dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 12052022_KSK_II/552_Vyzva
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Košický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35541016
Námestie Maratónu mieru 1, 04266 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Košický samosprávny kraj
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.regionet.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440317
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45233000-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Cieľom stavby je odstrániť nevyhovujúci stavebno-technický stav cesty II/552 v regióne Dolný Zemplín, dosiahnuť podstatné predĺženie životnosti cestného telesa, bezpečnosť cestnej dopravy vplyvom zlepšených jazdných vlastností vozovky, skvalitnenie dopravného prepojenia obcí, zvýšenie dopravnej obslužnosti územia, zvýšenie pohodlia cestovania účastníkov cestnej dopravy.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 302 477,29
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45233142-6

45233141-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Košický kraj, okres Trebišov, kat. územie: Zemplínska Teplica, Egreš, Čeľovce, Nižný Žipov, Stanča, Zemplínsky Branč, Brehov, Sírnik; okres Michalovce, kat. územie : Oborín, Kucany, Veľké Raškovce.
Opis obstarávania:
Zhotoviteľ zabezpečí kompletnú realizáciu stavebných prác a súvisiacich dodávok v rozsahu podľa vypracovanej projektovej dokumentácie a návrhu zmluvy v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa uvedenými v opise predmetu zákazky, podmienkami vydanými príslušnými stavebnými úradmi a vyjadreniami dotknutých orgánov a podľa platných STN. Stavba je rozdelená na nasledovné stavebné objekty: SO časť I. Obnova krytu, dopravné značenie a BECEP SO časť II.7 Zemplínska Teplica SO časť II.8 Egreš SO časť II.9 Čeľovce SO časť II.10 Nižný Žipov SO časť II.11 Stanča SO časť II.12 Zemplínsky Branč SO časť II.13 Brehov SO časť II.14 Oborín SO časť II.15 Veľké Raškovce Hlavný celkový rozsah stavebných prác: - v rôznych úsekoch (bližšie v technických správach pre jednotlivé stavebné objekty) sa bude realizovať: stabilizácia cestného telesa, spevnenie krajníc, obnova asfaltového krytu / nová konštrukcia vozovky, vystuženie asfaltových vrstiev oceľovou sieťou, odvodnenie, úprava priepustov, uloženie sietí do chráničky, osadenie nových zvodidiel, - existujúce trvalé dopravné značenie ostáva, doplní sa iba nevyhnutné zvislé dopravné značenie a obnoví sa vodorovné dopravné značenie v úsekoch, kde sa bude realizovať obnova asfaltového krytu (nástrekovou technikou v retroreflexnej úprave bielej farby, v extraviláne štrukturálne akustickou, - v miestach obnovy asfaltobetónového krytu budú priechody pre chodcov obsahovať vodiace pásy, - osadenie kilometrovníkov v oboch smeroch zvislé dopravné značenie, - osadenie 2 cestných meteorologických staníc vybavených kamerou s možnosťou vyhotovenia statického snímku, - osadenie blikačov na priechode pre chodcov pri 3 autobusových zastávkach, ktoré upozorňujú na priechod aktivujú sa, keď chodec vstúpi do zóny priechodu, - úprava 17 existujúcich autobusových zastávok v oboch smeroch - úprava zastávkových pruhov s novou konštrukciou vozovky, úprava / vybudovanie nástupíšť vrátane odvodnenia, bezpečnostné prvky pre nevidiacich, nástupná hrana nástupíšť znížená rampou (bezbariérová úprava), zvislé a vodorovné doprané značenie, - osvetlenie priechodu pre chodcov novovybudovanými svetelnými stožiarmi.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
5 302 477,29:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
365:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a) ak nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania identifikuje nedostatky, ktoré by mohli mať vplyv na výsledok VO, resp. na výšku oprávnených výdavkov
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, pretože pri tejto konkrétnej zákazke to nie je účelné ako z organizačno koordinačného, technického tak aj z hospodárskeho hľadiska. Predmet zákazky tvorí jeden požadovaný celok a verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky na celý predmet zákazky. Bližšie odôvodnenie je súčasťou súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 100.000,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Zahájenie diela: do 5 dní od odovzdania staveniska. Ukončenie diela: do 365 dní odo dňa zahájenia diela

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 3 až 5 zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad - ich ekvivalenty predložené uchádzačom. Verejný obstarávateľ má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania na území SR nie je povinný predložiť doklad na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), d) a e) zákona.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nepožaduje podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti : 3.1. Podľa §34 ods. 1 písm. b) zákona: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie;2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 3.2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa §34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona. 3.3. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 3.4. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1.: Uchádzač predloží zoznam zrealizovaných stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorý musí obsahovať zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je obstarávaná zákazka, v minimálnej kumulatívnej hodnote ako je predpokladaná hodnota obstarávanej zákazky, pričom aspoň jedna zákazka musí byť v minimálnej hodnote 3 500 000,00 EUR bez DPH. Za stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je obstarávaná zákazka sa považujú stavebné práce na výstavbe alebo rekonštrukcii ciest II. triedy, prípadne ciest vyššieho dopravného významu (diaľnic, rýchlostných ciest alebo ciest I. triedy), pričom súčasťou prác bola realizácia kompletného telesa cesty vrátane realizácie asfaltových vrstiev vozovky.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Za účelom zabezpečenia kvality diela a prípadných záväzkov zhotoviteľa zo Zmluvy o dielo alebo v súvislosti s ňou je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi záručnú listinu - bankovú záruku alebo previesť finančné prostriedky na účet verejného obstarávateľa ako výkonovú zábezpeku, vo výške 5 % z ceny diela (s DPH). Zhotoviteľ je povinný po každom čerpaní bankovej záruky, resp. výkonovej zábezpeky objednávateľom, doplniť bankovú záruku, resp. výkonovú zábezpeku, do jej pôvodnej výšky. Trvanie bankovej záruky alebo zloženie výkonovej zábezpeky zahŕňa obdobie zhotovovania diela ako aj obdobie trvania záručnej doby. Zabezpečenie a podmienky týchto záväzkov upravuje článok 13 Zmluvy o dielo. Ďalšie podmienky sú súčasťou zmluvných podmienok.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-06-15T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 10
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní a to prostredníctvom Informačného Sytému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v odseku I.3)KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia. 2. Verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 3. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom. Ak uchádzač využije na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotný európsky dokument, potom postačuje ak uchádzač vyplní iba Globálny údaj pre všetky podmienky účasti v Časti IV, a to formou odpovede áno alebo nie. 4. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo : - neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky - neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý predložil ponuku presahujúcu limit predpokladanej hodnoty zákazky - neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ak verejný obstarávateľ nebude mať zabezpečené dostatočné finančné krytie na prefinancovanie predmetu zmluvy - zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní 6. Nadobudnutie účinnosti Zmluvy o dielo podlieha schváleniu dokumentácie z procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. 7. V rámci záväzkového vzťahu sa v prípade podpisu Zmluvy o NFP bude vyžadovať od zhotoviteľa povinnosť strpieť výkon kontroly/ auditu súvisiaceho s dodávanými stavebnými prácami a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/ auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávaním inovácií, ani nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-05-12T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné