dnes je 23.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01/ZNH/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Telefón: +421 905444577
Email: bohuslav.chudik@lesy.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.lesy.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/461955
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 01/ZNH/2023
Hlavný kód CPV
79713000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečovanie strážnej služby a jednotlivých úloh s tým súvisiacich, ktoré sú uvedené v prílohe návrhu zmluvy v areáli dielní Regionálneho strediska lesnej techniky OZLT vo Vranove nad Topľou, Tehelná 999, Vranov nad Topľou. Súčasťou poskytovania strážnej služby je aj služba Pochôdzkový elektronický systém (PES). Bližšia špecifikácia položky: Pochôdzkový elektronický systém na zdokumentovanie pochôdzky strážnika na každom objekte výkonu strážnej služby a zabezpečenie servisnej činnosti na inštalované technické riešenie. Podmienky poskytovania služby: a) inštalácia technického zariadenia, ktoré je schopné on-line prenášať správy na server dodávateľa o výkone činnosti fyzických osôb Poskytovateľa b) technické zariadenie musí zaznamenávať údaje o pochôdzkovej činnosti c) poskytovanie údajov zodpovedného zamestnancovi verejného obstarávateľa za účelom výkonu kontroly pochôdzkovej činnosti d) zabezpečenie servisu zabezpečenie servisnej činnosti na inštalované technické riešenie. Minimálne technické požiadavky pochôdzkového elektronického systému: a) Technické riešenie pozostáva z Inštalovaných zariadení Databázy na serveri Prenosových zariadení a objektu. b) Pochôdzkový elektronický systém musí byť on-line prepojený so serverom, na ktorý sa bude napojený cez PC poverená osoba zodpovedná za kontrolu výkonu obchôdzok prostredníctvom grafického nadstavbového systému. c) Možnosť pripojenia elektronického zabezpečovacieho systému, kamerového systému a systému kontroly vstupu. d) Pochôdzkový elektronický systém musí umožniť plánovať výkon jednotlivých obchôdzok pričom nedodržanie času obchôdzky inštalovaný systém vyhlási ako alarm a odošle povereným osobám prostredníctvom e-mailu, resp. SMS správy hlásenie. e) Pochôdzkový elektronický systém musí byť vybavený tiesňovým tlačidlom.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 60 734,40
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 (osobné postavenie) ZVO musí uchádzač nasledovne preukázať: Podmienka účasti b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, PREUKÁZANIE: Uchádzač predloží potvrdenie zo Sociálnej poisťovne a všetkých zdravotných poisťovní nie staršie ako tri mesiace. c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, PREUKÁZANIE: Uchádzač predloží potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie staršie ako tri mesiace. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, PREUKÁZANIE: Uchádzač predloží doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. PREUKÁZANIE: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie v Prílohe č. 2 výzvy. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32, ods. 1, písm. b) a písm. c) ZVO, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Uchádzač zo Slovenskej republiky NIE JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. b), písm. c) a písm. e) ZVO, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Uchádzač JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. f) ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 (Technická alebo odborná spôsobilosť) ZVO musí uchádzač preukázať: Podmienka účasti: a) § 34, ods. 1, písm. m) - uchádzač predloží platnú licenciu SBS b) § 34, ods. 1, písm. m) - uchádzač predloží doklad alebo prehlásenie o vlastnom PCO (pult centrálnej ochrany), resp. o uzatvorení zmluvy s prevádzkovateľom PCO
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-03-27T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Poskytovanie vysvetlení, oznámení, odovzdávanie podkladov a dorozumievanie (ďalej len dorozumievanie) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom a prostriedkami, ktoré zabezpečia úplnosť údajov a obsahu uvedených v ponuke a zaručia ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch, resp. v súlade s § 20 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO). Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu. 2) Verejný obstarávateľ rozhodol, že v zmysle ZVO sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO systémom superrevers. 3) Výsledkom postupu zadávania zákazky podľa § 117 zákona o verejnom obstarávaní bude zmluva uzatvorená medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom, ktorý splnil všetky podmienky účasti a predložil cenovú ponuku s najnižšou cenou za predmet zákazky. Zmluva nadobudne platnosť po podpise oboma zmluvnými stranami a účinnosť po jej zverejnení v zmysle platnej legislatívy 4) Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to aj v prípade, že verejný obstarávateľ neprijme ani jednu z predložených ponúk alebo zruší tento postup zadávania zákazky. 5) Verejný obstarávateľ v súlade s § 11 zákona o verejnom obstarávaní neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľa po celú dobu trvania. Víťazný uchádzač je povinný nahlásiť objednávateľovi zmenu subdodávateľa, ak ku nej dôjde v priebehu platnosti zmluvy. Povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 6) Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, nie je zamerané na spoločensky zodpovedné VO a zelené verejné obstarávanie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-15T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné