dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
MAG
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Hlavné mesto SR Bratislava
Telefón: +421 000000000
Email: zdenka.bothova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
MAG:
Hlavný kód CPV
90910000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Verejný obstarávateľ plánuje vyhlásiť zákazku, predmetom ktorej bude pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich prác kancelárskych a prevádzkových priestorov vo vybraných objektoch objednávateľa spolu s činnosťami spojenými so zabezpečovaním a pravidelným dopĺňaním spotrebného materiálu, celkového technického vybavenia potrebného na upratovanie. Účelom PTK je overenie si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky u relevantných hospodárskych subjektov a stanovenia požiadaviek na predmet zákazky vrátane spresnenia opisu predmetu zákazky, ako aj stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky. Služby poskytnuté dodávateľom musia zahŕňať komplexné náklady na služby vrátane nákladov na spotrebný tovar, príslušenstvo, technické vybavenie, nákladov práce, dopravy a ostatných nákladov nevyhnutných na uskutočnenie služby v požadovanom rozsahu. Univerzálne čistiace prostriedky a sanitárne čistiace prostriedky, ktoré sa budú používať na plnenie úloh súvisiacich s plnením predmetu zákazky, musia byť v súlade s kritériom 1 a kritériom 4 environmentálnej značky EÚ (EU Ecolabel) pre čistiace prostriedky na tvrdé povrchy1 ohľadom toxicity pre vodné organizmy a látok, ktorých použitie je vylúčené alebo obmedzené. Mydlo na ruky - minimálne 70% z celkového množstva mydla na ruky uvedeného v špecifikácií spotrebného materiálu, ktoré má uchádzač v rámci zákazky poskytnúť, musí spĺňať technické požiadavky environmentálnej značky EÚ pre zmývateľné kozmetické výrobky 2. Výrobky z tissue papiera - Všetok tovar z tissue papiera, ktorý má uchádzač poskytnúť v rámci zákazky, musí spĺňať požiadavky environmentálnej značky typu I podľa normy EN ISO 14024.3 Minimálne 50% všetkého textilného čistiaceho príslušenstva (napr. utierky, násady na mop), ktoré sa má použiť na plnenie úloh súvisiacich so zákazkou, musí byť vyrobené z mikrovlákna. Bude sa vyžadovať odborná príprava (školenie) personálu, ktorým bude uchádzač zabezpečovať plnenie predmetu zákazky a to internými alebo externými školiteľmi, ktorá zahŕňa environmentálne aspekty, akými sú napr. správne riedenie a dávkovanie čistiacich prostriedkov v zmysle pokynov uvedených na obale výrobku, šetrenie vodou, energiou, školenie na správnu likvidáciu odpadovej vody a pod.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislaca
Opis obstarávania
Verejný obstarávateľ plánuje vyhlásiť zákazku, predmetom ktorej bude pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich prác kancelárskych a prevádzkových priestorov vo vybraných objektoch objednávateľa spolu s činnosťami spojenými so zabezpečovaním a pravidelným dopĺňaním spotrebného materiálu, celkového technického vybavenia potrebného na upratovanie. Účelom PTK je overenie si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky u relevantných hospodárskych subjektov a stanovenia požiadaviek na predmet zákazky vrátane spresnenia opisu predmetu zákazky, ako aj stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky. Služby poskytnuté dodávateľom musia zahŕňať komplexné náklady na služby vrátane nákladov na spotrebný tovar, príslušenstvo, technické vybavenie, nákladov práce, dopravy a ostatných nákladov nevyhnutných na uskutočnenie služby v požadovanom rozsahu. Univerzálne čistiace prostriedky a sanitárne čistiace prostriedky, ktoré sa budú používať na plnenie úloh súvisiacich s plnením predmetu zákazky, musia byť v súlade s kritériom 1 a kritériom 4 environmentálnej značky EÚ (EU Ecolabel) pre čistiace prostriedky na tvrdé povrchy1 ohľadom toxicity pre vodné organizmy a látok, ktorých použitie je vylúčené alebo obmedzené. Mydlo na ruky - minimálne 70% z celkového množstva mydla na ruky uvedeného v špecifikácií spotrebného materiálu, ktoré má uchádzač v rámci zákazky poskytnúť, musí spĺňať technické požiadavky environmentálnej značky EÚ pre zmývateľné kozmetické výrobky 2. Výrobky z tissue papiera - Všetok tovar z tissue papiera, ktorý má uchádzač poskytnúť v rámci zákazky, musí spĺňať požiadavky environmentálnej značky typu I podľa normy EN ISO 14024.3 Minimálne 50% všetkého textilného čistiaceho príslušenstva (napr. utierky, násady na mop), ktoré sa má použiť na plnenie úloh súvisiacich so zákazkou, musí byť vyrobené z mikrovlákna. Bude sa vyžadovať odborná príprava (školenie) personálu, ktorým bude uchádzač zabezpečovať plnenie predmetu zákazky a to internými alebo externými školiteľmi, ktorá zahŕňa environmentálne aspekty, akými sú napr. správne riedenie a dávkovanie čistiacich prostriedkov v zmysle pokynov uvedených na obale výrobku, šetrenie vodou, energiou, školenie na správnu likvidáciu odpadovej vody a pod.
Doplňujúce informácie

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2022-06-10T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Jedná a o PTK na zelené verejné obstarávanie
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-09T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné