dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 31/2022/NLZ
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Štefánikova 15, 81105 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928102
Email: branislav.hudec@vicepremier.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 31/2022/NLZ
Hlavný kód CPV
90910000-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch verejného obstarávateľa a tiež zabezpečenie, resp. dodanie čistiacich a hygienických potrieb do všetkých objektov verejného obstarávateľa. V súvislosti so znížením negatívneho vplyvu na životného prostredie Verejný obstarávateľ požaduje, aby poskytovateľ služby na výkon čistiacich a upratovacích služieb vo všetkých objektoch používal čistiace prostriedky a príslušenstvo, ktorým bola udelená enviro značka.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
AKTUÁLNE PRIESTORY VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Časť č.: ČASŤ I PREDMETU ZÁKAZKY
Dodatočné kódy CPV
90919200-4

90911200-8

33760000-5

33761000-2

33711900-6

33770000-8

33772000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v aktuálnych objektoch verejného obstarávateľa a tiež zabezpečenie, resp. dodanie čistiacich a hygienických potrieb do aktuálnych objektov verejného obstarávateľa riadne a včas v zmysle dohodnutých prác a časového horizontu. V súvislosti so znížením negatívneho vplyvu na životného prostredie verejný obstarávateľ požaduje, aby Poskytovateľ služby na výkon čistiacich a upratovacích služieb vo všetkých objektoch používal min. 50 % zo všetkých čistiacich prostriedkov a všetkého textilného čistiaceho príslušenstva, ktorým bola udelená enviro značka a ktoré boli vyrobené z mikrovlákna. Zároveň verejný obstarávateľ v súvislosti s požiadavkou na dodanie hygienických potrieb požaduje, aby min. 70 % celkového množstva mydla na ruky, ktoré má uchádzač v rámci zákazky poskytnúť verejnému obstarávateľovi, musia byť dermatologicky testované. Upratovacie a čistiace služby požaduje verejný obstarávateľ zabezpečovať s dennou, týždennou, mesačnou, polročnou a osobitou periodicitou pre dané objekty.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ vyhlási verejné obstarávanie na identický predmet zákazky s uplatnením postupu nadlimitnej verejnej súťaže so skrátením lehoty na predkladanie ponúk v súlade s ustanovením § 66 ods. 4 ZVO.

Názov
BUDÚCE PRIESTORY VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Časť č.: ČASŤ II PREDMETU ZÁKAZKY
Dodatočné kódy CPV
90911200-8

90919200-4

33760000-5

33761000-2

33711900-6

33770000-8

33772000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v budúcich priestoroch verejného obstarávateľa a tiež zabezpečenie, resp. dodanie čistiacich a hygienických potrieb do budúcich priestorov verejného obstarávateľa riadne a včas v zmysle dohodnutých prác a časového horizontu. V súvislosti so znížením negatívneho vplyvu na životného prostredie verejný obstarávateľ požaduje, aby Poskytovateľ služby na výkon čistiacich a upratovacích služieb vo všetkých objektoch používal min. 50 % zo všetkých čistiacich prostriedkov a všetkého textilného čistiaceho príslušenstva, ktorým bola udelená enviro značka a ktoré boli vyrobené z mikrovlákna. Zároveň verejný obstarávateľ v súvislosti s požiadavkou na dodanie hygienických potrieb požaduje, aby min. 70 % celkového množstva mydla na ruky, ktoré má uchádzač v rámci zákazky poskytnúť verejnému obstarávateľovi, musia byť dermatologicky testované. Upratovacie a čistiace služby požaduje verejný obstarávateľ zabezpečovať s dennou, týždennou, mesačnou, polročnou a osobitou periodicitou pre budúce priestory verejného obstarávateľa.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ vyhlási verejné obstarávanie na identický predmet zákazky s uplatnením postupu nadlimitnej verejnej súťaže so skrátením lehoty na predkladanie ponúk v súlade s ustanovením § 66 ods. 4 ZVO.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 063-166090
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYČASŤ I PREDMETU ZÁKAZKY:AKTUÁLNE OBJEKTY VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ČASŤ II PREDMETU ZÁKAZKY:BUDÚCE PRIESTORY VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ zrušil použitý postup zadávania zákazky, nadlimitnej verejnej súťaže na Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodanie hygienických potrieb v objektoch verejného obstarávateľa so zníženým negatívnym vplyvom na životné prostredie (týka sa časti I a časti II predmetu zákazky) podľa § 57 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO), nakoľko sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval. Ako dôvod hodný osobitného zreteľa verejný obstarávateľ pre obe časti zákazky vyhodnotil situáciu, keď uchádzač, ktorý skončil v rámci oboch častí predmetu zákazky ako prvý v poradí na základe kritéria najnižšej ceny, bol vylúčený z dôvodu nesplnenia podmienok účasti osobného postavenia. Zároveň v prípade I. časti predmetu zákazky by cena ponúknutá ostatnými uchádzačmi (po vylúčení uchádzača, ktorý skončil ako prvý v poradí) na základe kritéria na vyhodnotenia ponúk bola vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky, čo je v zmysle ustanovenia § 57 ods. 2 ZVO ďalším dôvodom na zrušenie použitého postupu zadávania zákazky.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-12T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné