dnes je 24.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 202201
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Nesvady
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306606
Obchodná 23, 94651 Nesvady

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Nesvady
Telefón: +421 905186719
Email: efektivne.obstaravanie@gmail.com
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 202201
Hlavný kód CPV
45213150-9
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Predmetom zákazky je ZVYŠOVANIE ENERGETICKEJ ÚČINNOSTI BUDOVY MESTSKÉHO ÚRADU.
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obchodná 233/23, 946 51 Nesvady
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je ZVYŠOVANIE ENERGETICKEJ ÚČINNOSTI BUDOVY MESTSKÉHO ÚRADU. V rámci zákazky budú zrealizované nasledovné stavebné práce: - zateplenie obvodového plášťa, - výmena otvorových konštrukcií, - obnova a zateplenie striech - rekonštrukcia a zateplenie podláh miestností na 1.NP, - zateplenie stropov suterénu, - debarierizácia a ostatné stavebné úpravy, - rekonštrukcia elektroinštalácie, - rekonštrukcia ústredného vykurovania, - rekonštrukcia vzduchotechniky. Podrobné požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 16
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Zmluva o dielo
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 729 525,18
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-14T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45213150-9
Dodatočné kódy CPV
45213150-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obchodná 233/23, 946 51 Nesvady
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je ZVYŠOVANIE ENERGETICKEJ ÚČINNOSTI BUDOVY MESTSKÉHO ÚRADU. V rámci zákazky budú zrealizované nasledovné stavebné práce: - zateplenie obvodového plášťa, - výmena otvorových konštrukcií, - obnova a zateplenie striech - rekonštrukcia a zateplenie podláh miestností na 1.NP, - zateplenie stropov suterénu, - debarierizácia a ostatné stavebné úpravy, - rekonštrukcia elektroinštalácie, - rekonštrukcia ústredného vykurovania, - rekonštrukcia vzduchotechniky. Podrobné požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 16
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 829 715,38
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Počas realizácie zmluvy vznikla potreba vykonania doplňujúcich stavebných prác, ktoré sú nevyhnutné, nie sú zahrnuté do zmluvy, poskytuje ich zhotoviteľ, zmena zhotoviteľa by nebola možná z technických dôvodov a mohla by objednávateľovi spôsobiť významné ťažkosti alebo podstatnú duplicitu nákladov a potreba zmeny vyplynula z okolností, ktoré objednávateľ nemohol pri vynaložení náležitej starostlivosti predvídať a zmenou sa nemení charakter zmluvy. Niektoré položky rozpočtu diela boli zároveň zasiahnuté nepredvídateľným nárastom cien na trhu spôsobeným vplyvom mimoriadnych medzinárodných udalostí. Vzhľadom na tieto skutočnosti uzatvárajú zmluvné strany po vzájomnej dohode v súlade s ust. § 18 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov dodatok k zmluve, ktorým nedochádza k navýšeniu hodnoty plnenia o viac ako 15% z ceny diela podľa zmluvy.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 729 525,18
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 829 715,38
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné