dnes je 23.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MK/A/2022/17115
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Košice
Telefón: +421 556419185
Email: viera.galvankova@kosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/442667
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MK/A/2022/17115
Hlavný kód CPV
45236250-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je revitalizácia verejného priestranstva a parku pri Lidickom námestí, Košice. Miesto uskutočnenia stavebných prác je Mestská časť Košice Dargovských hrdinov, katastrálne územie: Furča, parc. č. 1604/2. Revitalizácia musí byť zrealizovaná v zmysle a rozsahu spracovanej realizačnej projektovej dokumentácie vypracovanej hlavným inžinierom projektu Ing. arch. Alexander Lami, autorizovaným architektom *1013AA*. Rozsah revitalizácie: - úprava vyšliapaných chodníkov, odstránenie pôvodných pieskovísk a betónových plôch bez funkcie, - osadenie nových herných prvkov na detských ihriskách a nových zariadení na fitness ihrisku v parku, - osadenie nových lavičiek a odpadkových košov, - doplnenie prvkov agility na kynologickom ihrisku, - sadové úpravy, výsadba stromov, krov, živých plotov, úprava terénov, zatrávnenie. Podrobný opis predmetu zákazky, povaha a množstvo prác je uvedený v projektovej dokumentácii.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 157 795,58
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa stanovené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako "zákon"). 1. Uchádzač musí byť oprávnený uskutočňovať požadované stavebné práce 2. Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Doklady: Na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzač predkladá požadované doklady na základe stanovených podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) , resp. ods. 4 a 5 zákona. 1. Uchádzač kópiu oprávnenia na uskutočnenie stavebných prác 1), ktoré zodpovedá predmetu zákazky nepredkladá a to z dôvodu, že verejný obstarávateľ má prístup do informačných systémov verejnej správy alebo ho overí na Úrade pre verejné obstarávanie, ak je uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov. Ak by uchádzač nebol zapísaný v zozname hospodárskych subjektov alebo ak by vyhľadávanie v príslušných informačných systémoch verejnej správy nebolo dlhšie možné, v takom prípade bude uchádzač požiadaný o doplnenie daného dokladu. 2. Podpísané čestné vyhlásenie o tom, že uchádzač nemá zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-30T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. U uchádzača nesmie byť dôvod na vylúčenie pre konflikt záujmov podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. 2. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienok plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať zo strany verejného obstarávateľa v Slovenskom jazyku, zo strany záujemcov alebo uchádzačov v Slovenskom jazyku alebo môže byť aj v Českom jazyku. 4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi Verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. 5. Návod na používanie systému je dostupný na webovom sídle portálu JOSEPHINE (http://files.nar.cz/docs/josephine/sk/Skrateny_navod_ucastnik.pdf). 6. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora v znení neskorších predpisov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávateľ alebo subdodávateľ podľa uvedeného zákona, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-15T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné