dnes je 23.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ZM-62-21-1-00319-05310
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Jaslovské Bohunice 360, 91930 Jaslovské Bohunice

Slovensko
Kontaktná osoba: Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 335315412
Email: slobodnikova.miriam@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452371
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 452371
Hlavný kód CPV
50610000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmet zákazky tvorí preventívna údržba, zabezpečenie špeciálnych činností súvisiacich s dodržaním legislatívy a technických noriem zariadení technických prostriedkov fyzickej ochrany (TPFO), umiestnených v areáli JAVYS, a. s. (ďalej len Objednávateľ) v lokalite Jaslovské Bohunice a zabezpečenie nepretržitej prevádzky a údržby TPFO v súlade s platnými prevádzkovými predpismi a platnými plánmi fyzickej ochrany (ďalej len Služby).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 158 268,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.oprávnenie dodávať tovar/poskytovať službu/uskutočňovať stavebné práce (vo vzťahu k predmetu zákazky): uchádzač predloží sken platnej licencie na prevádzkovanie technickej služby vystavenej príslušným krajským riaditeľstvom Policajného zboru v minimálnom rozsahu údržba, revízia alebo oprava zabezpečovacích systémov alebo poplachových systémov a systémov a zariadení umožňujúcich sledovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí podľa § 7 ods. 1 zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak je uchádzač osobou, ktorá sa povinne zapisuje do obchodného registra, predloží uchádzač aj sken aktuálneho výpisu z obchodného registra s predmetom činnosti technická služba v minimálnom požadovanom rozsahu alebo link na požadovaný dokument (www.orsr.sk resp. link na Zoznam hospodárskych subjektov vedený ÚVO a pod.) 2.a) neuložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, b) neexistencia konfliktu záujmov, c) neexistencia dohody narúšajúcej alebo obmedzujúcej hospodársku súťaž medzi uchádzačom a iným hospodárskym subjektom.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-28T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výhradne cez IS EVO. 2.Uchádzač predloží ponuku prostredníctvom vyplneného formulára PONUKA (vrátane príloh, ako sa vyžadujú), ktorého vzor tvorí prílohu č. 8 Súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené vo verejnej zóne zákazky. 3.Návrh zmluvy o poskytovaní služieb tvorí samostatnú prílohu č. 7 Súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené vo verejnej zóne zákazky. 4.Predmetné verejné obstarávanie nie je -zelené verejné obstarávanie -obstarávanie inovácií -obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 5.Predmetná zákazka je zákazkou v oblasti obrany a bezpečnosti a realizuje sa v súlade s § 139 ods. 1) Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 6.Úspešný uchádzač je povinný predložiť najneskôr v lehote stanovenej vo výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti: 6.1podpísanú zmluvu vrátane všetkých jej príloh, 6.2doklady na preukázanie/splnenia nasledovných osobitných zmluvných podmienok: 6.2.1 POTRVDENIE O PRIEMYSELNEJ BEZPEČNOSTI úspešný uchádzač bude povinný pred podpisom zmluvy s verejným obstarávateľom preukázať, že disponuje platným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti, vydaným Národným bezpečnostným úradom podľa § 50 zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ako zákon o ochrane utajovaných skutočností) alebo podľa ekvivalentného právneho predpisu krajín EÚ, v minimálnom rozsahu na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami v minimálnom stupni utajenia Dôverné. Oprávnenie vydané príslušným orgánom členského štátu verejný obstarávateľ uzná po predchádzajúcom overení platnosti oprávnenia podľa osobitného predpisu, ak medzinárodná zmluva neustanovuje inak. V prípade, ak je uchádzačom skupina dodávateľov, požiadavku na bezpečnostnú previerku preukazuje min. 1 člen skupiny dodávateľov, pričom tento člen skupiny dodávateľov musí zároveň disponovať aj oprávnením na poskytovanie technickej služby. Na preukázanie splnenia požiadavky na bezpečnostnú previerku môže úspešný uchádzač alebo skupina dodávateľov, ktorá sa stane úspešným uchádzačom, využiť aj kapacity inej osoby resp. subdodávateľa. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity inej osoby resp. subdodávateľa. Skutočnosť podľa druhej vety preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto inou osobou resp. subdodávateľom. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok inej osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie splnenia požiadavky, - musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa bodu 5 súťažných podkladov - a zároveň musí disponovať oprávnením na poskytovanie technickej služby. 6.2.2 VÝKONOVÁ ZÁRUKA úspešný uchádzač bude pred podpisom zmluvy povinný: a) zložiť na účet verejného obstarávateľa finančnú čiastku vo výške 5000 EUR b) alebo verejnému obstarávateľovi predložiť/zabezpečiť predloženie originálu bankovej záruky vo výške 5000 EUR platnej počas celého trvania zmluvy. Finančná čiastka alebo banková záruka bude slúžiť ako inštitút výkonovej záruky riadneho poskytovania služieb, ich kvality, včasnosti a dodržiavania ostatných zmluvných podmienok. Ďalšie podmienky sú uvedené v bod 6.12 návrhu zmluvy .
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-15T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné