dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MAR 10/2022 - 8 skladových/kancel. kontajnerov
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17330190
Šafárikovo námestie 3, 81102 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy
Telefón: +421 948277319
Email: vo@marianum.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://marianum.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MAR 10/2022
Hlavný kód CPV
44211200-4
Druh zákazky
Stručný opis
Dodanie 8 ks skladových / administratívnych kontajnerov s rôznym vyhotovením pre strediská v správe mestskej príspevkovej organizácie MARIANUM Pohrebníctvo mesta Bratislavy, vrátane dopravy a manipulácie na miesto určenia podľa špecifikácie verejného obstarávateľa. Dopravu je potrebné kalkulovať ako samostatnú dodávku pre každý kontajner. Podmienka : Použiť farebnosť RAL 7016 /antracit/ na obklad ako aj dverové a okenné konštrukcie, exteriérový obklad klásť na celú výšku, materiálové prevedenie oceľ / zinok. Plnenie na základe objednávky s VOP. Dodanie: do 31.08.2022
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodanie 8 ks skladových / kancelárskych kontajnerov s rôznym vyhotovením (2)
Dodatočné kódy CPV
44211100-3

44211000-2

60000000-8

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava
Opis obstarávania
Dodanie 8 ks skladových / administratívnych kontajnerov s rôznym vyhotovením pre strediská v správe mestskej príspevkovej organizácie MARIANUM Pohrebníctvo mesta Bratislavy, vrátane dopravy a manipulácie na miesto určenia podľa špecifikácie verejného obstarávateľa. Dopravu je potrebné kalkulovať ako samostatnú dodávku pre každý kontajner. Podmienka : Použiť farebnosť RAL 7016 /antracit/ na obklad ako aj dverové a okenné konštrukcie, exteriérový obklad klásť na celú výšku, materiálové prevedenie oceľ / zinok. Plnenie na základe objednávky s VOP. Dodanie: do 31.08.2022
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
žiadne

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYMAR 10/2022:
Názov: Dodanie 8 ks skladových kancelárskych kontajnerov s rôznym vyhotovením (2)
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-05T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 55 000,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 50 550,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
žiadne z uvedených
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-16T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné