dnes je 18.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01/ZSK/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinský samosprávny kraj
Telefón: +421 415032111 / 415032410 Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zask.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zask.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 01/ZSK/2022
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky ,,Kompletný systém PACS je dodanie a implementácia systému pre správu, ukladanie (archiváciu) a zobrazenie obrazovej dokumentácie získanej najmä z RTG, CT a ďalších rádiodiagnostických a obdobných zariadení (tzv. Picture Archiving and Communication System) (ďalej len Systém PACS) a jeho následnú podporu v súlade s opisom predmetu zákazky a zmluvnými podmienkami.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 1
OPIS
Názov
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
72263000-6

79632000-3

72261000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky ,,Kompletný systém PACS je dodanie a implementácia systému pre správu, ukladanie (archiváciu) a zobrazenie obrazovej dokumentácie získanej najmä z RTG, CT a ďalších rádiodiagnostických a obdobných zariadení (tzv. Picture Archiving and Communication System) (ďalej len Systém PACS) a jeho následnú podporu v súlade s opisom predmetu zákazky a zmluvnými podmienkami. Súčasťou predmetu zákazky je dodanie všetkých potrebných licencií (ďalej len Licencia) pre počítačové programy (vrátane databázy), ktoré sú potrebné pre riadny chod Systému PACS (ďalej len Softvér), a to: -inštaláciu, nastavenie a sprevádzkovanie Systému PACS, -napojenie všetkých modalít na Systém PACS (RTG, CT, MG, MR a ďalšie rádiodiagnostické a obdobné zariadenia predstavujúce vstupné zariadenia do Systému PACS), -sprevádzkovanie Systému PACS na diagnostických a klinických oddeleniach, -prepojenie Systému PACS s nemocničným informačným systémom používaným Odberateľom a spustenie Systému PACS do ostrej prevádzky v rámci počítačového prostredia IT infraštruktúry Odberateľa, ďalej je súčasťou plnenia prevod a konverzia dát z existujúceho systému používaného Odberateľom, do Systému PACS podľa súťažných podkladov a požiadaviek Odberateľa, vykonanie školenia personálu Odberateľa a poskytovanie technickej podpory na zabezpečenie náležitého chodu Systému PACS po jeho uvedení do ostrej prevádzky Technická podpora bude poskytovaná v dĺžke 4 roky odo dňa uvedenia Systému PACS do ostrej prevádzky. Súčasťou predmetu zákazky je aj komplexné dodanie HW vybavenia - server s príslušenstvom potrebným pre poskytovanie služieb uvedených v bode I.3., tak, aby nebolo potrebné obstarávateľom meniť konfiguráciu HW počas celej doby trvania zmluvy -inštalácia dodaného HW v sídle obstarávateľa -služby spojené s nábehom -kompletná migrácia dát. Podrobný opis pre časť 1 je uvedený v prílohe č. 1A súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v Prílohe č. 3A súťažných podkladov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 089-242548
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Kompletný systém PACS Trstená:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

2:Kompletný systém PACS Čadca:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

3:Kompletný systém PACS Dolný Kubín:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

4:Kompletný systém PACS Liptovský Mikuláš:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ zrušil verejné obstarávanie v zmysle § 57, ods. 2 ZVO, z dôvodu, že sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, a to, že sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania,
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-09T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné