstarávateľ na základe tejto zákazky uzavrie 4 zmluvné vzťahy. Preddavky sa neposkytujú. - Množstvá tovaru sú uvedené v časti "Príloha B - Informácie o častiach" tohto oznámenia. Pre všetky 4 časti platí že: - Dodanie tovaru a príslušných faktúr je požadované na rok 2023 a to s doručením všetkých požadovaných sprievodných dokumentov a dokladov (konkrétny požadovaný termín dodania 12/7mesiacov od uzatvorenia zmluvného vzťahu je uvedený v časti "Príloha B - Informácie o častiach" tohto oznámenia" pre konkrétnu časť zákazky, na ktorú záujemca predloží žiadosť o účasť / predloží ponuku), - Na všetky dodávané tovary sa požaduje kodifikácia a štátne overovanie kvality. - Doručenie potvrdeného návrhu kodifikačných údajov je podmienkou pre dodanie tovaru. - Predávajúci je povinný doručiť Technické podmienky (TP) na schválenie pred podpísaním zmluvného vzťahu. Bez schválených TP nebude možné uzatvoriť zmluvný vzťah. - Tovar môže byť dodaný po častiach, zároveň bude umožnená čiastková fakturácia za riadne dodaný tovar. Bližšia špecifikácia, požiadavky a nároky verejného obstarávateľa budú uvedené v súťažných podkladoch.
Hodnota/Od: 6 174 933,25
bez DPH
Informácie o opciách
Informácie o obnovenom obstarávaní
TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Požadované zábezpeky a záruky
- Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v Súťažných podkladoch a Výzve na predkladanie ponúk, ktoré obdrží každý záujemca (v II. fáze tohto verejného obstarávania), ktorý splnil podmienky účasti (v I. fáze tohto verejného obstarávania) uvedené v tomto Oznámení v tejto užšej súťaži. - Verejný obstarávateľ informuje, že od záujemcov, ktorí dostanú Výzvu na predkladanie ponúk a ponuku predložia - bude vyžadovať viazanosť ponúk zabezpečenú zábezpekou podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní. - Zábezpeka ponúk je stanovená vo výške: 10 000,00 EUR (slovom: desaťtisíc EUR) pre každú časť zákazky samostatne a to aj v prípade, ak jeden záujemca/uchádzač predloží ponuky na viac ako len jednu časť zákazky. - Termín viazanosti ponúk je do 31.12.2023. - Úspešný uchádzač/predávajúci je povinný dodať predmet zákazky vo vlastnej réžii a zabezpečiť dopravu do miesta dodania na vlastné riziko.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
- Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. - Preddavok na cenu za službu verejný obstarávateľ nebude poskytovať. - Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku, prostredníctvom finančného úradu verejného obstarávateľa, po riadnom dodaní tovaru (ktorý je predmetom tejto zákazky a príslušnej časti), v mieste dodania tovaru, podľa príslušnej kúpnej zmluvy, na základe predávajúcim riadne vystavenej a včas doručenej faktúry, ktorej splatnosť bude do 30 dní odo dňa jej doručenia. - Aby verejný obstarávateľ mohol korektne plniť svoje finančné záväzky (realizácia platieb bez omeškania), vyhradzuje si verejný obstarávateľ právo, že najneskorší možný termín doručenia faktúry za riadne dodaný tovar bude 15. decembra príslušného roku, v ktorom má byť predmetná faktúra splatná.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Akákoľvek právna forma v zmysle príslušných ustanovení Obchodného zákonníka, Občianskeho zákonníka, resp. podľa príslušných právnych predpisov platných v krajine sídla člena skupiny a preukázať riadnu registráciu vytvoreného právneho subjektu.
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy, najmä vzhľadom na bezpečnosť dodávok a informácií
Informácie o bezpečnostnej previerke
Uchádzači, ktorí zatiaľ nemajú bezpečnostnú previerku, ju môžu získať do:
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Platí pre všetky časti zákazky: III.2.1.1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe uchádzač preukáže výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku uchádzač preukáže potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, e) je oprávnený dodávať tovar v predmete zákazky uchádzač preukáže dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže čestným vyhlásením, Uchádzač môže doklady slúžiace na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa bodu III.2.1.1) tohto oddielu oznámenia nahradiť zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, resp. potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode III.2.1.1) tohto oddielu oznámenia alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený získavať a použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, uchádzač so sídlom, miestom podnikania v SR nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) (výpis z registra trestov za právnickú osobu), písm. b) (potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne), písm. c) (potvrdenie daňového úradu a colného úradu), písm. d) (potvrdenie príslušného súdu o konkurze a reštrukturalizácii) a písm. e) (oprávnenie dodávať tovar) zákona o verejnom obstarávaní. Ostatné dokumenty podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní si verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť. V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (výpis z registra trestov), ak uchádzač má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil výpis z registra trestov fyzických osôb, je povinný na uvedený účel poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t. j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu, ktorý je možné nájsť na stránke úradu pre verejné obstarávanie, a to v časti Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou žiadosti o účasť. Ak by verejný obstarávateľ v čase vyhodnocovania splnenia podmienok účasti z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk nemal možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený požiadať záujemcu o predloženie príslušného dokladu.
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Platí pre všetky časti zákazky: Záujemca v žiadosti o účasť predloží nasledovný doklad/doklady, ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie: III.2.2.1) V zmysle § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má záujemca otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania (resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že záujemca nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. Dňom vyhlásenia verejného obstarávania sa rozumie deň, keď bolo v Úradnom vestníku EÚ zverejnené oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. 2. Čestné vyhlásenie záujemcu, že má účty len v banke (bankách) alebo v pobočke zahraničnej banky (pobočkách zahraničných bánk), od ktorých predložil vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (pobočiek zahraničných bánk) podľa predchádzajúceho bodu. III.2.2.2) Záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení kúpnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. III.2.2.3) Ak záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomické postavenie určeným dokladom podľa vyššie uvedeného, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Platí pre všetky časti zákazky: III.2.3.1) Záujemca predloží v súlade s § 131 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní , dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. III.2.3.2) Záujemca predloží v súlade s § 131 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní doklady preukazujúce technickú a odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní predložením platného certifikátu systému riadenia kvality. III.2.3.3) Záujemca predloží platné Povolenia na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu* _
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ad III.2.3.1 Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: 1. zoznam poskytnutých služieb (referencií) za predchádzajúcich päť rokov, ktorých predmetom boli rovnaké alebo podobné tovary ako predmet zákazky. V zozname záujemca uvedie: predmet plnenia, cenu plnenia, lehotu plnenia, údaje o odberateľovi tovaru: obchodné meno, sídlo, kontaktné údaje odberateľa (tel. č., e-mail), pre overenie si uvedených skutočnosti. 2. referencie, resp. iný dôkaz o plnení potvrdený odberateľom, záujemca uvedie: predmet plnenia, cenu plnenia, lehotu plnenia, údaje o odberateľovi tovaru: obchodné meno, sídlo. Záujemca musí zoznamom poskytnutých služieb, resp. referencií preukázať, že dodal tovar za rovnaký alebo podobný predmet zákazky (napr. podľa typu munície a/alebo VM) v min. úhrnnej hodnote 500 000 eur s DPH za rozhodujúce obdobie. Za rozhodujúce obdobie sa považuje obdobie posledných piatich rokov končiacim dňoch odoslania predchádzajúcemu dňu odoslania oznámenia do Úradného vestníka Európskej únie. ad III.2.3.2) Záujemca predloží platný certifikát systému manažérstva kvality súvisiaci/viažúci sa k predmetu zákazky, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality, ktorým je certifikát STN EN ISO 9001 (9001:2015) vystavený certifikačnou spoločnosťou akreditovanou Slovenskou národnou akreditačnou službou (SNAS) alebo notifikovanou spoločnosťou SNAS: - rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, alebo - iný dôkaz rovnocenný opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorým je príručka kvality ISO 9001. ad III.2.3.3) * v špecifikácii Povolenia na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu má záujemca/uchádzač zapísané skupiny VM3 a/alebo VM4 (podľa špecifikácie uvedenej v príslušnej časti zákazky, na ktorú predkladá Žiadosť o účasť, teda tak ako je určené v "Prílohe B - Informácie o častiach" tohto Oznámenia, vo vzťahu ku konkrétnej časti zákazky) vydané Ministerstvom hospodárstva SR v zmysle zákona č. 392/2011Z. z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade s Opatrením Ministerstva hospodárstva SR č. 1/2021 z 25. októbra 2021, ktorým sa vydáva zoznam výrobkov obranného priemyslu podľa § 43 písm. a) zákona č. 392/2011 Z. z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov alebo rovnocenný doklad vydaný národnou autoritou príslušného členského štátu/uznaný doklad vydaný príslušným orgánom cudzieho štátu alebo medzinárodnej organizácie.
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.
Informácie o vyhradených zákazkách
Vyberte:
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Užšia súťaž
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
ÚpIA-EL3/3-292/2022-OOPS
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-19T08:00:00
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť vybratým uchádzačom
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský jazyk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V bode IV.3.3 "podmienky získania súťažných podkladov" tohto formulára nemá byť uvedený dátum a čas. Ide o chybu formulára, bez uvedených údajov však nie je umožnené odoslanie formulára. Záujemca/uchádzač nebude na tento údaj prihliadať. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len register partnerov verejného sektora) a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorý má ako konečného užívateľa výhod zapísanú osobu podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora majú v registri partnerov verejného sektora zapísaného ako konečného užívateľa výhod osobu podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Toto obstarávanie sa realizuje prostredníctvom elektronickej platformy informačného systému EVO (ďalej len "IS EVO") v správe Úradu vlády SR a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez IS EVO. Rovnako aj komunikácia medzi zúčastnenými stranami bude prebiehať až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača prostredníctvom IS EVO. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom jazyku. V súlade s § 49 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní si verejný obstarávateľ alebo ním poverená osoba vyhradzuje právo vyžiadať od uchádzača v ktorejkoľvek etape tohto verejného obstarávania úradne overenú kópiu predkladaných dokumentov a/alebo dokladov a ponechať si ich v spisovej dokumentácii k tomuto verejnému obstarávaniu, po dobu nevyhnutnú na archiváciu týchto dokumentov, alebo originál dokumentu k nahliadnutiu a vytvoreniu kópie originálu dokumentu pre administratívne účely. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti záujemcov vo verejnom obstarávaní určené v tomto Oznámení nemôžu záujemcovia predbežne nahradiť podľa § 39 a to z dôvodu že sa jedná o zákazku v oblasti obrany a bezpečnosti podľa § 126 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu ak nastanú skutočnosti na vylúčenie uchádzača podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a budú v čase tejto súťaže verejnému obstarávateľovi známe. Predmet tejto zákazky je rozdelený na časti z dôvodu, že sa síce jedná o tovary rovnakej skupiny - munícia - ktoré spolu súvisia, ale dodanie jednotlivých častí (skupín) tovaru, môže zabezpečiť viacero úspešných uchádzačov. Verejný obstarávateľ má za to, že rozdelenie zákazky na časti vedie k rozvoju zdravej a skutočnej hospodárskej súťaže medzi subjektmi, ktoré sa zúčastnia tohto verejného obstarávania. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
ODVOLACIE KONANIE
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu

Vnútroštátne identifikačné číslo:
,


Kontaktná osoba: Array
Podanie odvolania
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-08T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné