dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PU-376/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17070775
Ulica 17. novembra 15, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát
Telefón: +421 517563109
Email: lucia.senkova@unipo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.unipo.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440598
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
39000000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb: dovoz, vynesenie, vyloženie do jednotlivých miestností, vybalenie, montáž aj v prípade dodania tovaru v demonte, odstránenie a likvidácia obalového materiálu.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 840,53
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní, pričom podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) predloží v rámci obsahu ponuky bod 20.2 (informácie k predmetu zákazky), a podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) si verejný obstarávateľ overí sám v dostupných registroch, preto ho nie je potrebné predkladať.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-05-26T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie bude uskutočňované prostredníctvom systému EVO. Súťažné podklady sa nebudú poskytovať, nakoľko budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Otváranie ponúk je neverejné. Na uvedený predmet zákazky budú vystavené čiastkové objednávky. Lehota dodania: najneskôr do 30.06.2022. Na tovar sa požaduje záruka minimálne 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru verejným obstarávateľom v mieste plnenia). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov. Dodávateľ potvrdí verejnému obstarávateľovi dodanie tovaru 24 hodín vopred. Dovoz tovaru požaduje verejný obstarávateľ v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-16T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné