dnes je 23.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 439830
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35555777
Námestie Maratónu mieru 1, 04266 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Telefón: +421 557860045
Email: svetlana.valentova@scksk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.scksk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Správa a údržba ciest
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 439830
Hlavný kód CPV
90000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie služby monitoring a čistenie vpustí a kanálov pri cestách II. a III. triedy v správe SC KSK, s cieľom zlepšenia prevádzkovej spôsobilosti vozoviek a predĺženia ich životnosti. Verejný obstarávateľ požaduje pre predmet zákazky použiť vozidlá saco-kanalizačné a monitorovacie vozidlo. Minimálny objem každej objednávky zvlášť je 500m dĺžky čistenia. Minimálny objem prác pre jedno miesto nástupu 100 m.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Údržba cestných priepustov a kanalizačných vpustí
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie služby monitoring a čistenie vpustí a kanálov pri cestách II. a III. triedy v správe SC KSK, s cieľom zlepšenia prevádzkovej spôsobilosti vozoviek a predĺženia ich životnosti. Verejný obstarávateľ požaduje pre predmet zákazky použiť vozidlá saco-kanalizačné a monitorovacie vozidlo. Minimálny objem každej objednávky zvlášť je 500m dĺžky čistenia. Minimálny objem prác pre jedno miesto nástupu 100 m. Určenie presných lokalít, špecifikácia druhu a rozsahu prác, mená pracovníkov verejného obstarávateľa poverených kontrolou a preberaním prác budú uvedené v jednotlivých objednávkach Rámcovej dohody. Podrobný obsah a podmienky realizácie predmetu zákazky tvorí obsah Prílohy č. 2 Návrh Rámcovej dohody týchto súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 1 písm. b) - verejný obstarávateľ /obstarávateľ nedostal ani jednu ponuku

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-17T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné