dnes je 24.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Elektronické služby Hydromeliorácií
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hydromeliorácie, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35860839
Vrakunská 29, 82563 Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice

Slovensko
Kontaktná osoba: Hydromeliorácie, štátny podnik
Telefón: +421 907751648
Email: renata.gregusova@hmsp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hydromelioracie.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/460886
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Realizácia diela má priniesť prívetivejší a jednoduchší web a elektronické služby, ktoré sú predpokladom zvyšovania spokojnosti občanov a podnikateľov pri riešení ich životných situácií a plnení si povinností pri kontakte so žiadateľom, ako aj predpokladom zvýšenia miery vybavovania pohľadávok digitálnymi kanálmi. Predmetom dodávky diela bude komplexné dodanie diela v rátane všetkých potrebných licencií, softvérov. Toto sa vzťahuje aj na SW a licencie tretích strán. Bližšie informácie sú uvedené v dokumentoch k predmetnej zákazke.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 585 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72260000-5

72200000-7

72600000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Opis obstarávania:
Realizácia diela má priniesť prívetivejší a jednoduchší web a elektronické služby, ktoré sú predpokladom zvyšovania spokojnosti občanov a podnikateľov pri riešení ich životných situácií a plnení si povinností pri kontakte so žiadateľom, ako aj predpokladom zvýšenia miery vybavovania pohľadávok digitálnymi kanálmi. Predmetom dodávky diela bude komplexné dodanie diela v rátane všetkých potrebných licencií, softvérov. Toto sa vzťahuje aj na SW a licencie tretích strán. Bližšie informácie sú uvedené v dokumentoch k predmetnej zákazke.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
585 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Európsky fond regionálneho rozvoja, Operačný program Integrovaná infraštruktúra, Kód projektu 311071BUQ2
Doplňujúce informácie:
Dĺžka trvania zákazky v oddiele II.2.7) 6 mesiacov je uvedená z dôvodu funkcionality formulára, ktorý neumožňuje zadať konkrétny dátum ukončenia. Verejný obstarávateľ vzhľadom na financovanie zákazky z EÚ fondov vyžaduje, aby bolo celé plnenie ukončené najneskôr do 31.10.2023 odo dňa účinnosti zmluvy o dielo.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č 343 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-04-11T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 6
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-03-10T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné