dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: O2989/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Valaliky Industrial Park, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 54485053
Mlynské nivy 44/a, 82715 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Valaliky Industrial Park, s. r. o.
Telefón: +421 232333431
Email: peter.bartos@r-p.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451293
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VO-NZ003/2022
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
3.1.Predmetom zákazky je poskytnutie služieb - vypracovanie projektovej dokumentácie, výkon inžinierskej činnosti, koordinačnej činnosti a autorský dozor pre stavbu: STRATEGICKÝ PARK VALALIKY EXTERNÁ INFRAŠTRUKTÚRA, tak ako je podrobne vymedzená v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov. Predmet zákazky vymedzuje verejný obstarávateľ nasledovne: A. Projektová dokumentácia B. Inžinierska činnosť C. Koordinačná činnosť D. Autorský dozor A. Projektová dokumentácia: Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie jednostupňovej projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie ( DSP ) (v zmysle zákona č. 50/1976 Z.z. sa pre strategické parky upúšťa od územného konania), dokumentácie na realizáciu stavby ( DRS ) a dokumentácie skutočného realizovania ( DSR ). Dokumentácia musí obsahovať všetky potrebné náležitosti na posúdenie v zmysle požiadaviek na stavbu. Obsah a rozsah dokumentácie musí zodpovedať prílohám č. 2 a č. 3 Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností UNIKA 2022, DSP - Príloha č. 2 - Obsah a rozsah projektu stavby prikladaného k žiadosti o vydanie stavebného povolenia, DRS - Príloha č. 3 - Odporúčaný podrobný obsah a rozsah jednotlivých častí realizačného projektu a DSR - Príloha č. 6 - Dokumentácia skutočného realizovania stavby a zjednodušená dokumentácia skutočného zrealizovania stavby (pasport). Stavebné objekty a prevádzkové súbory, ktoré sú určenými technickými zariadeniami musia byť odsúhlasené Úradom pre reguláciu železničnej dopravy (ÚRŽD). Súčasťou projektových prác je aj prerokovanie dokumentácie s dotknutými orgánmi a organizáciami, vrátane zapracovania ich vyjadrení do projektovej dokumentácie. Súčasťou projektovej dokumentácie bude spracovanie bilancie skrývky humusového horizontu vrátane návrhu skládkovania dočasnej manipulácie s ornicou a návrhu odvozu pre účely trvalého a dočasného odňatia B. Výkon inžinierskej činnosti : Predmetom inžinierskej činnosti je zabezpečenie odňatia z poľnohospodárskeho a lesného pôdneho fondu ( PPF, LPF ) v rozsahu : - Dočasné odňatie z PPF na externú infraštruktúru - Trvalé odňatie z PPF a LPF na výkupové územia priemyselného parku (územie strategického investora) aj územie externej infraštruktúry. Predmetom inžinierskej činnosti je tiež zabezpečenie povolenia na výrub v rámci výrubu drevín záujmového územia. Predmetom inžinierskej činnosti je tiež zabezpečenie vydania právoplatných stavebných povolení externej infraštruktúry, vrátane posúdenia súladu s EIA, v rozsahu podľa delenia stavieb v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov, vrátane zabezpečenia: - všetkých vstupných podkladov pre vyhotovenie projektovej dokumentácie podľa delenia jednotlivých stavieb ( viď delenie stavieb ), - všetkých vstupných podkladov pre výkon inžinierskej činnosti a získanie všetkých povolení pre stavbu, - vyjadrení, stanovísk a rozhodnutí pre zabezpečenie rozhodnutia o umiestnení stavby a stavebného povolenia: - vyjadrenia, stanoviská, súhlasy, žiadosti a činnosti k vydaniu schvaľovacích rozhodnutí príslušných orgánov, organizácií, schválenie predloženej PD a vydaniu stavebného povolenia, - vydania právoplatného rozhodnutia ohlásenia drobnej stavby . Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 556 554,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71300000-1

71336000-2

71250000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Strategické územie Valaliky, okres Košice okolie
Opis obstarávania:
C. Koordinačná činnosť : Koordinačná činnosť pre predmet zákazky musí zahŕňať spolupôsobenie, prípravu a poskytnutie podkladov vrátane procesov súvisiacich s predmetom zákazky, ktoré zabezpečuje verejný obstarávateľ cez tretie osoby, sú objednané samostatne a ich zhotoviteľ je tretia strana. Ide o zabezpečenie koordinačnej činnosti : - všetkých projektových častí súvisiacich s celou stavbou STRATEGICKÝ PARK VALALIKY s Volvom a dodávateľským parkom, - poradenská činnosť, príprava podkladov pri riešení EIA, - poradenská činnosť, príprava podkladov pri riešení zmeny a doplnkov jednotlivých ÚPN dotknutých miest a obcí, - poradenská činnosť, príprava podkladov pri riešení zmluvných vzťahov súvisiacich s infraštruktúrou (s výnimkou MPV), - poradenská činnosť, príprava podkladov pri vyvlastnení bez odvolania (v prvostupňovom konaní). D. Výkon autorského dozoru: Autorský dozor bude zhotoviteľ vykonávať v rozsahu predmetu zákazky, podľa prílohy č. 4 Sadzobníka UNIKA pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností 2022, formou trvalého autorského dohľadu 3 (tri) dni v týždni počas realizácie diela, ktorá sa predpokladá do kolaudácie v celkovom rozsahu 5760 (slovom: päťtisícsedemstošesťdesiat) osobohodín. V rámci autorského dohľadu budú vykonané ďalšie činnosti, najmä: - spolupráca pri príprave (tvorbe súťažných podkladov, vysvetľovanie predmetu obstarávania a iné), - účasť na odovzdaní staveniska, - dodržanie projektovej dokumentácie s prihliadnutím na podmienky určené stavebným povolením s poskytovaním vysvetlení potrebných pre plynulosť výstavby, - posudzovanie návrhov zhotoviteľa na zmenu a odchýlky oproti projektu, - sledovanie postupu výstavby z technického hľadiska a z hľadiska časového plánu výstavby. Súčasťou predmetu zákazky je aj príprava správ o postupe prác podľa v slovenskom a anglickom jazyku. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
6 556 554,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
30:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradil právo opcie na vypracovanie projektovej dokumentácie a vykonanie inžinierskej činnosti k stavebným objektom FÁZA 1, časť : 5 - ZÁSOBOVANIE ELEKTRICKOU ENERGIOU VN, FÁZA 1, časť : 6 - ZÁSOBOVANIE ELEKTRICKOU ENERGIOU VVN, FÁZA 1 časť 8.1 ŽELEZNICE a FÁZA 2 časť 9 KOMUNIKÁCIE: ktoré sú podrobne špecifikované v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov. Opciu na ktorúkoľvek z uvedených činností a stavebných objektov si môže verejný obstarávateľ uplatniť v lehote do 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Na viazanosť ponuky sa požaduje zábezpeka vo výške: 100 000,00 EUR (slovom stotisíc euro). Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle § 32 ods. 1 ZVO, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov (§ 170 ods. 21 zákona č. 461/2003 Z.z. o sociálnom poistení v znení zákona č. 221/2019 Z.z., § 25 ods. 5 zákona č. 580/2004 Z.z. o zdravotnom poistení a o zmene a doplnení zákona č. 95/2002 Z.z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 221/2019 Z.z.) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania a obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov (Zákon č. 199/2004 Z.z. Colný zákon a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Zákon č. 563/2009 Z.z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania a obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak v § 32 ods. 3 ZVO nie je ustanovené inak, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. K podmienke účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO uchádzač preukazuje existenciu oprávnenia vykonávať projektovú činnosť v stavebníctve aj oprávnenie vykonávať stavebné práce. Úplný opis podmienok účasti osobného postavenia je uvedený v časti F. PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ neurčil podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Požiadavky na vykonanie zákazky sú obsiahnuté v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy o dielo, ktorá tvorí prílohu č. 6 súťažných podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-09T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa doručenia správy. Za okamih doručenia sa v systéme IS EVO považuje okamih jej odoslania v systéme IS EVO, a to v súlade s funkcionalitou systému. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky za viazanosť ponuky za podmienok určených v súťažných podkladoch. V rámci poskytnutia súčinnosti pred uzavretím zmluvy úspešný uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dôkaz o existencii poistenia a záručnú listinu za podmienok určených v súťažných podkladoch. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v zmysle § 66 ods. 7 písm. b) a § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky na realizáciu diela. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné verejné obstarávanie zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-09T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné