dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 00321796
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00321796
Námestie obetí komunizmu 1, 01131 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Žilina
Telefón: +421 917990120 Fax: +421 417632151
Email: roman.osika@zilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zilina.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/442131
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
77211400-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom tejto Zmluvy je záväzok Poskytovateľa poskytovať Objednávateľovi služby: -výrubov drevín, -asanácie pňov, -orezávanie drevín z dopravného hľadiska, -orezávanie suchých konárov drevín, -odstraňovanie skládok biologického odpadu z verejného priestoru v meste Žilina v rámci zákazky s názvom: ,,Výruby, frézovanie, orezy z dopravného hľadiska, orez suchých konárov v meste Žilina. Viac súťažné podklady.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 397 614,10
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
77341000-2

77211500-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Žilina a mestské časti
Opis obstarávania:
VÝRUBY DREVÍN Pri výrube drevín Poskytovateľ postupuje s maximálnou obozretnosťou tak, aby nepoškodil a neohrozil zdravie, život a majetok tretích osôb alebo Objednávateľa. Pri výrube drevín Poskytovateľ postupuje tak, aby nedošlo k poškodeniu okolitých drevín. Poskytovateľ je povinný odkonzultovať postupy bezprostredne najneskôr 6 hodín pred samotným výrubom s povereným zástupcom objednávateľa. Všetky úkony musia byť zdokumentované fotografiou pred a po ukončení prác. Poskytovateľ vykonávajúci výrub drevín je povinností odstrániť všetky nadzemné časti vyrúbaných drevín. VÝRUBY PODĽA ROZHODNUTIA V zmysle právoplatného rozhodnutia je Poskytovateľ oprávnený vykonať výrub na základe zadania výrubu povereným zástupcom Objednávateľa v zmysle vyššie uvedených ustanovení. HAVARIJNÉ VÝRUBY Poskytovateľ je povinný pri bežnej vizuálnej obhliadke zmapovať stav drevín a pri vzniknutom podozrení na bezprostredné ohrozenie zdravia alebo života človeka alebo pri podozrení na bezprostrednú hrozbu vzniku značnej škody na majetku tento stav oznámiť telefonicky a zároveň elektronickou poštou s fotodokumentáciou príslušnej dreviny poverenému zástupcovi Objednávateľa bezprostredne po takomto zistení. Poverený zástupca Objednávateľa následne určí, či ide o havarijný stav alebo nie. V prípade, že poverený zástupca Objednávateľa elektronickou poštou potvrdí havarijný stav, je Poskytovateľ oprávnený odstrániť havarijný stav. Pri výrube dreviny havarijne je Poskytovateľ povinný postupovať podľa § 47 ods. 6 zákona č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny. ASANÁCIA PŇOV Poskytovateľ je povinný po vyrúbaní drevín asanovať aj zostatkové pne. Poskytovateľ je taktiež povinný asanovať aj pne podľa zadania Objednávateľa. FRÉZOVANIE PŇOV Poskytovateľ pri frézovaní pňov frézuje aj korene. Jamu vzniknutú frézovaním zasype záhradníckym substrátom a substrát zavalcuje do úrovne terénu. Všetky súvisiace práce Poskytovateľ vykoná na vlastné náklady. VYKOPÁVAŇIE PŇOV Poskytovateľ vykopávanie pňov vykonáva pri obvode kmeňa do 50 cm meraným tesne nad povrchom zeme. Vykopávanie pňov sa vykoná do hĺbky 50 cm. OREZÁVANIE DREVÍN PRVOTNÝ BEZPEČNOSTNÝ REZ Prvotný bezpečnostný rez Poskytovateľ aplikuje na stromoch po náhlej zmene ich stability resp. ich častí, napr. po intenzívnom meteorologickom jave. Ide o bezprostredný a nevyhnutný zásah do stromu, ktorý bude následne odborne ošetrený certifikovaným arboristom. Odstraňujú sa konáre: -suché aj živé, ktoré narúšajú prevádzkovú bezpečnosť, -zlomené, či nalomené so zníženou stabilitou, -voľne visiace, -staticky rizikové sekundárne výhonky, ktoré vznikli z adventívnych, resp. spiacich púčikov. Bezpečnostný rez Poskytovateľ môže vykonávať celoročne. STABILIZAČNÉ A REDUKČNÉ REZY (Z DOPRAVNÉHO HĽADISKA) Stabilizačné a redukčné rezy Poskytovateľ používa ako reakcia na konflikt koruny stromu s infraštruktúrou, jednorázovo alebo aj systematicky. -úprava priechodného prierezu v zmysle zákonom stanovených parametrov ODSTRAŇOVANIE VÝMLADKOV Pri stromoch, ktoré sa vyznačujú významnou kmeňovou výmladnosťou Poskytovateľ výmladky odstraňuje každoročne. V prílohe č. 6 Dokument Optimalizácia údržby zelene v meste Žilina sú taktiež uvedené jednotlivé harmonogramy na realizáciu najčastejších typov rezov stromov v priebehu roka. LIKVIDÁCIA ODPADOV Poskytovateľ je povinný zabezpečiť odvoz a zhodnotenie biologického odpadu ako aj ostatných druhov odpadu a odkup palivového dreva. Všetky vzniknuté náklady súvisiace s výkonom služby sú náklady Poskytovateľa. ODSTRAŇOVANIE SKLÁDOK BIOLOGICKÉHO ODPADU Z VEREJNÉHO PRIESTORU Poskytovateľ je povinný zabezpečiť odvoz a zhodnotenie biologického odpadu vzniknutého napríklad pádom dreviny, resp. časti dreviny počas nepriaznivého poveternostného vplyvu alebo samovoľného pádu, prípadne zo samoorezov a podobne. Viac súťažné podklady.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 397 614,10:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač a iná osoba, ktorej technické odborné kapacity uchádzač využije na preukázanie podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods.3 ZOVO, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZOVO spôsobom podľa § 32 ods. 2 ZOVO alebo § 152 ZOVO. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom využiť zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ustanovení ZOVO. V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 ZOVO, nie je povinný predkladať vybrané doklady podľa § 32 ods. 2 ZOVO, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk). Podľa § 32 ods. 3 ZOVO uchádzač nie je povinný predkladať nasledovné doklady uvedené v ods. 2: a) doklad z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci; výpis z registra trestov; (Platí len v prípade, ak uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov právnickej osoby t. j. obchodné meno alebo názov a sídlo právnickej osoby, identifikačné číslo právnickej osoby, ak bolo pridelené, označenie registra, v ktorom je právnická osoba zapísaná). Bezúhonnosť právnickej osoby môže byť posúdená v zmysle § 10 a § 10a zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov. To znamená, že za výpis z registra trestov právnických osôb sa považuje aj zoznam zverejnený na stránke Generálnej prokuratúry SR a verejný obstarávateľ si overí bezúhonnosť právnickej osoby aj týmto spôsobom.) (Platí len v prípade, ak uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby viď vzor súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov (Príloha ,,K - Udelenie súhlasu pre poskytnutie výpisu z registra trestov) všetkých členov orgánov a prokuristov spoločnosti. Ak uchádzač nesúhlasí s poskytnutím požadovaných údajov, výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace je povinný predložiť.) b) potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne; c) potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu; e) doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - Poskytovanie služieb v lesníctve a poľovníctve zápis voľnej živnosti Uchádzač predkladá podľa § 32 ods. 1 a 2ZOVO doklady uvedené v písmene f): f)čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZOVO preukazuje člen skupiny, subdodávateľ a iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZOVO len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač v ponuke vkladá doklady na preukázanie splnenie podmienok účasti osobného postavenia elektronicky do IS ezakazky v profile zákazky v .pdf skenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií. Uchádzač môže v ponuke predložiť aj kópie dokladov vrátane kópií v elektronickej podobe.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: podľa § 34. 1. písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje predchádzajúce skúsenosti uchádzača s realizáciou poskytnutia služieb plnenia rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zadávanej zákazky (ošetrovanie stromov, rezy, odstránenie pňov, prierezy stromov, lesnícke činnosti ) . 2. písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje technickú spôsobilosť uchádzača vyžadovanú právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k schopnosti uchádzača zabezpečiť odborne spôsobilé ľudské zdroje zodpovedné za plnenie predmetu zákazky. 3. písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Verejný obstarávateľ určuje podmienku časti vo vzťahu k ustanoveniam § 41 ZVO. Podľa § 34 ods. 3 ZVO uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie na plnenie predmetu zákazky preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti určenej podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO inou osobou, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. V zmysle §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený JED. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finanč. a ekonomick. postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiel IV. časti JED
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zoznam musí obsahovať minimálne nasledovné údaje: a) Názov a sídlo odberateľa, b) Predmet zákazky, c) Stručný popis zákazky, d) Celková cena plnenia e) Relevantná cena plnenia (vo finančnom vyjadrení cena v EUR bez DPH skutočne poskytnutých služieb na zákazke, pričom uchádzač v prípade realizácie zákazky v inom ako rozhodnom období, vyčísli cenu plnenia v rozhodnom období. V prípade zákazky, ktorá pozostávala z rôznych predmetov plnenia, z ktorých niektoré nespadajú do stanovenej definície rovnakého alebo podobného predmetu zákazky uchádzač vyčísli relevantnú cenu plnenia.), f) Skutočnú lehotu dodania, g) Telefonický kontakt na odberateľa, kde si verejný obstarávateľ môže overiť plnenie zákazky, Rovnakým alebo obdobným charakterom sa pre účely tejto zákazky rozumejú poskytnutie služieb (ošetrovanie stromov, rezy, odstránenie pňov, prierezy stromov, lesnícke činnosti ), Zoznam musí obsahovať minimálne jednu alebo viac zákaziek v kumulatívnej hodnote minimálne vo výške: 200 000 EUR bez DPH, z ktorej/ktorých bude vyplývať, že uchádzač v rámci nej/nich realizoval zákazky rovnakého alebo podobného charakteru (podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, resp. za skupinu dodávateľov). Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú. V prípade, ak práce zrealizoval uchádzač, ako člen združenia skupiny zhotoviteľov, vyčísli a započíta do požadovanej minimálnej úrovne iba finančný objem uskutočnených prác, zabezpečený ním samotným v rozhodnom období. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. Podľa §34 ods. 1 písm. g) ZVO : uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti zamestnanca/zamestnancov/osoby na vybrané činnosti a to : 1.doklad o školení v zmysle vyhl. 147/2013 Z.z. § 3 2.preukaz na prácu vo výške vykonávanú špeciálnou horolezeckou a speleologickou technikou v zmysle vyhl. 356/2007 Z.z. 3.písomný záznam oboznámenia s BOZP bezpečenostných technikom podľa zákona 124/2006 Z.z. § 7 4.preukaz o pre obsluhu zariadenia v zmysle . 508/2009 Z.z. § 17 pism. b) 5.preukaz, osvedčenie, alebo doklad o odbornej spôsobilosti na obsluhu ručnej motorovej reťazovej píly pre prácu v ťažbe v zmysle Príloha č. 1a k zákonu č. 124/2006 Z. z. pism t. 3.Podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uchádzač uvedie podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a percentuálne vyjadrenie každej subdodávky vo vzťahu k celkovému plneniu predmetu zákazky.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
1. V rámci Poskytovanie služieb v lesníctve a poľovníctve zápis voľnej živnosti 2. V zmysle súťažných podkladov a ich príloh, najmä Zmluvy o poskytnutí služieb.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-07-12T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
33.7.Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o VO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Zábezpeka sa vyžaduje.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-09T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné