dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NDL/2021/TUR/1
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Turany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316962
Osloboditeľov 83/91, 03853 Turany

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Turany
Telefón: +421 905642149 Fax: +421 43434292402
Email: obsk@obsk.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.turany.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NDL/2021/TUR/1
Hlavný kód CPV
31620000-8
Druh zákazky
OPIS
Názov
Časť č.: Dodatok k zmluve č. 1
Dodatočné kódy CPV
32570000-9

32580000-2

32200000-5

32260000-3

32310000-9

48510000-6

32581000-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Turany
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia, oživenie a zaškolenie zamestnancov k dodávke tovarov ktorých výsledkom bude vybudovanie komplexného uceleného varovného a vyrozumievacieho systému, s meraním ovzdušia a zrážok. Systém bude slúžiť na varovanie a vyrozumenie pripravenosti obyvateľov na zvládanie mimoriadnych udalosti ovplyvnených zmenou klímy. Požadovaná záruka na jednotlivé komponenty je 5 rokov. Dodávaný systém musí byť kompatibilný / pripojiteľný s existujúcim systémom SEHIS na regionálnej a národnej úrovni so zložkami krízového riadenia Civilnej ochrany Ministerstva vnútra SR, nakoľko po realizácii projektu prebieha niekoľko krát odskúšavanie celého systému. Uvedenie do prevádzky prebieha v súčinnosti s týmito zložkami. Základným parametrom je nepretržité kontrolovanie pred nepriaznivým počasím a nadmernými zrážkami, ktoré sú spúšťačom lokálnych prietrže a iných prírodných javov. Medzi ďalšie parametre je potrebné zaradiť rýchlosti vetra, teplôt a vlhkosti vzduchu. Vzhľadom na flexibilitu systémov je možné ho využiť nie len pri krízových situáciách, ale aj pri každodennom chode obce. Stanica v pravidelných intervaloch meria sledované hodnoty. V oblasti bez dodávky elektrickej energie je možné ich napájať prostredníctvom solárnych panelov a batérií. Po prekročení hraničných hodnôt systém odvysiela informácie na dispečing a to prostredníctvom Globálneho systému mobilných komunikácií (ang. Global System for Mobile Communications) ďalej len GSM / Univerzálna paketová rádiová služba (ang. General Packet Radio Service) ďalej len GPRS pripojenia, prostredníctvom rádiovej siete, alebo káblovým pripojením. Dispečing čo je spravidla rozhlasová ústredňa a riadiaci počítač na základe nich vykoná nastavenú úlohu: -Odvysiela do siete hlásičov varovanie -Pošle krátku textovú správa (Short Message Service) dalej len SMS starostovi a kompetentným osobám -Umožní starostovi odvysielať živé hlásenie prostredníctvom jeho mobilného telefónu alebo prostredníctvom rozhlasovej ústredne -Hromadné odošle SMS všetkým obyvateľom mesta podľa pripraveného zoznamu. Zoznam tovarov predmetu zákazky: 1Riadiaca ústredňa systému bez sirény RT1 2Bezdrôtový koncový bod, hlásič digitálny 3Vysielací pult (ovládanie ústredne) 4Ústredňa hlásičov s anténou 5Ovládacia jednotka varovného systému 6Modul GSM/GPRS 7Modul: ovládanie cez telefón 8Modul: vyrozumenie na telefón a SMS 9Modul: prepojenie meteostanice, anometra a zrážkomera so systémom 10Meteostanica snímač teploty, vlhkosti 11Anemometer - snímač rýchlosti a smer vetra 12Zrážkomer 13Aplikačný softvér 14PC pre archiváciu a zber dát (ovládanie bezdrôtových hlásičov pomocou PC)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 31003IY387
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 159-452999
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: Dodatok k zmluve č. 1 (zo dňa 07.11.2022)
Časť č.:
Názov: Varovný a vyrozumievací systém Turany
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-08-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 310 502,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-09T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
31620000-8
Dodatočné kódy CPV
32570000-9

32580000-2

32200000-5

32260000-3

32310000-9

48510000-6

32581000-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Turany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia, oživenie a zaškolenie zamestnancov k dodávke tovarov ktorých výsledkom bude vybudovanie komplexného uceleného varovného a vyrozumievacieho systému, s meraním ovzdušia a zrážok. Systém bude slúžiť na varovanie a vyrozumenie pripravenosti obyvateľov na zvládanie mimoriadnych udalosti ovplyvnených zmenou klímy. Požadovaná záruka na jednotlivé komponenty je 5 rokov. Dodávaný systém musí byť kompatibilný / pripojiteľný s existujúcim systémom SEHIS na regionálnej a národnej úrovni so zložkami krízového riadenia Civilnej ochrany Ministerstva vnútra SR, nakoľko po realizácii projektu prebieha niekoľko krát odskúšavanie celého systému. Uvedenie do prevádzky prebieha v súčinnosti s týmito zložkami. Základným parametrom je nepretržité kontrolovanie pred nepriaznivým počasím a nadmernými zrážkami, ktoré sú spúšťačom lokálnych prietrže a iných prírodných javov. Medzi ďalšie parametre je potrebné zaradiť rýchlosti vetra, teplôt a vlhkosti vzduchu. Vzhľadom na flexibilitu systémov je možné ho využiť nie len pri krízových situáciách, ale aj pri každodennom chode obce. Stanica v pravidelných intervaloch meria sledované hodnoty. V oblasti bez dodávky elektrickej energie je možné ich napájať prostredníctvom solárnych panelov a batérií. Po prekročení hraničných hodnôt systém odvysiela informácie na dispečing a to prostredníctvom Globálneho systému mobilných komunikácií (ang. Global System for Mobile Communications) ďalej len GSM / Univerzálna paketová rádiová služba (ang. General Packet Radio Service) ďalej len GPRS pripojenia, prostredníctvom rádiovej siete, alebo káblovým pripojením. Dispečing čo je spravidla rozhlasová ústredňa a riadiaci počítač na základe nich vykoná nastavenú úlohu: -Odvysiela do siete hlásičov varovanie -Pošle krátku textovú správa (Short Message Service) dalej len SMS starostovi a kompetentným osobám -Umožní starostovi odvysielať živé hlásenie prostredníctvom jeho mobilného telefónu alebo prostredníctvom rozhlasovej ústredne -Hromadné odošle SMS všetkým obyvateľom mesta podľa pripraveného zoznamu. Zoznam tovarov predmetu zákazky: 1Riadiaca ústredňa systému bez sirény RT1 2Bezdrôtový koncový bod, hlásič digitálny 3Vysielací pult (ovládanie ústredne) 4Ústredňa hlásičov s anténou 5Ovládacia jednotka varovného systému 6Modul GSM/GPRS 7Modul: ovládanie cez telefón 8Modul: vyrozumenie na telefón a SMS 9Modul: prepojenie meteostanice, anometra a zrážkomera so systémom 10Meteostanica snímač teploty, vlhkosti 11Anemometer - snímač rýchlosti a smer vetra 12Zrážkomer 13Aplikačný softvér 14PC pre archiváciu a zber dát (ovládanie bezdrôtových hlásičov pomocou PC)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 2022-12-01T00:00:00Dátum ukončenia: 2023-10-31T00:00:00
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 310 502,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Verejný obstarávateľ uzavrel Dodatok č. 1 ku Kúpnej zmluve 004/2022, v ktorom odstránil nesúlad medzi lehotou realizácie - ukončenia dodávok v Kúpnej zmluve a v Zmluve o NFP . Dodatkom bola skrátena lehota dodania, nedošlo k zvýhodneniu dodávateľa.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 310 502,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 310 502,00
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné