dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 4
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42156424
Kollárova 8, 91702 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Telefón: +421 232780751
Email: obstaravanie@nases.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/461103
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 250-2023/5226
Hlavný kód CPV
39100000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme (ďalej len "DNS") bude dodanie nábytku a zariadení interiéru ako sú napr. písacie, pracovné a počítačové stoly; skrine; stoličky; kartotékové skrine; interiérové doplnky; kreslá; taburetky; nábytok do konferenčných miestností, kancelárií, recepcií, jedálenských priestorov atď. Súčasne s dodaním požadovaného tovaru budú poskytované služby ako sú: vyloženie a poskytnutie záruky na dodaný tovar v trvaní podľa konkrétnej špecifikácie zákazky. Využitie ostatných služieb (montáž, odvoz a likvidácia odpadu) bude závisieť od opisu predmetu zákazky konkrétnej čiastkovej výzvy.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 216 244,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
39200000-4

45255400-3

90510000-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislavský kraj / Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude dodanie nábytku a zariadení interiéru ako sú napr. písacie, pracovné a počítačové stoly; skrine; stoličky; kartotékové skrine; interiérové doplnky; kreslá; taburetky; nábytok do konferenčných miestností, kancelárií, recepcií, jedálenských priestorov atď. Súčasne s dodaním požadovaného tovaru budú poskytované služby ako sú: vyloženie a poskytnutie záruky na dodaný tovar v trvaní podľa konkrétnej špecifikácie zákazky. Využitie ostatných služieb (montáž, odvoz a likvidácia odpadu) bude závisieť od opisu predmetu zákazky konkrétnej čiastkovej výzvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
216 244,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO"): a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov46b) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov46c) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 2.Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 3.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. 4 a 5 ZVO. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Preto uchádzač predkladá požadované doklady. 4.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 5.Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia (podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO) zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov (v tomto prípade sa nepredkladá daný doklad v ponuke).Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Ďalej pri preukazovaní podmienok platia ustanovenia §32 ods. 6 a ods. 7 ZVO. 6.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Viď súťažné podklady, podmienky plnenia každej zákazky budú uvedené vo výzvach na predkladanie ponúk, ktoré budú zasielané všetkým záujemcom zaradeným do DNS.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: V prípade využitia el. aukcie bude táto realizovaná cez IS EVO -"evoAukcia" v rámci zriadeného DNS, informácie o elektronickej aukcii budú uvedené v podkladoch a vo výzve na predkladanie ponúk. Vo výzve na predkladanie ponúk na čiastkové zákazky bude uvedená aj informácia či sa v danom postupe elektronická aukcia použije.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-04-10T14:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 8
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Verejný obstarávateľ použije na zadanie konkrétnych zákaziek v rámci DNS čiastkové výzvy na predkladanie ponúk v rámci vytvoreného DNS podľa § 58 - § 61 ZVO. Výzvu bude zasielať všetkým zaradeným záujemcom. 2)Verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, odvolávka 50) viď zákon § 37 ods. 2 ZVO, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá lebo vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. 3) Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EVO. Viac o IS EVO viď na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Príručky pre IS EVO sú na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html Uchádzač musí byť evidovaný v informačnom systéme ÚVO ako užívateľ za Hospodársky subjekt. Pri registrácii nového HS je potrebné brať do úvahy čas potrebný na dokončenie validácie HS (doručenie validačného kódu) a registráciu vykonať v dostatočnom časovom predstihu pred zámerom predloženia žiadosti o účasť. Všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke pre IS EVO ako aj video návody https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. 4) Dynamický nákupný systém bude zriadený na obdobie 24 mesiacov odo dňa zriadenia DNS. Záujemca môže predkladať žiadosti o účasť v DNS aj po uplynutí lehoty na predkladanie žiadostí o účasť v tomto oznámení IV.2.2), a to počas doby trvania DNS avšak treba počítať s procesnými lehotami na vyhodnotenie žiadosti v súlade so ZVO. 5) Záujemca pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO ale verejný obstarávateľ ho následne vyzve na preukázanie splnenia podmienok účasti požadovanými dokladmi. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Záujemca môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED. Elektronická verzia Jednotného európskeho dokumentu je dostupná na stránke: https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. 6) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo hlavné miesto dodania alebo plnenia spresniť na konkrétne miesto v Bratislavskom kraji v SR v konkrétnej výzve v rámci zriadeného DNS. 7) Verejný obstarávateľ (VO) si vyhradzuje právo uplatniť sociálne aspekty ako aj environmentálne aspekty v jednotlivých výzvach na predkladanie ponúk. VO si vyhradzuje právo doplniť/meniť zmluvné podmienky v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk v nevyhnutnom rozsahu v závislosti od druhu tovaru. 8) Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v profile verejného obstarávateľa umiestnenom na webovej adrese http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443756, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 9) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po zaradení do DNS a pred aj po lehote na predkladanie ponúk viažucej sa ku konkrétnej zákazke postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO. 10) Plynutie zákonných lehôt pri elektronickej komunikácií je viazané na deň odoslania správy, ktorý je aj dňom jej doručenia. Pod pojmom doručenie rozumieme moment, kedy bola správa záujemcovi/uchádzačovi doručená prostredníctvom systému IS EVO, nie kedy ju záujemca/uchádzač prečítal. 11)Zábezpeka na viazanosť ponúk sa nepožaduje. 12)Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť vyhlásený postup VO/ výzvu na predkladanie ponúk ak po kontrole verejného obstarávania zistil závažné nedostatky.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Žiadosť o nápravu: - proti podmienkam uvedeným v oznámení musí byť doručená do desiatich dní odo dňa uverejnenia oznámenia v európskom vestníku. - v dokumentoch podľa § 164 ZVO odseku 1 písm. b) v postupe zadávania nadlimitnej zákazky musí byť doručená najneskôr štyri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že tieto dokumenty neboli poskytnuté neskôr než 15 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk alebo návrhov; ak boli poskytnuté neskôr, musí byť žiadosť o nápravu proti podmienkam v nich uvedeným doručená najneskôr do desiatich dní odo dňa poskytnutia týchto dokumentov. Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v § 164 ZVO - Žiadosť o nápravu. Podávanie námietok podrobne viď § 170 ZVO - Námietky. Viď aj súťažné podklady.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-03-10T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné