dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: FUR000088
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Slanec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00324728
Hlavná 55/114, 04417 Slanec

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Slanec
Telefón: +421 910904887
Email: sona.molnarova@ultimaratio.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: FUR000088
Hlavný kód CPV
45214210-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom obstarávania je zmena zdroja tepla využívajúceho aerotermálnu energiu pre objekt Základnej školy s materskou školou v obci Slanec. Predmet zákazky je detailne opísaný v časti C. súťažných podkladov a v projektovej dokumentácii.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Intravilán obce Slanec, podrobnosti sú uvedené v SP
Opis obstarávania
Predmetom verejného obstarávania je rekonštrukcia kotolne s využitím aerotermálnej energie na výroby tepla pre vykurovanie a prípravu teplej vody pre objekt Základnej školy s Materskou školou v obci Slanec. Technické zariadenie 1/3 kotolne je v zlom stave a výroba tepla je realizovaná dvoma plynovými kotlami. Jeden kotol sa nahradí plynovými tepelnými čerpadlami s vysokou účinnosťou a nízkymi emisiami. Rekonštrukcia zefektívni prevádzku budovy a zníži produkciu škodlivých látok.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Informácie o fondoch EÚ
OPKZP-PO4-SC411-2019-61:
Doplňujúce informácie
Od uchádzača sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s §46 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO). Výška zábezpeky je stanovená na 15.000,- Euro. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-01-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 697 145,62
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 695 831,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-14T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné