dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 040/26/22
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17335825
Vojtecha Spanyola 43, 01207 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Telefón: +421 415110876
Email: lachovab@fnspza.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nspza.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439356
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
39831240-0
Druh zákazky
Stručný opis
Pracia technológia a tekutá profesionálna chémia alebo ich ekvivalent - určená na pranie silne znečisteného prádla, šetrná k práčkam, k životnému prostrediu, na minimálne poškodenie praných tkanín, v stredne tvrdej až v tvrdej vode, bezplatný prenájom dávkovacieho zariadenia Určený : na pranie bielizne vo veľkokapacitných barierových priemyselných práčkach typu LBS-100 MP S ( objem bubna 90kg ) pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou v Žiline Zadanie : pranie 30 000kg/1 mesiac silne znečisteného prádla = 360 000 kg za 12 mesiacov - v stredne tvrdej až tvrdej vode - typ priemyselných pračiek : LBS-100 MP S - počet priemyselných pračiek : 3 ks - objem pracieho bubna / 90kg
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 50 160,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods.1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, Uchádzač preukazuje doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. / kópiu / v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na poskytnutie požadovaného tovaru alebo služby, stavebnej práce: originál alebo overená kópia sa bude vyžadovať len od úspešného uchádzača. § 32 ods.1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, Uchádzač preukazuje doloženým čestným vyhlásením. Vyššie uvedené môže uchádzať nahradiť Výpisom z registra hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle §34 ods.1 písm. a)- Uchádzač musí spĺňať tieto podmienky týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti: Uchádzač predloží - zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov - účastník výberového konania predkladá : technickú špecifikáciu, karty bezpečnostných údajov ku každému produktu (technické listy) preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí predložiť referenciu minimálne z 2 rovnakých alebo obdobných služieb ako je predmet zákazky. Zoznam zmlúv o poskytnutej službe musí obsahovať minimálne tieto údaje: obchodné meno a sídlo dodávateľa, obchodné meno a sídlo objednávateľa, čísla zmlúv o poskytnutí služby , ktoré uzatvorili objednávatelia s dodávateľmi, názov služby celkovú zmluvnú cenu, lehotu poskytnutia služby meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objedná-vateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
- Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technickú špecifikáciu, karty bezpečnostných údajov ku každému produktu (technické listy) preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov. - Ponuka musí obsahovať nasledovné doklady/dokumenty: - Príloha č. 1 návrh uchádzača na plnenie kritérií a vyplnenú tabuľku T-1 - Príloha č. 2 identifikačné údaje - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky - čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo VO - technickú špecifikáciu, karty bezpečnostných údajov ku každému produktu (technické listy) - zoznam poskytnutých služieb v zmysle bodu 16. e) - Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie. Obhliadka je záujemcom umožnená s poverenou osobou: p. Gabriela Poliačková, tel. kontakt: 041/5110217, mail: poliackova@fnspza.sk
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-05-30T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku. Kontaktná osoba: p. Gabriela Poliačková, tel. kontakt: 041/5110217, mail: poliackova@fnspza.sk Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov, ktorí sú v čase uzavretia zmluvy verejnému obstarávateľovi známi a majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora. K súťažným podkladom - výzve na predkladanie ponúk je umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami prostredníctvom systému EVO. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-17T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné