dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Poruba
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00318426
Poruba 95, 97211 Poruba

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Poruba
Telefón: +421 907409793
Email: pavol.krajci@agency4academy.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.poruba.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia komunikácií a zlepšenie ich odvodnenia komunikácie z dôvodu ich súčasného nevyhovujúcemu stavu a zároveň zníženie rizika povodní a negatívnych dôsledkov zmeny klímy vo forme vybudovania vodozádržných opatrení v obci Poruba.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Vodozádržné opatrenia v obci Poruba časť komunikácie
1/1:
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Projekt je riešený v katastrálnom území obce Poruba, v intraviláne obce na parcelách podľa projektovej dokumentácie.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia komunikácií a zlepšenie ich odvodnenia komunikácie z dôvodu ich súčasného nevyhovujúcemu stavu a zároveň zníženie rizika povodní a negatívnych dôsledkov zmeny klímy vo forme vybudovania vodozádržných opatrení v obci Poruba. Presný rozsah stavebných prác pre predmet zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii pre príslušnú zákazku, ktorá tvorí Prílohu č. 1 súťažných podkladov, v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a vo Výkaze výmery, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Členenie stavby na prevádzkové súbory a stavebné objekty: SO 01 - Vodozádržné opatrenia v Obci Poruba časť komunikácie Stavebné práce budú vykonávané podľa projektovej dokumentácie (Príloha č. 1 súťažných podkladov) a výkazu výmer (Príloha č. 2 súťažných podkladov).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa a/alebo z úverových prostriedkov poskytnutých z Envirofondu.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1/1:
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-03-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 316 267,36
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 261 895,33
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-14T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné